آرشیو خرداد ماه 1400

مجموعه آقاي مبلمان طراح و توليد كننده مبلمان اداري ، طراح و تجهيز كننده دكوراسيون اداري با بهترين كيفيت اعتماد شما افتخار ماست . از وبسايت آقاي مبلمان نيز ديدن فرماييد www.mrmobeman.com

فضاي پذيرش را زيبا طراحي كنيد

فضاي پذيرش را زيبا طراحي كنيد

فضاي پذيرش را زيبا طراحي كنيد چرا كه برداشت هاي اول بسيار مهم هستند و تاثير زيادي بر مشتريان و مراجعين شما خواهند گذاشت. در اين مقاله به توضيح نكاتي درباره چگونگي طراحي يك فضاي پذيرش كامل، زيبا و تاثير گذار و اهميت آن در كسب و كارها مي پردازيم.

 

اهميت مبلمان اداري مدرن در پيشرفت كسب و كار

اهميت مبلمان اداري مدرن در پيشرفت كسب و كار

امروزه بهره گيري از مبلمان اداري مدرن بسيار مورد توجه قرار گرفته است چرا كه تاثير آن در پيشرفت كسب و كارها كاملا مشخص مي باشد. در اين مقاله به منظور شفاف سازي بيشتر اين موضوع به توضيح نحوه تاثير مبلمان اداري مدرن بر كسب و كارها و اهميت آن در پيشرفت و توسعه مشاغل مي پردازيم.

نكاتي كه بايد در مورد ميز كنفرانس ۲۰ نفره بدانيد

نكاتي كه بايد در مورد ميز كنفرانس ۲۰ نفره بدانيد

اگر صاحب يك شركت و يا كسب و كاري بزرگ هستيد، مسلما ميز كنفرانس 20 نفره جزو اصلي ترين اجزاي مبلمان اداري است كه بايستي خريداري كنيد تا جلسات شما در فضايي مناسب و تاثيرگذار تشكيل شوند. در اين مقاله به طور كلي به اهميت ميز كنفرانس در كسب و كار شما و به طور ويژه به توضيح ويژگي هاي مهمي كه يك ميز كنفرانس 20 نفره بايستي به منظور جذابيت و تاثيرگذاري بيشتر داشته باشد و نيز نكات ضروري هنگام خريد آن خواهيم پرداخت.