آرشیو مرداد ماه 1399

مجموعه آقاي مبلمان طراح و توليد كننده مبلمان اداري ، طراح و تجهيز كننده دكوراسيون اداري با بهترين كيفيت اعتماد شما افتخار ماست . از وبسايت آقاي مبلمان نيز ديدن فرماييد www.mrmobeman.com

تريبون -مبلمان اداري

تريبون 

 

تريبون اداري :

تريبون هاي طراحي و توليد شده در  آدينا ، استاندارد بوده و ضمن زيبايي ، بسيار كارا ميباشد. راحت پشت آن قرار بگيريد و از سخنراني خود لذت ببريد .نگران كاغذها و متن خود براي سخنراني نباشيد ، مبلمان اداري آدينا فضاي مناسب روي تريبون براي اوراق شما در نظر گرفته است .اين تريبونها در صنعت مبلمان اداري بي نظيرند. براي اطلاع از قيمت تريبون لطفا با دفتر مركزي به شماره 02144620086 تماس حاصل فرماييد .
با يكبار خريد از مبلمان اداري آدينا ،همراه هميشگي ما خواهيد بود .

كتابخانه اداري

كتابخانه اداري

امروزه دكوراسيون اداري جايگاه ويژه اي را در اختيار گرفته و تقريبا همه مي دانند دكوراسيون اداري و مبلمان اداري مناسب چه تاثيراتي بر نحوه كار و فروش و درآمد ميگذارد . زيبايي و كارايي مبلمان اداري دو موضوع مهم در اين عرصه كاري است كه بايد به آن توجه زيادي داشت . نحوه چينش مبلمان اداري در يك محيط اداري نيز بسيار مهم است  حائز اهميت است ، اينكه از ميز و صندلي هاي اداري مناسب در جاي مناسب آن استفاده كنيد ميتواند هم بالا ترين كارايي هم بيشترين زيبايي را براي شما به ارمغان بياورد ، استفاده از كتابخانه هاي اداري بلند و كوتاه علاوه بر زيباتر كردن محيط اداري مناسب ترين شرايط را براي حفظ و جاسازي مدارك و اشياء مختلف است . كتابخانه بلند اداري براي فضايي كه پرسنل شما در انجا حضور دارند مناسب است . استفاده از كتابخانه هاي بلند براي نشان دادن ويترين افتخارات به مهمانان و مراجعين شما انتخاب درستي است و ميتوانيد از استند هايي براي نشر اثار خود و گذاشتن مجلات و كاتالوگ هاي كاري و روزنامه هاي درون سازماني خودتان استفاده كنيد و براي مراجعين و مهمانان خود ارزش والايي قائل شويد .

براي مشاهده كاتالوگ

كتابخانه اداري و انواع كمد اداري آقاي مبلمان

كليك كنيد

كانتر پذيرش

كانتر پذيرش

انواع كانتر پذيرش گرد و نيم دايره و مستطيلي مناسب براي هر فضايي ، طراحي و توليد كانتر پذيرش با ابعاد مناسب محيط شما كه كارايي بهتري را داشته باشد . لازم به ذكر است كه طراحي و توليد كانتر هاي نيم گرد و گرد كار ساده اي نيست و فقط كننده هاي اين كار توان طراحي و تحليل و توليد و اجراي آن را دارند . ما در مبلمان اداري آقاي مبلمان با افتخار اعلام ميكنيم كه تاكنون بهترين كانتر پذيرش هاي گرد و نيم گرد را طراحي و توليد كرده ايم كه همه اينها ناشي از توان و دانش ما در زمينه مبلمان اداري است .


براي مشاهده كاتالوگ 
ميز كانتر آقاي مبلمان
كليك كنيد 
  

ميز مديريت

ميز مديريت

ميز مديريت با سبك هاي كلاسيك و مدرن و تلفيقي ، ميز مديريت در تمام ادارات و سازمان ها از لوازم بسيار مهم به شمار ميرود و علاوه بر زيبايي كيفيت بالايي را لازم دارد چرا كه اكثرا مديران در ساعات زيادي از روز را پشت ميز مديريت خود به سر ميبرند بنابراين كارايي اين ميز اداري امري است الزامي . در كنار ميز مديريت محصولات ديگري براي اتاق مديريت يك سازمان يا شركت استفاده ميشود كه شامل : مبل و نيم ست اداري ، ميز جلو مبلي ، ميز كنفرانس ، كتابخانه كوتاه و بلند اداري و …


براي مشاهده كاتالوگ

 ميز هاي مديريت آقاي مبلمان

كليك كنيد

 

طرحهاي مختلف ميز كنفرانس

 ميز كنفرانس

ميز كنفرانس ، دقيقا جايي است كه در پشت آن مهمترين تصميمات در رابطه با آينده و سود و زيان و پروژه هاي كاري شركت گرفته ميشود . و اين امر اهميت ذاتي اين ميز اداري را دوصد چندان ميسازد. هر چقدر زمان بيشتري در جلسات صرف شود بايد راحتي و كارايي ميز و صندلي كنفرانس بالاتر باشد تا افراد حاضر در جلسه به هيچ عنوان احساس خستگي نكنند.

انواع پارتيشن اداري

انواع پارتيشن اداري

پارتيشن هاي اداري به دسته ها و مجموعه هاي متعددي تقسيم بندي مي شوند . تنوع طرح ها و مدل ها به قدري زياد بود كه نيازمند دسته بندي كردن آن ها بوده ايم ، بنابراين در ادامه انواع پارتيشن هاي اداري را با تقسيم بندي به سه دسته :

  1. پارتيشن اداري ام دي اف
  2. پارتيشن اداري شيشه اي 
  3. پارتيشن اداري آلومينيومي 

را مشاهده ميكنيد. ما در شركت مبلمان اداري يكتا هميشه سعي داشته ايم بهترين كيفيت را به مشتريان خود عرضه كنيم ، در بحث پارتيشن هاي اداري كيفيت و استحكام و زيبايي محصولات ما زبان زد شده است .

ميز مديريت مدرن

ميز مديريت مدرن چيست ؟ بهترين مدل ميز مديريت مدرن چيست ؟ برترين برند ها در طراحي و توليد ميز مديريت مدرن كدام اند ؟

مبلمان اداري آقاي مبلمان بهترين طراح و توليد كننده مبلمان اداري و تجهيز كننده دكوراسيون اداري شناخته شده است . كيفيت بالا به همراه زيبايي بي نظير است كه اين اعتبار را به ما بخشيده است . تعدد مدل ها و امكان طراحي و ساخت تمام مدل هاي سفارشي مشتريان نيز بر اين امر تاثير گذار بوده است . ميز مديريت مدرن از دسته مبلمان اداري مدرن مي باشد كه تفاوت ها ي بسيار زيادي را با ساير ميز هاي اداري در سبك هاي ديگر دارد . در ادامه به بررسي انواع مختلف ميز مديريت مدرن مي پردازيم و نمونه كار هاي گوناگوني را در اختيار شما عزيزان گذاشته ايم .