ميز مديريت مدرن

مجموعه آقاي مبلمان طراح و توليد كننده مبلمان اداري ، طراح و تجهيز كننده دكوراسيون اداري با بهترين كيفيت اعتماد شما افتخار ماست . از وبسايت آقاي مبلمان نيز ديدن فرماييد www.mrmobeman.com

ميز مديريت مدرن

ميز مديريت مدرن چيست ؟ بهترين مدل ميز مديريت مدرن چيست ؟ برترين برند ها در طراحي و توليد ميز مديريت مدرن كدام اند ؟

مبلمان اداري آقاي مبلمان بهترين طراح و توليد كننده مبلمان اداري و تجهيز كننده دكوراسيون اداري شناخته شده است . كيفيت بالا به همراه زيبايي بي نظير است كه اين اعتبار را به ما بخشيده است . تعدد مدل ها و امكان طراحي و ساخت تمام مدل هاي سفارشي مشتريان نيز بر اين امر تاثير گذار بوده است . ميز مديريت مدرن از دسته مبلمان اداري مدرن مي باشد كه تفاوت ها ي بسيار زيادي را با ساير ميز هاي اداري در سبك هاي ديگر دارد . در ادامه به بررسي انواع مختلف ميز مديريت مدرن مي پردازيم و نمونه كار هاي گوناگوني را در اختيار شما عزيزان گذاشته ايم .

 

 

 

 

انواع ميز مديريت مدرن

ميز مديريت يكي از اصلي ترين ميز هاي اداري در مجموعه هاي كاري به حساب مي آيد . ميز مديريت ابعاد خاص خود را دارد و بنا به نوع كاربري و سليقه مشتريانش مدل هاي بسيار زيادي را نيز دارا مي باشد . در اينجا به طور تخصصي به ميز مديريت مدرن ميپردازيم . در ابتا به سوالي پاسخ مي دهيم كه در ابتدا پرسيده شد .

سوال :  ميز مديريت سبك مدرن چيست ؟

پاسخ : ميز مديريت در همه جاي دنيا كارايي مشخص دارد و از جمله محصولاتي است كه يك كاربر دارد و به طور معمول مديريت يك سازمان و اداره از ان استفاده مي كند . حالا به تفاوت ميز مديريت مدرن با ساير ميز هاي مديريتي مي پردازيم تا مفهوم آن كاملا جا بيافتد ، ميز مديريت مدرن تنوع رنگي بالاتري را نسبت به ساير ميز هاي اداري دارد . شما ميتوانيد از رنگ هاي فانتزي نيز براي اين ميز اداري خود استفاده كنيد . اما در ساير سبك ها به طور مثال سبك كلاسيك امكان انتخاب رنگ با دست باز وجود ندارد و طيف هاي رنگي مشخصي را مي پذيرد و دليل آن هم ماهيت اين سبك ها است كه با رنگ هاي متفاوت زيبايي خود را بايد حفظ كنند و در صورت امكان بهتر شوند .  مسئله بعدي سبك طراحي ميز هاي اداري مدرن مي باشد ، ميز مديريتي مدرن طراحي هاي متفاوتي را مي پذيرد و امكان ايجاد تغييرات زياد روي طرح آن بسيار بالا است . اما در سبك كلاسيك معمولا ما از يك مدل طراحي شكيل كلاسيك با منبت كاري هاي بسيار زيبا استفاده ميكنيم .

در ادامه انواع مدل ها ميز هاي مديريتي  آقاي مبلمان را مشاهده مي كنيد 

براي اطلاع از قيمت با شماره هاي ۷۷۲۱۳۷۳۳-۰۲۱ و ۰۹۱۲۳۵۹۷۸۵۴ نماس حاصل فرماييد

” براي مشاهده ساير ميز هاي مديريتي كليك كنيد “

انواع ميز اداري مدرن

  • انواع ميز مديريتي چوبي
  • انواع ميز مديريتي مدرن و لوكس
  • انواع ميز مديريتي شيك
  • انواع ميز مديريتي مدرن ام دي اف
  • انواع ميز مديريتي كلاسيك ام دي اف
  • انواع ميز مديريتي مدرن چوبي
  • انواع ميز مديريتي مدرن سفارشي
  • انواع ميز مديريتي شيشه اي
  • انواع ميز مديريتي فلزي

 

بيشتر بخوانيد : ميز كنفرانس بزرگ

در طراحي يك فضاي اداري از جمله ميز مديريت مدرن بايد به محيط خود و نوع كسب و كارمان نگاهي بياندازيم . اگر كسب و كار شما تعداد مديران زيادي را در بر ميگيرد بهتر است سعي كنيد از يك طراح دكوراسيون كمك بگيريد كه طراحي مناسب با سبك كار هر كاربر با حفظ هارموني و زيبايي بخشي به شما ارائه دهد . گاها لازم است محل نگهداري زيادي را داشته باشند پس از سري ميز هاي مديريتي ال دار استفاده ميكنند و اگر لازم بود از فايل هاي چند كشو هم بهره مي برند . گاه بسته به نوع كار به طور مثال يك دفتر وكالت لازم است از سبك خاص براي برقراري ارتباط بهتر بين محيط و مشتري استفاده شود . در همچين كسب و كاري ، ميز مدير سبك كلاسيك بهترين گزينه مي باشد .

