ميز مديريت

مجموعه آقاي مبلمان طراح و توليد كننده مبلمان اداري ، طراح و تجهيز كننده دكوراسيون اداري با بهترين كيفيت اعتماد شما افتخار ماست . از وبسايت آقاي مبلمان نيز ديدن فرماييد www.mrmobeman.com

ميز مديريت

ميز مديريت

ميز مديريت با سبك هاي كلاسيك و مدرن و تلفيقي ، ميز مديريت در تمام ادارات و سازمان ها از لوازم بسيار مهم به شمار ميرود و علاوه بر زيبايي كيفيت بالايي را لازم دارد چرا كه اكثرا مديران در ساعات زيادي از روز را پشت ميز مديريت خود به سر ميبرند بنابراين كارايي اين ميز اداري امري است الزامي . در كنار ميز مديريت محصولات ديگري براي اتاق مديريت يك سازمان يا شركت استفاده ميشود كه شامل : مبل و نيم ست اداري ، ميز جلو مبلي ، ميز كنفرانس ، كتابخانه كوتاه و بلند اداري و …


براي مشاهده كاتالوگ

 ميز هاي مديريت آقاي مبلمان

كليك كنيد

 

 

 اتاق مديريت همانطور كه مشخص است اولين قسمتي از يك سازمان و شركتي است كه بايد به تجهيزات آن توجه ويژه اي به خرج دهند حتي بهتر است رنگ و لعاب متفاوت تري را داشته داشته باشد .  ميز مديريت بايد ويژگي هاي متفاوتي را همزمان دارا باشد . چرا كه معمولا مديران سازان ها كارهاي اپراتوري انجام نميدهنئ و ساعات زيادي را پشت ميز هاي خود سپري ميكنند . ابعاد ميز مديريت ، رنگ و مدل آن بايد متناسب با دكوراسيون اداري اتاق باشد . نكته بسيار حائز اهميتي كه علاوه بر زيبايي ميز مديريت بايد به آن توجه بيشتري داشت راحت بودن است و در اين زمينه نيز آقاي مبلمان اصول ارگونومي را رعايت كرده كه همراه با نماي خوش ميز مديريت ، آسايش و راحتي را به مشتريان خود ارائه دهد . زيبايي و كيفيت اصلي ترين مسائل در كنار هم هستند به همين دليل ما در گروه توليدي آقاي مبلمان از بهترين و برترين متريال براي توليد محصولات استفاده ميكنيم و در ميز مديريت نيز به دليل اهميت نماي خوب آن يراق آلات درجه يكي را به همراه ساير موارد به كار ميگيريم . معولا ما در شركت آقاي مبلمان طبق خواسته مشتريان ابعاد ميز مديريت را تغيير ميدهيم

 

 

ويژگي ميز مديريتي

طراحي و ساخت ميزمديريتي به روش هاي گوناگوني ممكن است ، آقاي مبلمان ويژگي هاي متنوعي را در طراحي  توليد يك محصول پياده ميكند بازگوي اين ويژگي ها را در مطالبي جداگانه به مخاطبين ارائه ميدهيم و در اينجا فعلا از ويژگي هاي اصولي و امكانات استاندارد يك ميزمديريتي صحبت ميكنيم.

اندازه ميز مديريت : ميزمديريت نسبت به ميز كارمندي/ كارشناسي از ابعاد بزرگتري بهره برده است. به  نحوي كه با گذاشتن وسايلي همچون تابلو ، تقويم ، كامپيوتر و ملزات يك ميزمديريتي باز فضاي كافي وجود دارد .

رنگ ميز مديريت : معولا نه هميشه ، رنگي كه براي ميزمديريتي انتخاب ميشود از ميان رنگ هايي با طيف تيره مي باشند . رنگ هاي تيره جذابيت بيشتري را دارند و نگاه ها را بيشتر به خود جلب ميكنند .  البته لازم به ذكر است بگوييم كه اين نظريه قطعي نيست و بهترين رنگ ، رنگي است كه با دكوراسيون و شرايط اتاق مدير همساز باشد .

طرح و فرم ميز مديريت : اغلب طرح و فرم ميزمديريت متفاوت از ميز كارمندي است . و معمولا ميتوان گفت كه ميزمديريت از سادگي خارج است و طرح و نقش هاي بيشتري براي آن به كار ميرود .

ارتفاع ميز مديريت:  طبيعتا ميدانيم كه ميز نبايد بيش از حد بلند باشد ، در ميزمديريتي نيز همين امر را داريم پف يعني ارتفاع به صورت غير معمول بلند نباشد كه استفاده و كاربري ميز مديريت سخت شود .در سوي ديگر نبايد ارتفاع ميزمديريتي كوتاه باشد ، چرا كه كاربر آن مجبور ميشود خم شود و كار كند كه باعث بروز مشكلات شديد فيزيكي نيز ميشود به طور كلي ارتفاع ميز مديريتي بايد نه كوتاه باشد نه بلند تا كاربران بتوانند به راحتي از آن استفاده كنند .

 ما در شركت آقاي مبلمان از ارتفاع استاندارد ( ۷۰ تا ۷۵ سانتي متر ) پيروي ميكنيم اما بنا به سفارش مشتري با شرايط خاص اين ارتفاع قابل تغيير است .

