آرشیو فروردین ماه 1400

مجموعه آقاي مبلمان طراح و توليد كننده مبلمان اداري ، طراح و تجهيز كننده دكوراسيون اداري با بهترين كيفيت اعتماد شما افتخار ماست . از وبسايت آقاي مبلمان نيز ديدن فرماييد www.mrmobeman.com

تعويض صندلي اداري و تأثير آن بر كار شما

تعويض صندلي اداري و تأثير آن بر كار شما


تعويض صندلي اداري زماني بايد صورت گيرد كه صندلي شما استانداردهاي لازم را نداشته باشد. ارگونومي بودن و طراحي و توليد استاندارد يك صندلي در مجموعه مبلمان اداري يكتا اصل كار است.



 

آيا ميز اداري كلاسيك هنوز هم انتخاب خوبي است؟

آيا ميز اداري كلاسيك هنوز هم انتخاب خوبي است؟

شايد براي شما هم سؤال باشد كه آيا هنوز هم ميز اداري كلاسيك انتخاب درستي براي مجموعه شما مي‌باشد؟ ميزهاي كلاسيك ويژگي‌هاي خاص خود را دارند و از متريال متفاوت‌تري نسبت به ساير ميزهاي مدرن بهره مي‌برند. تيم تحريريه شركت مبلمان اداري يكتا در اين مقاله به سؤال شما پاسخ مي‌دهد.

امروزه رويكرد بازار دكوراسيون اداري به سمت محصولات سبك مدرن است. پيشرفت تكنولوژي و سبك جديد سازمان‌دهي شركت‌ها، شكل تازه‌اي به دفاتر اداري آنها داده است. شكلي كه استفاده از ميز اداري مدرن را در مقايسه با ميز اداري كلاسيك به‌صرفه و جذاب مي‌كند. اما جالب است بدانيد كه در اين بين هنوز بعضي از افراد به سبك‌هاي كلاسيك دكوراسيون اداري و ميز اداري علاقه‌مند هستند.

  

5 ايده خلاقانه براي طراحي دكوراسيون اتاق كنفرانس

5 ايده خلاقانه براي طراحي دكوراسيون اتاق كنفرانس

طراحي دكوراسيون اتاق كنفرانس اهميت بسيار ويژه‌اي در يك سازمان دارد. ما در مجموعه مبلمان اداري يكتا سعي داريم تا دكوراسيون شما را اول با سليقه خودتان و دوم با استانداردهاي جهاني طراحي كنيم و البته پيشنهاد مي‌كنيم كه سبك دكوراسيون خود را به سمت سبك مدرنيته سوق دهيد. در ادامه اين مقاله سعي داريم چند ايده خلاقانه جهت طراحي اتاق كنفرانس به شما بدهيم. همراه ما باشيد.

  

 

خريد ميز مديريت مناسب

خريد ميز مديريت مناسب

خريد ميز مديريت يكي از مهمترين قسمت هاي تجهيز دكوراسيون يك مجموعه مي باشد. به طور كلي دكوراسيون و مبلمان اداري اتاق مديريت اهميت ويژه اي را دارد. اتاق مديريت در يك مجموعه قلب تپنده آن جا محسوب مي شود. بسته به نوع كسب و كار شما در آن اتاق تصميمات فردي يا جمعي براي طي كردن مسير كسب درآمد مجموعه شما گرفته مي شود. زيبايي و كارايي مبلمان مديريتي بسيار مهم است، پس در ادامه همراه تيم تحريريه مبلمان اداري يكتا باشيد تا با نكات بسيار مهمي در رابطه با خريد ميز مديريت آشنا شويد.

 

انتخاب ميز كار گروهي مناسب

انتخاب ميز كار گروهي مناسب

انتخاب ميز كارگروهي مناسب در گرو انتخاب درست ميز است. خريد مناسب ميزهاي اداري علاوه بر زيبايي كه به محيط شما مي‌دهد، كارايي بالايي را نيز براي شما دارد كه باعث استفاده مناسب از آن محصول مي‌شود. ما در مجموعه مبلمان اداري يكتا همواره با حفظ كيفيت بالا و ارائه طراحي‌هاي خاص و شيك سعي داشتيم تا شما را با يك ميز كارگروهي مناسب روبرو كنيم. در ادامه با مقاله ميز كارگروهي مناسب همراه تيم ما باشيد.

