آرشیو بهمن ماه 1399

مجموعه آقاي مبلمان طراح و توليد كننده مبلمان اداري ، طراح و تجهيز كننده دكوراسيون اداري با بهترين كيفيت اعتماد شما افتخار ماست . از وبسايت آقاي مبلمان نيز ديدن فرماييد www.mrmobeman.com

انتخاب و خريد صندلي اداري مناسب

انتخاب و خريد صندلي اداري مناسب

انتخاب و خريد صندلي اداري مناسب شايد دغدغه بسياري از خريداران باشد. امروز در تيم تحريريه مبلمان اداري يكتا سعي داريم درباره نحوه انتخاب يك صندلي اداري مناسب و خريد بهترين مدل‌هاي آن به شما عزيزان نكاتي را يادآور شويم. يك صندلي اداري از مهم‌ترين وسايل در محيط كار است كه اگر از جنس بد و غيراستاندارد باشد، مشكلاتي براي سلامتي را ايجاد مي‌كند. يك صندلي خوب مي‌تواند كاري كند تا به خوبي روي كارتان تمركز كنيد.

  

نكاتي در رابطه با طراحي دكوراسيون اداري مدرن

نكاتي در رابطه با طراحي دكوراسيون اداري مدرن

طراحي دكوراسيون اداري مدرن با مبلمان اداري مناسب خواسته بسياري از مخاطبان است اما براي اين موضوع نكاتي را بايد در نظر داشته باشيد، تيم تحريريه شركت مبلمان اداري يكتا با اين موضوع مي‌پردازد در ادامه همراه ما باشيد.

  

صندلي ارگونوميك و ويژگي‌هاي آن

صندلي ارگونوميك و ويژگي‌هاي آن

صندلي ارگونوميك چيست؟

بسياري از ما طرز صحيح درست نشستن را بلد نيستيم و مجبوريم ساعت‌هاي زيادي پشت صندلي در حال كار كردن باشيم. نتيجه اين سهل انگاري اين است كه خيلي زود به ستون فقرات، كمر، گردن و… فشار وارد مي‌شود و دردهاي بدي نيز به همراه خود مياورد. اين مشكل سبب مي‌شود كه كارايي و بازدهي ما طبيعتاً كمتر بشود و حتي از كارهاي خود عقب بمانيم.

به همين علت توليدكنندگان، به دنبال طراحي و توليد انواع صندلي ارگونوميك رفته‌اند تا هم نوع نشستن ما اصلاح بشود، و هم فشار وارد شده به بدن كمتر بشود. صندلي ارگونوميك كاملاً مناسب با فيزيك افراد طراحي مي‌شود و باعث مي‌شود تا ستون فقرات و ديگر اندام‌هاي به درست قرار بگيرند.

  

طراحي فضاي اداري با بودجه محدود

طراحي فضاي اداري با بودجه محدود

طراحي فضاي اداري با بودجه محدود عنوان مقاله امروز ما در تيم تحريريه مجموعه مبلمان اداري يكتا مي‌باشد. در ادامه همراه ما باشيد تا با نكاتي براي خريد مبلمان اداري به‌صرفه شما را راهنمايي كنيم. باتوجه‌به بحران‌هاي اقتصادي، شايد اختصاص بودجه‌هاي هنگفت به طراحي داخلي فضاي اداري براي بسياري از كسب ‌و كارها، كمي غيرممكن و غيرمنطقي به نظر مي‌آيد و به همين دليل، به فكر تغيير و بهبود ديزاين داخلي خود نباشند. باتوجه‌به اهميت زياد و غيرقابل انكار تأثيرات مثبت دكوراسيون داخلي بر ميزان فروش كسب‌وكارهاي متفاوت، افزايش راندمان كاركنان و جذب كارمندان شايسته، بايد به فكر راه‌حلي بود كه بتوان حتي با هزينه كم، به يك طراحي عالي و با كارايي بالا رسيد. به همين دليل در ادامه، راهكارهايي براي طراحي فضاي اداري با بودجه محدود را به شما ارائه مي‌كنيم.