تعويض صندلي اداري و تأثير آن بر كار شما

مجموعه آقاي مبلمان طراح و توليد كننده مبلمان اداري ، طراح و تجهيز كننده دكوراسيون اداري با بهترين كيفيت اعتماد شما افتخار ماست . از وبسايت آقاي مبلمان نيز ديدن فرماييد www.mrmobeman.com

تعويض صندلي اداري و تأثير آن بر كار شما

تعويض صندلي اداري و تأثير آن بر كار شما


تعويض صندلي اداري زماني بايد صورت گيرد كه صندلي شما استانداردهاي لازم را نداشته باشد. ارگونومي بودن و طراحي و توليد استاندارد يك صندلي در مجموعه مبلمان اداري يكتا اصل كار است.



 

 

انواع صندلي اداري

صندلي‌هاي اداري بسته به نوع كارايي و امكاناتي كه دارند دسته بندي مي‌شوند. در يك مجموعه كار و يك سازمان صندلي‌هاي اداري متعددي وجود دارند، صندلي مديريتي براي مديران يك شركت، صندلي كارمندي و كارشناسي براي پرسنل، صندلي كنفرانس براي اتاق جلسات يك مجموعه و صندلي انتظار براي اتاق انتظار. صندلي كلاسيك نيز يكي ديگر از انواع صندلي‌هاي اداري به شمار مي‌رود كه با طراحي خاصي كه دارد طرفداران زيادي را به سمت خود كشيده است.

در تعويض صندلي اداري، ارگونومي در خريد جديد فراموش نشود.

اگر شما قصد تعويض صندلي اداري خود را داريد احتمالاً دليل خاصي دارد:

  • ممكن است صندلي حال حاضر شما امكانات لازم را نداشته باشد و نيازمند يك صندلي ارگونوميك هستيد؛
  • يا شايد صندلي اداري‌تان طراحي و توليد مناسبي را نداشته و از متريال نامناسب در آن استفاده شده است و باعث بروز مشكلات فيزيكي براي شما شده است؛
  • يا ممكن است دست به تغيير دكوراسيون زده‌ايد و صندلي شما ديگر همخواني با ساير اجزاي محيط ندارد؛
  • و در احتمال آخر صندلي شما به دليل طراحي نامناسب و نداشتن اعتبار لازم، خراب شده باشد.

شكي نيست كه پس از بروز هركدام از موارد بالا براي شما، تعويض صندلي اداري يكي از اولويت‌هايتان مي‌شود. حالا كه تصميم بر خريد صندلي اداري جديد است اين بار با دقت بيشتر انتخاب كنيد و يا حداقل از كارشناسان مربوطه درخواست مشاوره كنيد. يكي از مهم‌ترين مسائلي كه در خريد صندلي اداري بايد به آن توجه داشته باشيد، بحث ارگونوميك بودن صندلي اداري است، براي مثال صندلي‌هايي كه جاي استراحت براي سر دارد، مي‌تواند به كاهش فشار گردن و شانه‌ها كمك مي‌كند.

بيشتر بخوانيد: تنظيم صندلي اداري

دلايل نياز به صندلي اداري خوب

مواردي كه در ادامه به آن‌ها اشاره مي‌كنيم، بخشي از مواردي هستند كه الزام وجود يك صندلي اداري خوب را در محيط كاري ما تأييد مي‌كنند:

  • صندلي اداري مناسب و خوب باعث كمتر شدن احتمال بروز آسيب‌هاي فيزيكي در دراز مدت براي كاربرش مي‌شود؛
  • صندلي اداري خوب با محيط شما همخواني دارد و زيبايي خاصي را به فضا مي‌دهد؛
  • صندلي اداري خوب قابليت‌هاي زيادي را براي كاربرش فراهم مي‌كند كه فرد در بهترين حالت ممكن روي آن بنشيند؛
  • صندلي اداري خوب تأثيرات مثبتي بر كار شما دارد و باعث رشد و رونق كسب و كار مي‌شود.

بيشتر بخوانيد: صندلي اداري براي كار در خانه

از كجا بفهميم صندلي‌مان خراب شده است؟

صندلي اداري مانند ساير محصولات يك طول عمر مشخصي (life time) دارد. مسئله اينجاست كه با خريد يك صندلي اداري خوب و مناسب از شركت‌هاي معتبر اين لايف تايم را به دليل رعايت استانداردها و ارگونومي صندلي‌ها افزايش مي‌دهند. ما در مجموعه مبلمان اداري يكتا تمامي صندلي‌هاي اداري خود را با رعايت اصول طراحي و توليد مي‌كنيم و با ارائه كارت گارانتي شركت، اطمينان كامل را جهت كيفيت بالاي صندلي‌هاي اداري خود به مشتريان مي‌دهيم.