استفاده از فضاي باز اداري و به كارگيري ميز كارگروهي مناسب در دكوراسيون مدرن كل دنيا در حال افزايش است. اين ميزهاي اداري انواع متفاوتي دارند و كارايي آن‌ها بسيار زياد است.

  

چگونگي انتخاب ميز كنفرانس مناسب

چگونگي انتخاب ميز كنفرانس مناسب


انتخاب ميز كنفرانس براي محيط‌هاي كاري به موارد بسيار زيادي وابسته است كه در اين مقاله از تيم تحريريه شركت مبلمان اداري يكتا سعي داريم به آن بپردازيم. طراحي دكوراسيون يك مجموعه كار ساده‌اي نيست و اگر توسط متخصص و كارشناس صورت نگيرد، به احتمال زياد به دشواري بر مي‌خوريد. شما بايد آگاهي و دانش كافي نسبت به رنگ داشته باشيد همچنين كاربرد نور را در فضا را بشناسيد. فضا را تشخيص دهيد و نحوه‌ي قرار گيري مبلمان در آن‌ها را به بهترين شكل بدانيد. براي اتاق كنفرانس اما اين مهم از حساسيت بيشتري برخوردار است. اتاق كنفرانس شما احتمالاً تنها مكاني است كه رقبا و شركاي شما در آن ساعت‌ها براي مذاكره سپري مي‌كنند. صندلي اداري آن مي‌بايست براي مقصود و هدف مشخص انتخاب شود. ميز كنفرانس در آن بايد روح داشته باشد و علاوه بر زيبايي كارايي و كيفيت لازم را نيز به همراه داشته باشد.

 

ايده براي طراحي اتاق كار خانگي

ايده براي طراحي اتاق كار خانگي

امكان دارد كه شغل شما هم باعث بشود كه بدون مراجعه به صورت حضوري و شخصاً به دفاتر اداري با دوركاري فعاليتتان را جلو ببريد. با طراحي يك هوم آفيس (Home Office) در منزل و خانه خودتان به راحتي مي‌توانيد فضاي كاري را به داخل خانه خود بياوريد.

در طول چند سال اخير، علي الخصوص در سالي كه گذشت شرايط زندگي ما و زندگي كاريمان به طور كامل دچار تحول شده است. موضوعي كه بيشتر از باقي موارد در طراحي داخلي نمود پيدا كرده است، هوم آفيس يا دفاتر كاري خانگي مي‌باشند. يك پديده تازه ظهور كرده در دكوراسيون داخلي منازل كه با اختصاص دادن بخشي از فضاي داخلي خانه به آن، خواهيد توانست در آرامش و راحتي ساعت‌هايي را مشغول به انجام كارهايتان باشيد.

ولي ايجاد و طراحي كردن يك هوم آفيس مدرن كه در علاوه بر زيبايي و كارآمد بودن مستلزم آن است تا در هماهنگي كامل با كل دكوراسيون داخلي منزل باشد نيازمند ايده‌يابي، رعايت نكات و اصول طراحي اتاق كار مي‌باشد. اين نكته‌ها تمام آن چيزهايي است كه گروه مبلمان اداري يكتا تلاش مي‌كند، با ارائه دادن آن‌ها در اين مقاله بر اساس نوع فعاليتتان، شما را به بهترين و دلخواه ترين هوم آفيس مد نظرتان برساند. زيرا ميزان اهميت طراحي هوم آفيس حتي اگر بيشتر از طراحي فضاي اداري نباشد؛ مطمئناً و حتماً كمتر از آن نيز نخواهد بود. كار در منزل به شكلي است كه ممكن است در هر لحظه حواستان به چيز ديگر مشغول و پرت بشود.

 

 

 

دفتر كارتان را بزرگ‌تر جلوه دهيد

دفتر كارتان را بزرگ‌تر جلوه دهيد

قيمت‌هاي بسيار بالاي اجاره و يا خريد دفاتر اداري، به طور خود به خودي باعث روي آوردن مديران زيادي به دفاتر اداري كوچك‌تر شده است. اين موضوع براي مديراني كه به دنبال رسيدن به حداكثر عملكرد فعاليت كاري و در نتيجه سود دهي و پيشرفت چشمگيري در شغل خود هستند اندكي ناخوشايند مي‌باشد. اما حتماً محدوديت در جا و مكان، آنها را دائماً به فكر تغيير مكان و يا حتي تعديل نيروي كاري مي‌اندازد. خب راه حل اين مشكل چيست؟!