ميز مديريت با كيفيت

مهمترين و اصلي ترين عامل انتخاب يك ميز مديريتي ، مناسب بودن آن از لحاظ كاربردي و كاربري و فراهم كردن امكانات مناسب براي كاربرش است . بنابر اين مسئله حفظ برخي از اصول و استاندارد ها در تمام ميز هاي مديريتي بسيار مهم است ، يكي از اين مسائل ابعاد و نسبت آن ها مي باشد . تغيير ابعاد ميز اداري كارايي آن را كم مي كند اما زماني اين امكان وجود دارد كه ابعاد مهندسي شده و با نسبت هاي درست و دقيق تغيير كنند تا كيفيت و كارايي محصولات نيز حفظ شود . در طراحي ميز مديريت بايد توجه داشته باشيم اين امر به گونه اي انجام شود كه روي صفحه اصلي ميز ، كاربر براحتي تمام وسايل خود را گذاشته و همينطور فضاي آزاد كافي براي ادامه كار خود را نيز دارد . در ميز هاي مديريت بايد حتما كشو و كمد هايي تعبيه شود چرا كه بخشي از ابزار و وسايل كاربر بايد در كمد ها و كشو ها قرار بگيرند .

اگر قصد خريد يك ست مديريتي بسيار شيك و زيبا را داريد در كنار ميز مديريت حتما از كتابخانه اداري كوتاه يا بلند استفاده كنيد ، ميز پذيرايي و مبل اداري در گوشه اي از اتاق مديريت و همينطور استفاده از ميز كنفرانس براي برگذاري جلسات خصوصي . اين ها يك اتاق مديريت را كامل مي كنند . دكوراسيون و طراحي داخلي اتاق مديريت نيز بسيار پر  اهميت است .

انواع ميز مديريت

ميز مديريتي اصلي ترين نياز براي تجهيز دكوراسيون يك سازمان است و معمولا اكثر شركت ها براي انتخاب اين محصول از بهترين و باكيفيت ترين را انتخاب ميكنند .طرح هاي متنوعي براي يز هاي مديريتي وجود دارد كه اين دست مشتريان را براي انتخاب به هر سليقه اي باز گذاشته است اما در نظر داشته باشيد كه ميز كارمندي / كارشناسي بسييارر متفاوت تر از ميز مديريت ميباشد .

طرح هاي بسيار زيادي را در سايت آقاي مبلمان ميتوانيد مشاهده كنيد. هريك از ميز هاي مديريتي داراي ويژگي خاصي هستند كه براي تك تك ميز ها اين ويژگي ها به طور خلاصه ذكر شده است .

 

معمولا براي انتخاب رنگ ميز مديريتي رنگ تيره پسند ميشود چرا كه زيبايي بهتري را به دكوراسيون اداري اتاق مديريت ميبخشد .

 

بيشتر بخوانيد : ميز مديريت كلاسيك

مقايسه ميزهاي مديريت كنوني و گذشته

درگذشته ابزار و وسايل متفاوت تري روي ميز مديريت استفاده ميشد . حتي در زمان نبود كامپيوتر ها براي ميز هاي كار استاندارد هاي متفاوتي قلمداد ميشد . در گذشته از متريال خام بيشتري استفاده ميشد كه شايد استحكام و دوام حال حاضر را نداشتند . اين در حالي است كه متريال استفاده شده در ميز هاي كنوني بسيار متفاوت تر از قبل هستند . در گذشته ميز هايي ساخته ميشد كه تنوع طرح كمتري را دارا بودند و نقش هاي كمي را در خود جاي ميدادند و اگر هم درخواست يك ميز اداري با طرح و نقش خاص را نيز داشتيد هم بسيار زمان بر بود هم قميت ميز مديريتي بسيار بالاتر از حال حاضر بود.

اگر بخواهيم به طور خلاصه بيان كنيم ، دوام و استحكام به همراه اصولي ارگونومي بودن از ويژگي هاي ميز هاي اداري حال حاضر ميباشند.

ميز مديريت خاص

ميز مديريت خاص را شايد بتوان در تمام سبك هاي مبلمان اداري جاي داد ،با توجه به سليقه شخصي شما و نو كسب و كارتان سبكي را در انتخاب بلمان اداري بر مي گزينيد ، مبلمان اداري كلاسيك ، مبلمان اداري مدرن و يا مبلمان اداري سفارشي ، همه اين سبك ها ويژگي هاي خاص  و كارايي خود را دارند ، انتخاب ميز مديريت نيز در همين راستا مي بباشد ، شما بعد از انتخاب سبك مورد نظر خودتان به سراغ طرح هاي متنوع محصول خاص خود مي رويد و يكي را بر مي گزينيد . 

گاها شما براي كارايي خاص خود يا سليقه خاص خود طرح مناسبي را پيدا نميكنيد و يا طراحي هاي سفارشي تركيبي و خاص نياز داريد تا بهترين ميز مديريت خاص را براي شما و مختص خودتان طراحي و توليد كنيم . ميز مديريت خاص به نوعي مربوط به سبك مبلمان اداري سفارشي نيز مي باشد كه طبق خواسته ي مشتريان محصولات طراحي و توليد مي شوند . زيبايي اين ميز هاي اداري و كارايي بالاي آن براي كاربرش ، مديران بسيار زيادي را به سمت و سوي انتخاب ميز هاي مديريتي خاص سوق داده است .

در ادامه شما مي توانيد با كليك روي موضوعات زير درباره مبلمان اداري بيشتر بدانيد :

مبلمان اداري كلاسيك 

مبلمان اداري مدرن 

مبلمان اداري سفارشي

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.