چرا بايد مبلمان اداری را عوض كنيم؟

مجموعه آقاي مبلمان طراح و توليد كننده مبلمان اداري ، طراح و تجهيز كننده دكوراسيون اداري با بهترين كيفيت اعتماد شما افتخار ماست . از وبسايت آقاي مبلمان نيز ديدن فرماييد www.mrmobeman.com

چرا بايد مبلمان اداری را عوض كنيم؟

چرا باید مبلمان اداری را عوض کنیم؟

مبلمان اداری امروزه در تمامی شرکت ها و محیط های اداری نیاز اساسی می باشد و همچنین اهمیت زیادی دارند. داشتن یک مبلمان اداری زیبا و اصولی برای همه چشمگیر و جذاب می باشد همچنین راحت بودن مبلمان اداری به کارمندان شما کمک بزرگی می کند و آن ها را تشویق به کار می کند و در نتیجه این کار شرکت شما پیش رفتی چشمگیر خواهد داشت. در نتیجه شما باید از وضعیت سلامت مبلمان اداری خود آگاه باشید و در صورتی که نیاز به تعویض داشته باشند آن ها را در سریع ترین زمان ممکن عوض کنید. اما چطور و چگونه بدانید که زمان تعویض مبلمان اداری شما فرا رسیده است کمی کار دشواری است ولیکن با خواندن این مقاله شما به راحتی می توانید تشخیص دهید که چه زمانی و چرا باید مبلمان اداری خود را عوض کنید.

 

چند دليل براي تعويض مبلمان اداري

همانطور كه گفتيم مبلمان اداري نقش پر اهميتي در محيط هاي اداري و شركت ها دارند. بنابراين داشتن بهترين مبلمان اداري اهميت زيادي دارد و همچنين در روند كار و پيشرفت سازمان شما تاثير گذار است. همچنين مبلمان اداري شما بايد اصولي و ارگونوميك باشند و در صورتي كه مبلمان اداري شما خراب شده باشد بايد تعويض گردد.

دليل اولي كه شما بايد مبلمان اداري خود را تعويض كنيد اين است كه مبلمان اداري بايد راحت وكار آمد باشد.

چرا كه شما و همكارانتان ساعات طولاني مشغول به كار هستيد و در صورتي كه ميز و يا صندلي اداري شما از طول عمرش گذشته باشد و يا خراب شده باشد به سلامت شما آسيب جدي وارد مي كند و كارمندان شما در كوتاه ترين زمان ممكن احساس خستگي مي كنند و بازخورد كار شما كم مي شود و شما بايد به فكر عوض كردن مبلمان اداري خود و جايگزين كردن آن ها با بهترين و اصولي ترين مبلمان اداري موجود باشد.

دليل دوم تغير سبك و سليقه شما مي باشد. ممكن است شما چندين سال پيش براي شركت خود مبلمان اداري كلاسيك و يا مدرن خريداري كرده باشيد و اكنون بخواهيد فضاي محيط كار خود را با توجه به سليقه خود تغير دهيد در اين صورت شما نياز به تعويض مبلمان اداري خود داريد.

همچنين ممكن است زماني كه شما كسب و كار خود را آغاز كرديد در يك فضاي كوچك شروع به كار كرده ايد و مبلمان اداري كه خريداري كرده بوديد براي همان فضا مناسب بوده و اكنون با توسعه و پيش رفت شركت شما نياز به يك فضاي بزرگ تر براي اداره خود داريد و در اين صورت شما بايد مبلمان اداري قديمي خود را عوض كنيد و با توجه به فضاي جديد خود مبلمان اداري خود را خريداري كنيد و به همه پيش رفت و تغير را نشان دهيد.

چطور بدانيم كه زمان تعويض مبلمان اداري فرا رسيده؟

زماني كه مي خواهيد مطمئن شويد زمان تعويض مبلمان اداري شما فرا رسيده بهتر است به اين چند سوال پاسخ دهيد:

  • آيا مبلمان اداري شما قابل تعمير هستند؟
  • آيا روكش مبلمان اداري شما خراب شده؟
  • آيا مبلمان اداري شما همچنان به شما احساس راحتي مي دهند يا خير؟
  • پايه هاي مبل و يا صندلي و ميز اداري شما آيا سالم است و يا در زمان استفاده لرزش دارد؟
  • آيا سبك و يا دكوراسيون محيط كار شما تغير كرده است؟
  • آيا مبلمان اداري شما با فضاي محيط كار و يا شركت شما همچنان هم خواني دارد؟

پس از پاسخ دادن به تمامي اين سوالات شما به راحتي مي توانيد تشخيص بدهيد كه آيا مبلمان اداري شما نياز به تعويض دارند يا خير.

