آرشیو خرداد ماه 1399

مجموعه آقاي مبلمان طراح و توليد كننده مبلمان اداري ، طراح و تجهيز كننده دكوراسيون اداري با بهترين كيفيت اعتماد شما افتخار ماست . از وبسايت آقاي مبلمان نيز ديدن فرماييد www.mrmobeman.com

جذابيت هاي پارتيشن اداري آلومينيومي

انواع مدل‎هاي پارتيشن آلومينيومي كدامند؟در محيط هاي اداري، قسمت هايي كه فعاليت مشخصي در آن انجام مي گيرد، با نصب پارتيشن هاي ام دي اف و شيشه اي از يكديگر جدا مي شوند. پارتيشن ها مي توانند در حالت هايي به صورت يكسره عمل كنند و دو ديوار روبروي هم را به يكديگر متصل كنند. در اين حالت، يك فضا به طور كامل بوسيله تقسيم كننده جدا مي شود و حالت مستقلي به خود مي گيرد.

 بديهي است كه وجود باز شويي مانند در، براي رفت و آمد نياز است.

چرا بهتر است اداره را پارتيشن بندي كنيم؟

امروز بچه هاي تحريريه " شركت مبلمان اداري آدينا " تصميم دارند تا با شما خوانندگان صميمي در مورد موضوع اهميت پارتيشن بندي در ادارات مواردي را به اشتراك بگذارند.

پارتيشن اداري يكي از فاكتورهاي مهم در طراحي فضاهاي اداري است.

محيط كاري يكي از مهم ترين شاخص هاي تاثيرگذار بر بهره وري سازمان و يك فرصت براي الهام بخشيدن به پرسنل و محرك كسب و كار شما است.چرا بهتر است اداره را پارتيشن بندي كنيم؟براي يك اداره از پارتيشن اداري تكجداره استفاده كنيم بهتر است يا پارتيشن اداري دو جداره ؟اهميت پارتيشن بندي اداري در چيست؟چرا بعضي شركتها و ادارات از پارتيشن آلومينيومي بجاي پارتيشن از جنس ام دي اف استفاده ميكنند ؟پارتيشن اداري در زيبايي دكوراسيون چه تاثيري دارد؟پارتيشن اداري در جذب مشتري چه تاثيري دارد؟

بهترين ميز هاي اداري

بهترين ميز هاي اداري مبلمان اداري يكتا كه شامل ميز مديريت ، ميز كنفرانس ، ميز كارمندي ،ميز كار گروهي ،ميز پذيرايي و ميز منشي مي باشد را به شما معرفي مي كنيم . بهترين ميز هاي اداري در تعريف كلي نشان از كارامد بودن و زيبايي ميز هاي اداري مي باشد در ادامه چندين مدل از ميز هاي اداري مبلمان اداري يكتا را به شما نشان مي دهيم . با ما همراه باشيد .

  

معرفي پارتيشن دوجداره اداري :



گروه طراحي و تحقيق شركت مبلمان اداري آدينا با استفاده از تجربيات سال هاي اخير در توليد و طراحي مدل هاي مختلف پارتيشن هاي دو جداره و تك جداره به مدلهايي از پارتيشن دست يافته اند كه زيبايي محيط كار را چند برابر مي نمايد و علاوه بر آن از كيفيت بالاتري از پارتيشن اداري موجود در بازار برخوردار مي باشد.اين پارتيشن ها قابليت نصب و جابه جايي چند باره را دارند و سيستم نصب آنها با سرعت بالاتر انجام مي پذيرد. براي توليد پارتيشن هاي اداري شركت آدينا از دستگاه هاي CNC و دقيق استفاده مي نمايد.

  

ميز كنفرانس :



اصلي ترين محصول در يك اتاق كنفرانس ميز اداري كنفرانس ميباشد . اين ميز هم تزئيين بخش اتاق جلسات بوده و هم كاربردي ضروري دارد .