چگونگي انتخاب ميز كنفرانس مناسب

مجموعه آقاي مبلمان طراح و توليد كننده مبلمان اداري ، طراح و تجهيز كننده دكوراسيون اداري با بهترين كيفيت اعتماد شما افتخار ماست . از وبسايت آقاي مبلمان نيز ديدن فرماييد www.mrmobeman.com

چگونگي انتخاب ميز كنفرانس مناسب

چگونگي انتخاب ميز كنفرانس مناسب


انتخاب ميز كنفرانس براي محيط‌هاي كاري به موارد بسيار زيادي وابسته است كه در اين مقاله از تيم تحريريه شركت مبلمان اداري يكتا سعي داريم به آن بپردازيم. طراحي دكوراسيون يك مجموعه كار ساده‌اي نيست و اگر توسط متخصص و كارشناس صورت نگيرد، به احتمال زياد به دشواري بر مي‌خوريد. شما بايد آگاهي و دانش كافي نسبت به رنگ داشته باشيد همچنين كاربرد نور را در فضا را بشناسيد. فضا را تشخيص دهيد و نحوه‌ي قرار گيري مبلمان در آن‌ها را به بهترين شكل بدانيد. براي اتاق كنفرانس اما اين مهم از حساسيت بيشتري برخوردار است. اتاق كنفرانس شما احتمالاً تنها مكاني است كه رقبا و شركاي شما در آن ساعت‌ها براي مذاكره سپري مي‌كنند. صندلي اداري آن مي‌بايست براي مقصود و هدف مشخص انتخاب شود. ميز كنفرانس در آن بايد روح داشته باشد و علاوه بر زيبايي كارايي و كيفيت لازم را نيز به همراه داشته باشد.

 

 

خريد بهترين ميز كنفرانس

اتاق‌هاي كنفرانس به اتاق‌هايي گفته مي‌شود كه نه تنها كارمندان از آن‌ها براي جلسات استفاده مي‌كنند بلكه حتي در دايره‌ي بزرگتري از سازمان يعني مشتري‌ها، مسئولان مديريتي سطوح بالاتر، هنگام برگزاري جلسات استراتژيك نياز به استفاده از آن‌ها دارند. از اتاق‌هاي كنفرانس استفاده‌هاي مختلفي مي‌شود. در هر مجموعه بسته به نوع كسب و كار اتاق‌ها كنفرانس كاربرد خود را دارند كه مي‌تواند بر مبلمان اداري مورد استفاده در آن تأثير بگذارد. به همين دليل است كه كه مهم‌ترين عامل در خريد مبلمان اداري اتاق كنفرانس هدف از ايجاد اتاق كنفرانس است. ميز كنفرانس در چنين اتاق‌هايي مهم‌ترين نقش را دارد و به همين دليل انتخاب يك تصميم مهم است.

كاربرد و هدف شما از اتاق كنفرانس چيست؟

 

به احتمال زياد هر اداره بيش از يك اتاق كنفرانس دارد كه هركدام براي اهداف مختلف مورد استفاده قرار مي‌گيرند. بعضي از آن‌ها كوچك هستند. اتاق كنفرانس كوچك تقريباً ۵ نفر را در خود جاي مي‌دهد. معمولاً اين اتاق‌ها براي كارمندان براي پيوستن به يك كنفرانس تلفني يا تصميم گيري جمعي مورد استفاده قرار مي‌گيرند. بعضي از اتاق‌ها بزرگ هستند و مي‌توانند حدود ۲۰-۳۰ نفر را در خود جاي دهند. اين‌ها توسط مدير براي جمع‌آوري تمام تيم خود در يك اتاق و تصميم گيري در مورد دستور كارهاي روزمره استفاده خواهند شد.

پس از تعيين كاربري هر اتاق كنفرانس بهتر است نگاهي به نوع ميز كنفرانس بيندازيم كه بهترين انتخاب ميز كنفرانس براي شما كدام است.

ميزهاي كنفرانس انواع متفاوتي دارند كه هر كدام در ابعاد و تعداد مد نظر مشتريان و مجموعه مقابل طراحي و توليد مي‌شوند. ميزهاي كنفرانس شركت مبلمان اداري يكتا قابل توسعه به تعداد مورد نظر شما عزيزان مي‌باشد.

