فضاي پذيرش را زيبا طراحي كنيد

مجموعه آقاي مبلمان طراح و توليد كننده مبلمان اداري ، طراح و تجهيز كننده دكوراسيون اداري با بهترين كيفيت اعتماد شما افتخار ماست . از وبسايت آقاي مبلمان نيز ديدن فرماييد www.mrmobeman.com

فضاي پذيرش را زيبا طراحي كنيد

فضاي پذيرش را زيبا طراحي كنيد

فضاي پذيرش را زيبا طراحي كنيد چرا كه برداشت هاي اول بسيار مهم هستند و تاثير زيادي بر مشتريان و مراجعين شما خواهند گذاشت. در اين مقاله به توضيح نكاتي درباره چگونگي طراحي يك فضاي پذيرش كامل، زيبا و تاثير گذار و اهميت آن در كسب و كارها مي پردازيم.

 

 


 چگونه فضاي پذيرش را زيبا طراحي كنيد

 

از جمله مواردي كه حتما بايستي در نظر داشته باشيد و در مورد آن فكر كنيد اين است كه چگونه فضاي پذيرش را زيبا طراحي كنيد. وقتي مشتري براي اولين بار به محيط كار شما مراجعه مي كند اين اولين فرصت شما براي ايجاد تأثير بر روي مشتريانتان است، بنابراين بايستي سعي كنيد كه فضاي پذيرش تاثير گذار و به ياد ماندني را ايجاد كنيد چرا كه اهميت زيادي در جذب مشتريان و مراجعين خواهد داشت.  

در ادامه به شرح نكاتي در مورد چگونگي طراحي يك فضاي پذيرش مناسب براي دفتر كارتان به منظور پاسخگويي به انتظارات مشتري مي پردازيم.

صندلي اداري

سعي كنيد كه خود را جاي مشتري و مراجعه كننده بگذاريد و اتاق انتظار خود را به عنوان يك فرد خارجي مشاهده كنيد و بررسي كنيد كه آيا صندلي ها راحت هستند؟ هنگامي كه مشتري در انتظار به سر مي برد احساس راحتي مي كند؟ آيا صندلي ها به اندازه كافي وجود دارد؟ آيا صندلي هايي براي مشتريان در هر اندازه وجود دارد؟ آيا پارچه هاي صندلي شما تميز و يا تميز كردن آن آسان است؟

تا جايي كه امكان دارد براي اطمينان از اينكه مهمان هرگز سر پا نمي ايستد تعداد صندلي ها را برنامه ريزي كنيد. دقت داشته باشيد كه تميزي صندلي ها نيز بسيار مهم مي باشد.

رنگها در فضاي اداري

فضاي پذيرش را زيبا طراحي كنيد و از تاثير رنگها غافل نشويد. در طراحي فضاي پذيرش بايستي رنگها را به صورت حرفه اي و متناسب به كار بگيريد تا تاثير گذاري كافي را داشته باشند.

مطالب مرتبط
ابعاد ميز منشي و كانتر پذيرش
سفارش و خريد اينترنتي كانتر پذيرش
اهميت ميز پذيرش ، چرا كانتر پذيرش براي شركت ها مهم است ؟
انواع ميز منشي و نحوه خريد آن ها

روشنايي

اگر تابش نور خورشيد به فضاي انتظار شما مي تابد از آن استفاده كنيد و استفاده از پرده را به حداقل برسانيد. اما اگر فضاي تاريك تري در اختيار داريد، روشنايي لازم را از طريق لامپ هاي ميز يا وسايل ديواري به فضاي پذيرش خود ببخشيد. به طور كلي سعي كنيد كه نور كافي در فضا داشته باشيد به طوري كه محل انتظار نيز فضاي مناسبي براي خواب باشد و فرد در آن احساس آرامش كند.

منبع اصلي اين مقاله در سايت: 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.