كانتر پذيرش

مجموعه آقاي مبلمان طراح و توليد كننده مبلمان اداري ، طراح و تجهيز كننده دكوراسيون اداري با بهترين كيفيت اعتماد شما افتخار ماست . از وبسايت آقاي مبلمان نيز ديدن فرماييد www.mrmobeman.com

كانتر پذيرش

كانتر پذيرش

انواع كانتر پذيرش گرد و نيم دايره و مستطيلي مناسب براي هر فضايي ، طراحي و توليد كانتر پذيرش با ابعاد مناسب محيط شما كه كارايي بهتري را داشته باشد . لازم به ذكر است كه طراحي و توليد كانتر هاي نيم گرد و گرد كار ساده اي نيست و فقط كننده هاي اين كار توان طراحي و تحليل و توليد و اجراي آن را دارند . ما در مبلمان اداري آقاي مبلمان با افتخار اعلام ميكنيم كه تاكنون بهترين كانتر پذيرش هاي گرد و نيم گرد را طراحي و توليد كرده ايم كه همه اينها ناشي از توان و دانش ما در زمينه مبلمان اداري است .


براي مشاهده كاتالوگ 
ميز كانتر آقاي مبلمان
كليك كنيد 
  
به طور كلي كانتر پذيرش و ميز منشي در جايگاه هاي متفاوتي استفاده ميشوند . در اينجا  سعي داريم گوشه اي از اين موضوع را براي مخاطبانمان باز كنيم :
۱- ميز منشي/ كانتر اطلاعات

ميزهاي منشي اغلب در شركت ها و ادارات كاربرد دارند ، در مدل ها و طرح هاي مختلف به بازار عرضه ميگردد .از جمله مواردي كه بايد براي انتخاب مناسب يك ميز اداري به آن توجه داشت ميتوان به ابعاد و اندازه ، جنس و رنگ متناسب با فضاي دكوراسيون شما ، اشاره كرد . 

ميز منشي و كانتر اطلاعات در شركت ها و سازمان ها نزديك درب ورودي به كار ميرود ، اولين جايي كه مراجعه كنندگان و مشتريان شما به آن نگاه ميكنند كانتر يا ميز منشي سازمان است ، به همين دليل روي انتخاب زيبايي طرح آن توجه بيشتري به خرج ميدهيم .

 مناسب بودن طرح و نقش و رنگ ميز با دكوراسيون زيبايي بسيار يره كننده اي را به نمايش ميگذارد . در نظر داشته باشيد كه حفظ حريم شخصي براي كاربران كانتر ها بايد در نظر گرفته شود به طوري كه كاربر و مراجعه كننده در يك فاصله مناسبي از هم قرار داشته باشند . 

كانتر هاي اطلاعاتي معمولا در سازمان هاي بزرگ ، هتل ها ، بيمارستان ها و مراكز آموزشي و … استفاده ميشود .

براي مشاهده كاتالوگ 
ميز كانتر آقاي مبلمان
كليك كنيد 
خصوصيات ميز منشي

براي خريد ميز اداري بايد به نكاتي توجه داشته باشيد كه بهترين انتخاب را انجام دهيد . در ادامه نكات قابل توجه اي را به طور مختصر بيان كرده ايم .

 

– ارگونوميك بودن:
اصلا ارگونوميك بودن مهمترين بخش به شمار ميرود چرا كه باعث جلوگيري از بروز مشكلات فيزيكي براي كمر و گرد كاربر آن ميشود .

 

 

– طراحي زيبا و شيك:
زيبايي و طرح و نقش مناسب از ديگر مسائل مهم است ، چرا كه دكوراسيون اداري هرچه شيك تر و زيباتر باشد تاثيرات بسيار مثبتي روي كاركنان دارد و مراجعين نيز اين تاثيرات را حس ميكنند .

 

رنگ:

رنگ نيز بسيار مهم است ، زيبايي طرح را رنگ ها بازگو ميكنند و انتخاب رنگ در مبلمان اداري بسيار مهم است و بايد به آن توجه كرد . 