بيشتر بخوانيد : خريد ميز اداري

ميز مديريت خاص

جالب است ، هيچ انساني نيست كه از خاص بودن بدش بيايد !! اللبته هر خاص بودني مناسب نيست و در اينجا خاص بودن از جنبه ي خوب مورد بحث ما است . مديران سازمان ها و مجموعه ها نيز مانند همه انسان ها نيز اين احساس را دارند . علاقه به اينكه يك محيط كار خاصي را داشته باشند در همه وجود دارد . حالا صرفا به دلايل متفاوت بسياري از ادامه دادن اين فكر خوب و پياده سازي آن جلوگيري ميكنند . در اينجا مي خواهيم در رابطه با ميز مديريت خاص و به طور كلي مبلمان اداري خاص به طور مختصر صحبت كنيم .

بيشتر بخوانيد : كانتر پذيرش

مبلمان اداري جزئي از محصولاتي شده اند كه همه ما در طول روز مدت زمان زيادي را در حال استفاده از ان ها صرف ميكنيم . كييفت بالاي اين محصولات است كه برند ها را از يكديگر جدا ميكند . مبلمان اداري آقاي مبلمان تا كنون موفق به كسب رضايت همه جانبه مشتريان خود شده است . كيفيت حرف اول در كارخانه مبلمان اداري آقاي مبلمان را مي زند . در كنار اين كيفيت زيبايي بسيار تاثير گذار بوده و ميتواند بازده سازمان و مجموعه شما را تا حد زيادي تغير دهد . ما به دو ديد به اين موضوع ميپردازيم

 

نگاه اول :

نگاه اول نگاه پرسنل و افرادي است كه در محيط مشغول به كار هستند . زيبايي محيط و ايجاد فضايي خاص تر از فضا هاي معمول و خشك اداري كه همه ما در ذهن داريم ميتواند روحيه كاركنان را بالاتر ببرد . روانشناسي رنگ ها اين موضوع را ثابت كرده است كه هر رنگ باعث تشديد چه عواطف و احساساتي در درون انسان مي شود . اگر شما از رنگ هاي مناسب در محيط كار استفاده كنيد و محيط اداري خاص تري را تجهيز كنيد روحيه پرسنل بالاتر مي رود و احساس خستگي ديرتر و ديرتر به سراغ آن ها ميرود . بازده كاري بالاتر رفته . از همه اينها نتيجه ساده اي مي توان گرفت ، بازده بالاتر و انگيزه بيشتر به معناي رونق كسب و كار شما و ايجاد تفاوت بي نظير بين برند شما و رقيبان خودتان است .

بيشتر بخوانيد : مبلمان اداري سفارشي

نگاه دوم :اين نگاه مربوط به مشتريان و ارباب رجوع مي باشد . محيط كاري شما اگر از دكوراسيون و مبلمان اداري مناسبي برخوردار نباشد مي تواند تاثيرات بسيار منفي در همان وهله اول برروي ذهن مشتريان و ارباب رجوع بگذارد . اين موضوع تبعات جدي را به همراه دارد . اگر كسي مجبور به استفاده از خدمات شما در محيط شما باشد و چاره اي نداشته باشد با خاطري آزرده به سمت جلو بردن كار خود پيش مي رود و همه ما كم نديده ايم كه در سازمان ها و مجموعه هاي متفاوت به چه اندازه امكان ايجاد تشنج زياد است . پس با طراحي مناسب و زيبا و سپردن كار به دست كاردان اين موضوع را به طور كلي حل و فصل كنيد . در وهله دوم مشتريان مي باشند ، طبيعتا شما اگر محيط زيبايي را داشته باشيد اعتبار خاصي را در ذهن مخاطبان خود براي برند خودتان مي خريد ، و وجه تمايز شما با رقيبان خودتان اين موضوع مي شود . باز هم يك نتيجه گيري ساده داريم آن هم رونق كسب و كار شما مي باشد .

براي برقراري ارتباط با مشاوران آقاي مبلمان با شماره هاي

۰۹۱۲۳۵۹۷۸۵۴ و ۷۷۲۱۳۷۳۳-۰۲۱ تماس بگيريد

بيشتر بخوانيد : مبلمان اداري كلاسيك

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.