زمان تعويض مبلمان اداري

زماني كه شما براي خريد مبلمان اداري به فروشگاه ها مراجعه مي كنيد يكي از نكاتي كه بايد به آن توجه كنيد طول عمر مبلمان اداري مي باشد. براي مثال زماني كه شما مي خواهيد براي محيط كاري خود مبلمان اداري خريداري كنيد با توجه به بودجه خود مبلمان اداري مناسب را انتخاب مي كنيد و بنابراين براي اينكه بابت هزينه اي كه كرده ايد ضرر نكنيد بايد به دوام و طول عمر مبلمان اداري توجه كنيد و زمان جايگزيني مبلمان اداري خود را بسنجيد. شما خريداران محترم حتي اگر بخواهيد مبلمان اداري خود را ارتقا دهيد و يا بخواهيد براي اولين بار براي شركت و محيط كاري خود مبلمان اداري خريداري كنيد دانستن اينكه از نظر طول عمر چه مورد و آينده‌اي در انتظار شماست مي‌تواند بر نحوه برنامه ريزي شما براي خريد مبلمان اداري تأثير بگذارد. اما توجه داشته باشيد كه هر محصولي عمري دارد و پس از مدتي بايد شما آن را تعويض كنيد. مبلمان اداري نيز پس از استفاده طولاني مدت بايد تعويض شوند. در صورتي كه شما به اين نكته توجه نكنيد و مبلمان اداري خود را به موقع تعويض نكنيد اين امكان وجود دارد كه به سلامت خود و همكارانتان آسيب وارد شود. در ادامه اين مقاله قرار است كه طول عمر برخي از مبلمان اداري را بررسي كنيم پس با ما همراه باشيد.

ميز اداري

ميز اداري انواع مختلفي دارد اما طول عمر ميز اداري بسته به متريالي كه در ساخت و توليد آن استفاده شده بستگي دارد و متغير است. به طور كلي كيفيت ساخت و توليد تمامي محصولات با طول عمر آن رابطه مستقيم دارد. اگر شما يك ميز اداري چوبي خريداري كرده ايد بايد بدانيد كه طول عمر يك ميز اداري چوبي در صورتي كه به درستي ساخته شده باشد مي تواند با ميز اداري فلزي كه بسيار مقاوم مستحكم تر مي باشد يكي باشد. به طور كلي مي توان گفت كه ميز هاي اداري چيزي حدود 10 الي 15 سال طول عمر دارند و شما بعد از اين مدت بايد ميز هاي اداري خود را تعويض كنيد.

صندلي اداري

صندلي اداري در تمام محيط هاي اداري و شركت ها كاربرد دارد و يك نياز اساسي به حساب مي‌آيد. صندلي اداري در شركت ها و محيط ها اداري نسبت به ديگر مبلمان اداري بيش تر مورد استفاده قرار مي گيرد و ليكن اين به اين معنا نيست كه شما پس از مدتي كوتاه نياز به تعويض آن ها داشته باشيد. به طور معمول پس از استفاده مداوم از صندلي اداري شما بعد از 7 الي 10 سال بايد صندلي اداري خود را تعويض كنيد. همچنين نحوه استفاده كارمندان و متريال استفاده شده در ساخت صندلي اداري همه در طول عمر صندلي اداري تاثير گذار مي باشد. به اين نكته توجه داشته باشيد كه در صورتي كه صندلي اداري بيش از طول عمر خود مورد استفاده قرار گيرد باعث مي‌شود كه كارمندان شما زود تر احساس خستگي كنند و همچنين احساس درد در ناحيه هاي مختلف بدن مثل گردن و شانه داشته باشند. با توجه به اين علائم زمان تعويض صندلي اداري فرا رشيده است و بهتر است يك صندلي اداري ارگونوميك و اصولي را جايگرين كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.