انتخاب صندلي اتاق كنفرانس

مجموعه آقاي مبلمان طراح و توليد كننده مبلمان اداري ، طراح و تجهيز كننده دكوراسيون اداري با بهترين كيفيت اعتماد شما افتخار ماست . از وبسايت آقاي مبلمان نيز ديدن فرماييد www.mrmobeman.com

انتخاب صندلي اتاق كنفرانس

انتخاب صندلي اتاق كنفرانس

انتخاب صندلي اتاق كنفرانس براي اتاق كنفرانس در هر شغل مهم‌ترين بخش در هر شركت محسوب مي‌شود. در نتيجه نوع چينش وسايلي كه در اين اتاق مي‌باشد و از تمامي قسمت‌هاي ديگر شركت مهم‌تر است زيرا تمامي جلسه‌هاي كاربردي و مهم در اتاق كنفرانس برگزار مي‌شود پس نظم اين اتاق بايد جزو اولويت‌هاي كار باشد. يكي از مهم‌ترين وسايل اين اتاق صندلي‌هاي كنفرانسي مي‌باشد در بعضي از شغل‌ها اتاق كنفرانس تنها اتاقي است كه مهمان‌ها براي بار اول مي‌بينند و اولين بازخورد از شركت را در ذهنشان شكل مي‌دهد. در اين مقاله از تيم تحريريه مبلمان اداري يكتا به بررسي نكات مهمي در رابطه با انتخاب صندلي اتاق كنفرانس مي‌پردازيم.

اتاق كنفرانس شما ميزبان چندين جلسه طولاني مدت در طول ماه و سال است، بنابراين انتخاب صندلي مناسب اتاق كنفرانس بسيار مهم است. درست مانند ميز كنفرانس مناسب، صندلي نيز بايد داراي ويژگي‌هاي خاص و راحتي خوبي باشد تا سلامت را تشويق كند و باعث رشد بهره‎وري شود. انواع صندلي كنفرانس بايد حرفه‎اي باشند، تا از مشتريان به خوبي حمايت كنند.

  

انتخاب بهترين صندلي كنفرانس

بايد بدانيم صندلي اتاق كنفرانس چه ويژگي‌هايي داشته باشد تا بهترين خريد را انجام دهيم. نكته مهم در نظر گرفتن فضاي اتاق اختصاص داده شده براي كنفرانس براي اتاق‌هايي كه فضاي بيش از ۲۰ متر دارند بهترين انتخاب خريد صندلي‌هاي چرخ دار و دسته دار است تا راحتي و تمركز كافي را براي شركت كنندگان فراهم كند. براي فضاهاي زير ۲۰ متر نيز مي‌توان با توجه به اندازه ميز كنفرانس هم از صندلي‌هاي چرخ‌دار استفاده كرد. نظر ديزاينر اتاق براي انتخاب صندلي با توجه به طراحي انجام شده نيز مهم مي‌باشد.

جنس صندلي نيز از مواردي است كه بايد به آن توجه شود. تنوع بالاي صندلي‌هاي كنفرانس به شما ديدي باز براي انتخاب درست را مي‌دهد همچنين سبك مدرن و طراحي داخلي فضا نيز بر نوع صندلي‌ها و لوازم ديگر تأثير مي‌گذارد.

براي استفاده از صندلي‌هاي چرمي كه پايه‌هاي چوبي دارند بهتر است فضاي اتاق به صورت كلاسيك ديزاين شود. براي استفاده از صندلي‌هاي پشت بلند پارچه‌هاي مخمل به دليل ريشه‌هاي قديمي كه در ظاهر دارد فضا را كلاسيك و حس نوستالژي را در شركت كنندگان به وجود مي‌آورد.

بيشتر بخوانيد: مبلمان اداري با روكش چرمي بهتر است يا پارچه‌اي

استانداردترين نوع صندلي براي اتاق كنفرانس صندلي چرمي پايه ثابت با دسته اين نرم مي‌باشد قيمت اين صندلي‌ها نسبت به صندلي چرخ‌دار مناسب‌تر است.

رنگ مناسب صندلي اتاق كنفرانس

انتخاب رنگ صندلي به صفحه روي ميز كنفرانس و رنگ ديوارها بستگي دارد در طراحي‌هاي دكوراسيون مبلمان اداري يكتا انتخاب رنگ بر اساس روان‌شناسي افراد انجام مي‌شود زيرا رنگ‌ها بر انرژي و نيروي اتاق تأثير مي‌گذارند. پس پيشنهاد ما مشورت با كارشناسان مجموعه مي‌باشد تا با روان‌شناسي رنگ‌ها آشنا شويد و درست‌ترين انتخاب را داشته باشيد.

