انتخاب ميز كار گروهي مناسب

مجموعه آقاي مبلمان طراح و توليد كننده مبلمان اداري ، طراح و تجهيز كننده دكوراسيون اداري با بهترين كيفيت اعتماد شما افتخار ماست . از وبسايت آقاي مبلمان نيز ديدن فرماييد www.mrmobeman.com

انتخاب ميز كار گروهي مناسب

انتخاب ميز كار گروهي مناسب

انتخاب ميز كارگروهي مناسب در گرو انتخاب درست ميز است. خريد مناسب ميزهاي اداري علاوه بر زيبايي كه به محيط شما مي‌دهد، كارايي بالايي را نيز براي شما دارد كه باعث استفاده مناسب از آن محصول مي‌شود. ما در مجموعه مبلمان اداري يكتا همواره با حفظ كيفيت بالا و ارائه طراحي‌هاي خاص و شيك سعي داشتيم تا شما را با يك ميز كارگروهي مناسب روبرو كنيم. در ادامه با مقاله ميز كارگروهي مناسب همراه تيم ما باشيد.

استفاده از فضاي باز اداري و به كارگيري ميز كارگروهي مناسب در دكوراسيون مدرن كل دنيا در حال افزايش است. اين ميزهاي اداري انواع متفاوتي دارند و كارايي آن‌ها بسيار زياد است.

  

همان‌طور كه از نام اين مدل ميزهاي اداري (ميز كارگروهي) پيداست، بيشتر براي فضاهايي استفاده مي‌شود كه كاربران زيادي با هم در ارتباط هستند از محاسن ميز كارگروهي مي‌توان به نكات زير اشاره كرد:

مزاياي استفاده از ميز كارگروهي مناسب:

  • ظاهر بسيار زيبا و مدرن ميزهاي كارگروهي
  • استفاده براي چيدمان بهينه در مراكز كال سنتر
  • استفاده مناسب براي مراكز مانيتورينگ
  • شخصي سازي فضا كاربران با ديوايدر و فايل
  • كنترل راحت كاربران در فضا توسط سرپرست بخش
  • تنوع در نوع چيدمان ميز كارگروهي در مدل‌هاي مختلف ميز
  • مناسب براي فضاهاي بزرگ صنعتي و اداري
  • استفاده آسان و راحت از دستگاه‌هاي اشتراكي مانند پرينتر، اسكنر و فكس
  • چيدمان آسان انواع مبلمان اداري
  • دسترسي آسان به فايلينگ اداري و همين‌طور كمدهاي اداري
  • ايجاد فضاي مناسب جهت كار
  • ايجاد ارتباط بين كارمندان
  • همخواني با دكوراسيون اداري موجود و تنوع رنگ بالا

متريال ساخت ميز كارگروهي چيست؟

ميزهاي كارگروهي مانند ساير ميزهاي اداري ممكن است از متريال‌هاي متفاوتي طراحي و توليد شوند اما معمولاً از ام دي اف و فلز و تركيب اين‌ها در كنار هم استقبال مي‌شود.

پايه‌هاي فلزي در ميزهاي اداري در يكي دو سال اخير بسيار ورد استفاده قرار گرفته و معمولاً مجموعه‌ها و شركت‌هاي مختلف به سمت مبلمان اداري مدرن روي آورده‌اند. ميز كارگروهي پايه فلزي نيز يكي از پرطرف‌دارترين ميزهاي اداري در سال‌هاي اخير به شما مي‌رود.

 

استفاده از باكس گل در برخي از مدل‌هاي ميز كارگروهي نماي بسيار جذابي را به محيط مي‌بخشند.

