انتخاب و خريد صندلي اداري مناسب

مجموعه آقاي مبلمان طراح و توليد كننده مبلمان اداري ، طراح و تجهيز كننده دكوراسيون اداري با بهترين كيفيت اعتماد شما افتخار ماست . از وبسايت آقاي مبلمان نيز ديدن فرماييد www.mrmobeman.com

انتخاب و خريد صندلي اداري مناسب

انتخاب و خريد صندلي اداري مناسب

انتخاب و خريد صندلي اداري مناسب شايد دغدغه بسياري از خريداران باشد. امروز در تيم تحريريه مبلمان اداري يكتا سعي داريم درباره نحوه انتخاب يك صندلي اداري مناسب و خريد بهترين مدل‌هاي آن به شما عزيزان نكاتي را يادآور شويم. يك صندلي اداري از مهم‌ترين وسايل در محيط كار است كه اگر از جنس بد و غيراستاندارد باشد، مشكلاتي براي سلامتي را ايجاد مي‌كند. يك صندلي خوب مي‌تواند كاري كند تا به خوبي روي كارتان تمركز كنيد.

  

در نگاه اول با توجه به انواع صندلي اداري و تنوع زياد آنها، انتخاب مشكل به نظر مي‌رسد. پس تلاش كنيد تا يك ارزيابي انجام دهيد كه چه نوع از صندلي اداري، با چه ويژگي‌هايي نياز شما را رفع مي‌كند. در اين مقاله بر اين بوديم تا اطلاعاتي را گرد آوريم كه در انتخاب صندلي اداري به شما كمك كند.

صندلي اداري يا صندلي چرخ‌دار؟

وقتي‌كه حرف از صندلي‌هاي اداري مي‌شود منظور صندلي‌هايي است كه در دفاتر اداري مورداستفاده مي‌گيرند. همانند شركت‌ها، ادارات، دفترهاي رسمي، سينماها و… در اين مكان‌ها افراد به انجام كارهاي اداري مي‌پردازند. در كل بگذاريد ساده‌تر بگوييم.

صندلي‌اي را كه در قسمت نشيمن خانه نتوان استفاده كنيم و چرخ‌دار هم باشد، صندلي اداري گفته مي‌شود! بايد اين موضوع را در نظر بگيريم كه صندلي اداري كه براي دندانپزشكي خريداري مي‌شود، با صندلي‌اي كه براي گيم نت يا بانك خريداري مي‌شود بسيار متفاوت است. پس قبل از خريد صندلي اداري بايد به هدف استفاده از آنها توجه شود.

از دلايل نياز به صندلي اداري خوب

حفظ سلامتي در مدت طولاني

جايگزيني صندلي‌هاي قديمي

  • نكات مهم براي انتخاب صندلي اداري

  • ارتفاع قابل تنظيم

قابليت تغيير ارتفاع براي صندلي براي راحتي شما در طول ساعت‌هاي طولاني و پشت هم لازم و ضروري است. اگر صندلي شما بيش از اندازه بلند باشد، مجبور مي‌شويد خودتان را به جلو بكشانيد تا پاها به زمين برسد در اين حالت وضعيت بدنتان نامناسب مي‌شود.

اگر صندلي شما بيش از اندازه كوتاه باشد، زانوهاي شما بالاتر از نشيمنگاه قرار مي‌گيرد و فشار بسياري بر روي كمر وارد مي‌شود.

صندلي قابل تنظيم اين اجازه را به شما مي‌دهد تا وضعيت نشستن بهتر و مناسب‌تري داشته باشيد. اگر صندلي با قابليت كنترل ارتفاع مي‌خريد، مطمئن بشويد استفاده راحتي داشته باشد.

 

  • دسته صندلي

تحقيقات نشان مي‌دهد، دسته‌هاي صندلي مي‌تواند از گردن و كتف‌هاي شما محافظت بكند. اما به دليل تفاوت در جثه افراد، فقط دسته داشتن صندلي‌ها تضميني براي مناسب بودن آنها نيست.

به طور مثال اگر دسته‌هاي قابل تنظيم خيلي بالا قرار بگيرند، باعث كشيدگي ماهيچه‌هاي شانه مي‌شوند و همچنين اگر دسته‌ها خيلي پايين باشند، سبب ايجاد ناراحتي در ساعد و مچ‌ها خواهند شد.

خيلي از صندلي‌ها قابليت تنظيم ارتفاع دسته را دارند تا طبق وضعيت قرارگيري ساعد آن را طوري كه مي‌خواهيد تنظيم كنيد. نوع قرار گرفتن بازوها بايد به‌گونه‌اي باشد كه مچ‌ها هم سطح با كيبورد قرار بگيرند.

 

 

براي مظالعه ادامه " نكات مهم براي انتخاب صندلي اداري " به وبسايت مبلمان اداري يكتا مراجعه كنيد.

منبع: http://yektafurniture.com/choosing-buy-office-chair/

انواع صندلي‌هاي اداري

براي انتخاب و خريد صندلي اداري مناسب بايد با انواع آن آشنا باشيد. صندلي‌هاي اداري بسته به كاربردي كه دارند به چند دسته تقسيم بندي مي‌شوند.

صندلي اداري ارگونومي

ما معمولاً به افرادي كه ۲۴ ساعته و به طور مداوم از ميز و صندلي استفاده مي‌كنند اين صندلي‎‌ها را پيشنهاد مي‌دهيم. صندلي‌هاي ارگونوميك با فوم‌هاي با دوام، اين نوع از صندلي‌ها پشتي و كفي ضخيمي دارند كه به صورت استاندارد و كاملا متناسب با فيزيك بدن افراد طراحي مي‌شوند.

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادي هستيد كه دوست داريد وقتي روي صندلي در اداره نشسته‌ايد حس كنيد روي يك مبل راحتي نشسته‌ايد، پيشنهاد ما به شما استفاده از صندلي‌هاي ارگونوميك است. اين نوع از صندلي‌ها براي افرادي كه كمر درد دارند و نشستن زياد به ستون فقرات آنها فشار بسياري وارد مي‌نمايد انتخاب مناسبي است.

 

صندلي‌هاي انتظار

جنس اين نوع صندلي‌ها، چوب و پلاستيك است و در رنگ‌ها و مدل‌هاي مختلف ساخته مي‌شوند. اين نوع صندلي‌ها در كنار يك ميز يا در محل پذيرش شركت استفاده مي‌شوند. در سري صندلي هاي انتظار ممكن است جاي استفاده از فوم و چرم از پارچه خالص استفاده مي‌شود كه باعث گردش هوا در نشيمن‌گاه و پشتي صندلي مي‌شود. به اين صورت باعث مي‌شود تا احساس گرما يا كلافگي از تعريق زياد روي صندلي نكنيد.

صندلي‌هاي كلاسيك

 

صندلي اداري كلاسيك يا همان صندلي كلاسيك در حالت استاندارد به ران‌هاي افراد اين امكان را مي‌دهد تا در زاويه ۶۰ تا ۷۰ درجه قرار بگيرند. همچنين وزن زانو و باسن تقسيم مي‌شود و فشار كمتري را به بدن وارد مي‌كند.

 

براي مظالعه ادامه " انتخاب و خريد صندلي اداري مناسب " به وبسايت مبلمان اداري يكتا مراجعه كنيد.

منبع: http://yektafurniture.com/choosing-buy-office-chair/

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.