يكي از دلايل تعويض صندلي‌هاي اداري خراب شدن آن‌ها است، صندلي اداري اگر مثل هميشه كارايي نداشته باشد يعني براي آن مشكلي به وجود آمده است. با بررسي موارد زير مي‌توانيد متوجه شويد صندلي شما خراب است يا خير.

 

  • چرخش 360 درجه صندلي به مشكل خورده باشد، يا كامل نچرخد يا در حين چرخش موانعي به وجود بيايد؛
  • جابه‌جايي صندلي به راحتي انجام نگيرد و چرخ‌ها به خوبي كار نكنند؛
  • اهرم تنظيم ارتفاع صندلي اداري قفل شده باشد يا اصلاً تغييري را در ارتفاع صندلي ندهد؛
  • اهرم تنظيم شيب پشتي صندلي به مشكل خورده باشد؛
  • فوم به كار رفته روي نشيمنگاه صندلي و پشتي آن به مشكل خورده باشد؛

براي تعويض صندلي اداري چگونه صندلي مناسب جايگزين كنيم؟

صندلي‌هاي اداري اولاً بايد ارگونوميك باشند و اصول و استاندارد لازم را در طراحي و توليد رعايت كرده باشند. در وهله دوم در انتخاب و خريد صندلي اداري جديد بهتر است صندلي را انتخاب كنيد كه با فيزيك شما همخواني داشته باشد، يعني اگر از قد بلندي بهره مي‌بريد حتماً از كارشناسان مجموعه مبلمان اداري يكتا مشاوره‌هاي لازم را دريافت كنيد. در قدم سوم، صندلي اداري مناسب شما يك صندلي‌اي است كه با سبك محيط و رنگ دكوراسيون اداري شما همخواني داشته باشد، به‌عنوان‌مثال زيبايي ميز مديريت كلاسيك در كنار يك صندلي كلاسيك بيشتر نمايان مي‌شود.

بيشتر بخوانيد: خريد صندلي كنفرانس و نكات آن

تعويض صندلي اداري – صندلي كلاسيك بهتر است يا مدرن؟

اگر شما قصد تعويض صندلي اداري خود را داريد ممكن است اين سؤال را بپرسيد كه صندلي كلاسيك بهتر است يا مدرن؟ در اين قسمت به طور خلاصه به اين موضوع مي‌پردازيم كه صندلي كلاسيك تنها براي محيط‌هايي مورد استفاده قرار مي‌گيرند كه حداقل يك ميز كلاسيك داشته باشند. محيط‌هاي مدرن صندلي مدرن با تركيب رنگ‌ها شيك را مي‌خواهند تا رسمي بودن صندلي‌هاي كلاسيك را.

 

چگونه مجموعه خود را براي خريد صندلي جديد قانع كنيم؟

اگر شما از پرسنل يك شركت يا يك سازمان بزرگ هستيد و حس مي‌كنيد صندلي‌هاي شما نياز به تعويض دارند اين قسمت را بخوانيد.

اين مقاله و مقالات مرتبط را مي‌توانيد براي مديران مجموعه خود به انتشار بگذاريد تا با صندلي‌هاي اداري مناسب و خوب و همين‌طور تأثير آن بر كسب و كار خودشان بيشتر آشنا شوند.

چگونه صندلي اداري راحت انتخاب كنيم؟
كاهش كمر درد با صندلي اداري مناسب
انتخاب و خريد صندلي اداري مناسب
صندلي ارگونوميك و ويژگي‌هاي آن
انتخاب صندلي اتاق كنفرانس

در ادامه به برخي از راهكارهاي ديگر مي‌پردازيم:

  • براي تعويض صندلي اداري خود گزينه‌هاي متفاوتي را به رئيس پيشنهاد دهيد:

اينكه فقط وارد دفتر مديريت شويد و درخواست يك صندلي اداري چند ميليوني را بدون آوردن دليل كنيد، مطمئناً بي نتيجه است. چند مدل از صندلي‌هاي اداري كه با فيزيك بدني شما و ساير پرسنل بيشترين تطابق را دارد با قيمت‌هايي متفاوت انتخاب كنيد و آن را به رياست مجموعه خود ارائه دهيد.

كاربرد و قابليت‌هايي هركدام از صندلي‌هاي را و تفاوت آن‌ها را نيز بازگو كنيد و در نهايت دلايل نياز به تعويض صندلي را به آن‌ها بگوييد. ارائه چندين مدل متفاوت با قيمت‌هاي مختلف باعث مي‌شود كه اگر محدوديت مالي هم وجود دارد موضوع تعويض صندلي‌هاي اداري، در اولويت‌ها قرار گيرد.

منبع اين مطلب :    http://yektafurniture.com/changing-office-chair/

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.