ميز كنفرانس ام دي اف

ميزهاي كنفرانس ام دي اف از معروف‌ترين مدل‌هاي ميز كنفرانس و پركاربردترين‌ها مي‌باشند كه با تنوع در طرح و رنگ‌هاي ام‌دي‌اف سليقه‌هاي بسيار زيادي را پوشش مي‌دهند.

ميز كنفرانس پايه فلزي

 

 

 

ميز كنفرانس پايه فلزي با ظهور مد جديد و مدرنيته در دكوراسيون در سال‌هاي اخير مورد توجه قرار گرفته است. تغيير مد به سمت ميزهاي پايه فلزي همچون ميز مديريت پايه استيل، ميز كارگروهي پايه استيل يا ميز كنفرانس پايه فلزي در جهت زيباتر كردن محيط و ساده‌تر جلوه دادن محيط‌هاي اداري مي‌باشد.

ميز كنفرانس شيشه‌اي

ميز كنفرانس شيشه‌اي با تركيب پايه فلزي با پايه چوبي طراحي و توليد مي‌شود كه البته طرفداران خاص خود را دارد. اين نوع ميزهاي شيشه‌اي زيبايي بسيار خوبي را داشته و در دكوراسيون و مبلمان اداري مدرن جاي خود را پيدا كرده‌اند.

ميز كنفرانس يو شكل

 

ميز كنفرانس U شكل نيز يكي از پركاربردترين انواع ميز كنفرانس است. براي مجموعه‌هاي بزرگ و نسبتاً بزرگ اين نوع ميز كنفرانس توصيه شده چرا كه با طراحي خاص خود هم بيشترين استفاده را از محيط كرده هم فضايي را در ميان دو رديف جهت پذيرايي‌ها و قرار داد مانيتورها به وجود مي‌آورند.

ميز كنفرانس گرد يا دايره‌اي

ميزهاي كنفرانس گرد براي ميتينگ‌هاي كوچك سه الي چهار نفره در مجموعه‌اي كه فضاي زيادي را در اختيار ندارند بهترين انتخاب است البته كه اين نوع ميزهاي كنفرانس براي محيط‌هاي بزرگ نيز بسيار خوب است و بيشترين تعداد را در فضا مي‌توان جاي داد.

ميز كنفرانس كلاسيك

 

طرفداران سبك مبلمان اداري كلاسيك جهت تكميل دكوراسيون خود نمي‌توانند از ساير سبك‌ها استفاده كنند بنابراين ميزهاي كنفرانس كلاسيك كه با متريال چوب طراحي و توليد مي‌شوند بهترين انتخاب براي مديران مجموعه‌ها مي‌باشد.

ميز مديريت و كنفرانس

در تمام مجموعه‌ها اين نوع ميزهاي اداري مورد استفاده قرار مي‌گيرند حال يا به دليل كمبود فضا از آن استفاده مي‌شود يا به دليل تعداد كم افراد حاضر در جلسات مجموعه اين نو از ميزهاي كنفرانس انتخاب مي‌شوند. البته كه مديران سطح دو و سه يك مجموعه بزرگ نيز از ميز مديريت و كنفرانس استفاده مي‌كنند چرا كه براي برقراري ارتباط با مديران بخش خود در اتاق خود، جلساتي را برگزار مي‌كنند.

كيفيت، استحكام و هزينه

 

خريد بيشتر ميزهاي كنفرانس يك سرمايه‌گذاري است و به همين خاطر در هنگام خريد اين ميزها بايد به موضوع استحكام آن‌ها و دوام ميز كنفرانس توجه كرد چرا كه هزينه تعمير و نگهداري آن‌ها ممكن است زياد باشد. به اندازه اتاق كنفرانس، ميزها را مي‌توان به دلخواه خريدار سفارشي و توليد كرد و از اين رو بايد مقرون به صرفه باشد. ارزش پول همان چيزي است كه اكثر خريداران به دنبال آن هستند زيرا مخصوصاً در حال حاضر يك مبلمان اداري خيلي سريع تعويض نمي‌شود. همچنين انتخاب ميز كنفرانس اداري مناسب بهتر است با كمك يك متخصص انجام شود. ما در مجموعه مبلمان اداري يكتا همواره سعي داشته‌ايم با حفظ بالاترين كيفيت، جواب اعتماد مشتريان متعدد خود را بدهيم.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.