شما مي‌توانيد جهت استفاده از خدمات كارشناسي و اطلاع از قيمت‌ها با شماره‌هاي 44620087-021 و 002-6262-0902 در ارتباط باشيد.

 

پركاربردترين صندلي‌هاي اتاق كنفرانس

صندلي‌هاي اتاق كنفرانس در اصل صندلي‌هاي اداري بدون چرخ مي‌باشند. طراحي پايه‌هاي آن‌ها به شكل خميده جهت جابه‌جايي راحت و بي سر و صدا در هر سطحي مورد توجه قرار دارند. البته كه استفاده از صندلي‌هاي چرخ‌دار نيز به عنوان صندلي كنفرانس امري رايج است.

صندلي‌هاي چرخشي ارگونوميك:

با تحقيق‌هاي انجام شده متوجه شديم كه افراد با نشستن روي صندلي‌هاي ارگونوميك چرخشي احساس راحتي مي‌كردند اين صندلي‌ها صندلي‌هايي با پايه‌هاي ثابت هستند و محركه‌اي كه در زير نشيمنگاهشان تعبيه شده باعث چرخشي بودن صندلي مي‌شود.

تفاوت صندلي‌هاي اتاق كنفرانس با ساير صندلي‌هاي اداري

تفاوت داشتن صندلي اتاق كنفرانس با بخش‌هاي ديگر حائز اهميت است زيرا اتاق كنفرانس براي دور هم جمع شدن افراد جهت برگزاري جلسه‌هاي رسمي مي‌باشد و و صندلي‌هاي اين اتاق بايد با صندلي‌هاي كارمندان شركت متفاوت باشد. نكته قابل توجه راحتي صندلي در كنار رسمي بودن آن است.

دكوراسيون اتاق كنفرانس بسيار حائز اهميت است

طراحي دكوراسيون اتاق كنفرانس چه بزرگ چه كوچك بسيار مهم و حائز اهميت است. در طراحي مدرنيته اتاق‌هاي كنفرانس يك مجموعه توسط رنگ‌هاي خلاقانه طراحي شده‌اند كه باعث ايجاد خلاقيت در ذهن افراد حاضر در جلسات مي‌شود.

 

استفاده ميز كنفرانس مناسب فضا و شيك، مي‌تواند زيبايي اتاق كنفرانس را چند برابر كند. ميزهاي كنفرانس مجموعه مبلمان اداري يكتا تنوع طرح و مدل بسيار زيادي دارند كه مي‌توانند سليقه‌هاي مختلف را پوشش دهند.

اگر محيط چندان بزرگي نداريد و يا اتاق را براي جلسات نداريد، مي‌توانيد از پارتيشن‌هاي اداري استفاده كنيد. با توجه به نوع دكوراسيون مجموعه شما پارتيشن اداري به شما پيشنهاد داده مي‌شود كه مي‌توان با انتخاب هوشمندانه يك اتاق مجزا را براي كنفرانس در مجموعه درست كرد كه عايقي صدا باشد.

بيشتر بخوانيد: دكوراسيون فضاي كار اشتراكي

پيشنهاد ما استفاده از پارتيشن‌هاي شيشه‌اي يا فريم لس مي‌باشد كه علاوه بر زيبايي و مدرن بودن آن‌ها، عايق بسيار خوبي براي صوت بوده و به راحتي نور را از خود عبور مي‌دهند و روشنايي خوبي را به وجود مي‌آورند.

 

 

 

 

كمدهاي اداري نيز در اتاق كنفرانس مورد استفاده قرار مي‌گيرند. كردنزا مي‌تواند بهترين انتخاب براي يك اتاق كنفرانس باشد چرا كه علاوه بر زيبايي كارايي بسيار خوبي را خواهد داشت.

تجهيز دكوراسيون و مبلمان اتاق كنفرانس خود را به مجموعه‌هاي معتبر و فعال در اين عرصه بسپاريد. ما در شركت مبلمان اداري يكتا رزومه بسيار درخشاني را در سر تا سر ايران براي خود جمع كرده‌ايم كه بخشي از پروژه‌هاي كنفرانس ما نيز در معرض نمايش براي عموم در آمده‌اند.

نتيجه گيري

 

به طور كلي اتاق كنفرانس بخش مهمي از يك فضاي اداري محسوب مي‌شود، زيرا آنجا خواستگاه مشتريان شماست و اين به معني داشتن توسعه و پيشرفت مجموعه است. تمام اين فضا بر روحيه آنها تأثير گذار است و پرداخت درست به اين محيط باعث برخورداري از جلساتي مفيد و پر سود خواهد بود.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.