ويژگي انواع ميز كار گروهي مبلمان اداري يكتا

فرقي نمي‌كند دنبال خريد ميز گروهي، ميز پذيرش،  ميز مديريت، مبلمان اداري مدرن و… باشيد، ما در مجموعه مبلمان اداري يكتا براي خودمان يك مسير و هدف مشخص تعريف كرده‌ايم تا بتوانيم بهترين‌ها و جذاب‌ترين‌ها را به شما ارائه كنيم. به همين دليل هر محصول ما يك پكيج كامل براي شماست. ما هميشه تلاش مي‌كنيم تا تمام ويژگي‌هاي زير در انواع ميزهاي اداري و مبلمان اداري كه طراحي و توليد مي‌كنيم وجود داشته باشد:

  • كيفيت و دوام بالا: با توجه به اينكه ميز اداري و صندلي اداري جزو تجهيزاتي است كه از آن زياد استفاده مي‌شود، بنابراين كيفيت بالا و دوام استحكام آن‌ها براي ما بسيار مهم است. از سوي ديگر كيفيت ميز كارگروهي اهميت دوچنداني دارد كه همواره اين نكته را در نظر داريم.
  • طراحي شيك: اگر به دنبال مدل‌هاي زيبا، مدرن و جذاب هستيد، بي‌ترديد با ديدن انواع مدل‌هاي ميز كار گروهي مبلمان اداري يكتا جذب آنها خواهيد شد. طراحي متنوع و ارائه مدل‌هاي زياد تمام سليقه‌هاي را پوشش مي‌دهد.
  • سازگاري با فضاي كاري: طراحي و توليد سفارشي و مناسب با محيط كار شما براي استفاده بهينه‌تر كاربران در ابعاد و اندازه‌هاي محاسبه شده.

طراحي سفارشي ميز كارگروهي

 

تنوع مدل‌هاي ارائه شده براي ميزهاي كارگروهي در مجموعه مبلمان اداري يكتا بسيار زياد است و سليقه‌هاي متفاوت را به خوبي جوابگو است البته شما مي‌توانيد هر مدل و طرح مد نظر خود را به كارشناسان ما ارائه دهيد و ما در كارخانه مبلمان اداري يكتا شروع به توليد محصول سفارشي شما مي‌كنيم. طراحي سفارشي ميز كارگروهي مناسب محيط‌هايي كه مشكل فضا دارند و بايد با دقت از محيط خود استفاده كنند نيز توسط كارشناسان ما انجام مي‌شود.

سوالات متداول ميز گروهي

چه نكاتي در هنگام خريد ميز كارگروهي مهم است؟

از مهم‌ترين نكات به هنگام خريد ميز گروهي مناسب كه بايد به آن توجه داشته باشيد، فضايي است كه در اختيار داريد، بايد ابعاد و اندازه ميز كار گروهي متناسب با فضاي مورد نظر شما باشد.

چه عواملي بر قيمت ميز كارگروهي تأثيرگذار است؟

ابعاد و اندازه، نوع متريال استفاده شده و نوع طرح انتخابي همگي بر روي هزينه تأثير گذار خواهند بود.

ريد ميز كارگروهي دست دوم براي صرفه جويي در هزينه‌هاي پيشنهاد مي‌شود؟

البته كه شما مي‌توانيد براي كاهش هزينه‌هاي خود از محصولات دست دوم استفاده كنيد، اما قبل از هر چيز بهتر است بدانيد كه ممكن است محصول انتخابي شما در رنگ، متريال يا استحكام و دوام دلخواه شما وجود نداشته باشد.

متريال مورد استفاده در ميزهاي كار گروهي مبلمان اداري يكتا چيست؟

تمامي محصولات يكتا فرنيچر در متريال‌هاي متنوعي مانندم دي اف (MDF) و فلز و شيشه و چوب طراحي و توليد مي‌شود كه مي‌توانيد متناسب با سليقه خود، محصول مورد نظرتان را سفارش دهيد.

ميزهاي كار گروهي مبلمان اداري يكتا در چه طرح‌ها و رنگ‌هايي توليد مي‌شود؟

ميزهاي گروهي مجموعه ما در طرح‌ها و رنگ‌هاي متنوعي وجود دارند كه مي‌توانيد متناسب با دكوراسيون محيط اداري خود هر يك از آنها را انتخاب و خريداري كنيد.

آيا امكان سفارشي سازي ميز كار گروهي به شركت مبلمان اداري يكتا وجود دارد؟

 

بله، شما مي‌توانيد طرح مورد نظر خود را به همراه رنگي كه مد نظر داريد به شركت مبلمان اداري يكتا سفارش داده تا كارخانه مجموعه با بهترين كيفيت اقدام به توليد آن كند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.