با طراحي دفاتر كار به روش‌هاي كاملاً نوين به‌جاي عوض كردن محيط كاري‌تان، به آن وسعت ببخشيد. طراحان شركت مبلمان اداري يكتا با ارائه دادن بهترين روش‌ها، محيطي مناسب و راحت را براي كاركنان فعال در دفاتر اداري ايجاد مي‌كنند. به اين منظور گروه مبلمان اداري يكتا در اين مقاله با هدف افزايش فضاي دفتر كار كوچك، به ارائه روش‌ها و راهكارهاي درست و اصولي پرداخته است. ترفندهايي كه فقط با اندكي خلاقيت، ذوق و استفاده مناسب از طراحي داخلي به راحتي ايجاد مي‌شوند.

  

انتخاب صندلي اتاق كنفرانس

انتخاب صندلي اتاق كنفرانس

انتخاب صندلي اتاق كنفرانس براي اتاق كنفرانس در هر شغل مهم‌ترين بخش در هر شركت محسوب مي‌شود. در نتيجه نوع چينش وسايلي كه در اين اتاق مي‌باشد و از تمامي قسمت‌هاي ديگر شركت مهم‌تر است زيرا تمامي جلسه‌هاي كاربردي و مهم در اتاق كنفرانس برگزار مي‌شود پس نظم اين اتاق بايد جزو اولويت‌هاي كار باشد. يكي از مهم‌ترين وسايل اين اتاق صندلي‌هاي كنفرانسي مي‌باشد در بعضي از شغل‌ها اتاق كنفرانس تنها اتاقي است كه مهمان‌ها براي بار اول مي‌بينند و اولين بازخورد از شركت را در ذهنشان شكل مي‌دهد. در اين مقاله از تيم تحريريه مبلمان اداري يكتا به بررسي نكات مهمي در رابطه با انتخاب صندلي اتاق كنفرانس مي‌پردازيم.

اتاق كنفرانس شما ميزبان چندين جلسه طولاني مدت در طول ماه و سال است، بنابراين انتخاب صندلي مناسب اتاق كنفرانس بسيار مهم است. درست مانند ميز كنفرانس مناسب، صندلي نيز بايد داراي ويژگي‌هاي خاص و راحتي خوبي باشد تا سلامت را تشويق كند و باعث رشد بهره‎وري شود. انواع صندلي كنفرانس بايد حرفه‎اي باشند، تا از مشتريان به خوبي حمايت كنند.

  

دكوراسيون اداري فضاي كار اشتراكي

دكوراسيون اداري فضاي كار اشتراكي

فضاي كار اشتراكي، احتمالاً اگر شما صاحب يك استارتاپ و يا كارآفرين هستيد، اين كلمه را زياد شنيده‌ايد. فضاي كار اشتراكي يك محيط عمومي بين چندين كاربر است كه با طراحي دكوراسيون مدرن و استفاده از پارتيشن‌هاي اداري تفكيك شده‌اند. ما در اين مقاله از تيم تحريريه مبلمان اداري يكتا سعي داريم به دكوراسيون و مبلمان اداري اين نوع از مجموعه‌ها و فضاها بپردازيم و معايب و مزاياي آن‌ها را مورد بررسي قرار دهيم.

فضاي كار اشتراكي يك فضاي بزرگ جداسازي شده با انواع پارتيشن اداري است كه افراد و گروه‌هاي مستقل مي‌توانند از آن به عنوان محل كار استفاده كنند.

فضاي كار اشتراكي براي كساني مناسب است كه شرايط كار كردن در خانه را ندارند و نمي‌توانند هزينه يك دفتر خصوصي را پرداخت كنند.

جالب است بدانيد اولين فضاي كار اشتراكي در سال ۲۰۰۵ در سن فرانسيسكو راه‌اندازي شد و خيلي زود در سراسر دنيا طرفدار پيدا كرد. اگرچه محبوبيت اين نوع فضاهاي كاري رو به افزايش است، بايد مطمئن شويد كه براي شما و نوع كسب و كارتان مناسب است. در ايران نيز چند سالي است كه اين نوع مجموعه‌ها و فضاهاي كار اشتراكي پديد آمده‌اند. حالا كه با مفهوم فضاي كار اشتراكي آشنا شديم بهتر است به موضوع اصلي يعني دكوراسيون فضاي كار اشتراكي بپردازيم.