 

طبيعتا رنگ هاي متنوع براي اين كار وجود دارد و اغلب براي دكوراسيون هاي سبك ها متفاوت رنگ هاي متفاوتي را انتخاب ميكنند . همانطور كه در دكوراسيون مبلمان اداري مدرن معمولا رنگ هاي خاص تر زيبايي بهتري را نشان ميدهند ..

جنس ميز منشي:
ميز منشي نيز مانند ساير ميز و صندلي ها بايد استحكام و كيفيت لازم را داشته باشد ، جنس هاي مختلفي براي ميز هاي اداري وجود دارد كه ميتوان به ام دي اف ، چوب ، فلز و … اشاره كرد .

 

 

– ميزان فضاي مورد نياز:
طراحي ميز منشي بايد به صورتي باشد كه تمام وسايل روي آن جاي گيرد . كامپيوتر ، پرونده ها و استاد مورد نياز و كمد براي جاي گيري وسايل شخصي كاربر از ملزومات مهم آن است . .

 

 

 

– ارتفاع:
ارتفاع ميز و صندلي بايد همسان باشد به گونه اي كه كاربر آن براحتي از ميز خود استفاده لام را بكند اما ارتفاع استاندار براي ميز منشي بين ۷۰ تا ۸۰ سانتي متر است .

 

براي مشاهده كاتالوگ 
ميز كانتر آقاي مبلمان
كليك كنيد 

كانتر پذيرش مدرن

در اين بخش سعي داريم از ميز منشي مدرن كه از زير مجموعه هاي مبلمان اداري مدرن مي باشد سخن بگوييم . در حال حاضر مبلمان اداري مدرن جايگاه ويژه اي را در شركت ها و سازمان هاي زيادي براي خود بدست آورده است . 

ويژگي هاي مبلمان اداري مدرن است كه اين سبك از محصولات را محبوب تر ساخته است . كانتر پذيرش و ميز منشي همانطور كه گفته شد در كسب و كار هاي متفاوت استفاده هاي گوناگوني دارد . اگر سازمان و مجموعه بزرگي را داريد ، كانتر پذيرش شما بايد در ابعادي باشد كه نياز شما را بر طرف كند ، استفاده از كانتر پذيرش مدرن كارها را براي كاربران ساده تر مي كند و فضاي كافي را به مشتري و مراجعه كننده و همينطور به كاربرانش براي انجام امور خود مي دهد . 

طراحي جديد و رنگبندي كانتر پذيرش مدرن است كه زيبايي خاصي را به محيط ارائه مي دهد . در فروشگاه ها اين سبك از كانتر هاي پذيرش به شدت مناسب مي باشد . طراحي شيك با يك رنگبندي مناسب مي تواند يك دكوراسيون اداري ايده آل را براي شما بسازد .

خريد ميز منشي

خريد ميز منشي يكي از مهمترين بحث هاي اين قسمت به شمار مي آيد .

 به طور كلي در هنگام خريد ميز اداري بهتر است به چند نكته توجه ويژه داشته باشيد . انتخاب فروشنده معتبر و صاحب افتخار اولين قسمت از اين پروسه مي باشد . در ادامه به طرح و مدل ميز اداري مورد نظر نگاهي مي اندازيد . زيبايي بسيار مهم است اما همه چيز نيست . به عنوان مثال يك ميز منشي مناسب با محيط خودتان را انتخاب مي كنيد . 

اين تناسب از موارد گوناگوني نشئت مي گيرد . نر پردازي محل پروژه ، رنگ محيط و نوع كاربرد ميز منشي از قبيل اين مسائل مي باشند . پس از انتخاب طرح مورد نظر از كيفيت كالا هاي فروشنده خودتان مطلع شويد ، كيفيت در شركت مبلمان اداري آقاي مبلمان حرف اول را مي زند . 

تحت هر شرايطي ما بهترين كيفيت ممكن را طراحي و توليد ميكنيم چرا كه مشتريان ما لايق بهترين ها هستند .

بيشتر بخوانيد : خريد ميز اداري

براي مشاهده كاتالوگ 
ميز كانتر آقاي مبلمان
كليك كنيد 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.