بهترين برند مبلمان اداري

مجموعه آقاي مبلمان طراح و توليد كننده مبلمان اداري ، طراح و تجهيز كننده دكوراسيون اداري با بهترين كيفيت اعتماد شما افتخار ماست . از وبسايت آقاي مبلمان نيز ديدن فرماييد www.mrmobeman.com

بهترين برند مبلمان اداري

بهترين برند مبلمان اداري

…………………………………………………………..

بهترين برند مبلمان اداري ويژگي‌هاي خاص خود را دارد، در ميان انبوهي از توليد كنندگان بزرگ و كوچك تعدادي از آن‌ها توانسته‌اند برند معتبرتري و درخشان‌تري را در اين عرصه داشته باشند. در ادامه به بررسي ويژگي‌هاي يك برند مبلمان اداري خوب و معرفي چند برند معتبر و شناخته شده در اين زمينه خواهيم پرداخت. همراه تيم تحريريه مبلمان اداري يكتا باشيد.


 

براي مشاهده كاتالوگ هر سري از محصولات روي آن‌ها كليك كنيد

 

 

 

 

 

 

 

   

      

   

 

 

 

بهترين برندها اين موارد را رعايت مي‌كنند

همان‌طور كه اشاره شد، برندهاي معتبر در زمينه دكوراسيون اداري و مبلمان اداري داراي چند ويژگي مي‌باشند:

  • كيفيت بالاي محصولات
  • طراحي دقيق و مهندسي شده
  • احترام به سليقه مشتريان
  • ضمانت و گارانتي محصولات
  • تنوع محصولات
  • قابليت طراحي و ساخت محصولات سفارشي و خاص
  • همكاري با نيروي متخصص و با تجربه
  • برخورد مناسب با مشتريان
  • قيمت خوب و معقول

اين موارد بخشي از نكاتي است كه يك برند مبلمان اداري براي شناخته شدن بايد همه آن‌ها را مد نظر قرار دهد. لازم به ذكر است كه ما در مجموعه مبلمان اداري يكتا علاوه بر اين موارد سعي داريم تا با پيگيري كارشناسان و ارائه مشاوره به مشتريان خود رضايت شما را بيشتر از پيش كنيم.

تشيخص بهترين برند مبلمان اداري

بالاتر اشاره كرديم كه توليد كننده‌هاي مبلمان اداري بسيار زيادند و كارگاه‌هاي كوچك در اكثر محله‌ها وجود دارند اما آيا برند مبلمان اداري هستند؟ خير، برند مبلمان اداري بايد شركت و كارخانه توليدي مبلمان اداري را داشته باشد. كيفيت كار برندهاي مبلمان اداري بسيار متفاوت از ساير فعالان اين حوزه كسب و كار مي‌باشند. برند معتبر مبلمان اداري را از روي قدمت برند، سابقه‌ي آن و رضايت مشتريان پيشين و اعتبار مشتريان (نوع سازمان‌ها و شركت‌هايي كه از مجموعه خريد كرده‌اند) مي‌توان تشخيص داد.

چرا برند مبلمان اداري مهم است؟

شايد براي شما هم سوال باشد كه چرا برند مبلمان اداري مهم است؟ محصول شايد يك محصول عادي و معمول باشد پس چه تفاوتي مي‌كند كه كار را چه كسي انجام دهد؟ كارگاه هم مي‌تواند اين محصول را با قيمت پايين‌تري توليد كند چرا بايد قيمت بالاتر را به يك برند مبلمان اداري بدهيد؟

اين سؤالات حتماً براي بسياري از شما به وجود آمده است. در پاسخ به آن‌ها بايد بگوييم كه كيفيت كار توليد هرچند ساده باشد امري بسيار مهم براي برندهاي معتبر مبلمان اداري است. كيفيت يك ميز مديريت به نوع متريال مصرفي آن برمي‌گردد، به عنوان مثال يك ميز مديريت پايه فلزي و مدرن را بايد از فلز مستحكم و با رنگ بدون نقص طراحي و توليد شود. يا يك ميز كنفرانس بايد با ابعاد دقيق و مهندسي شده طراحي و توليد شود. متريال مصرفي و طراحي يك صندلي اداري مدرن بايد به گونه‌اي باشد كه استانداردهاي لازم را در توليد آن در نظر داشته باشيم. اگر يك صندلي اداري نامناسب فقط به اين دليل كه قيمت پايين‌تري دارد انتخاب كنيد تبعات آن را بعد از سه ماه استفاده از آن خواهيد ديد كه چگونه به كاربرش آسيب فيزيكي مي‌زنند.

برند مبلمان اداري چه چيزهايي ارائه مي‌دهد؟

برندهاي معتبر مبلمان اداري معمولاً تمامي خدمات و محصولات مرتبط با دكوراسيون اداري را به مشتريان خود ارائه مي‌دهند. در اينجا مي‌خواهيم درباره برندهاي معتبر و شناخته شده مجموعه شركت‌هاي تجهيز دفتر يكتا با نام‌هاي مبلمان اداري يكتا و مبلمان اداري آدينا صحبت كنيم كه ما در شركت خود چه خدمات و چه محصولاتي را ارائه مي‌دهيم.

خدمات مجموعه ما شامل مشاوره و كارشناسي براي مشتريان، اندازه گيري محيط و ارائه پيشنهادات تخصصي به مشتريان توسط كارشناسان مي‌باشد. طراحي پلان شما به صورت دو بعدي با نماي چينش محصولات و طراحي سه بعدي مفهومي، از ديگر خدمات مجموعه شركت‌هاي تجهيز دفتر يكتا مي‌باشند. در ادامه مي‌توان به خدمات حمل و نصب و بسته بندي و همين‌طور خدمات پس از فروش و پيگيري رضايت مشتريان توسط كارشناس مربوطه اشاره كرد.

محصولات ارائه شده در مجموعه مبلمان اداري يكتا با بالاترين كيفيت و بهترين قيمت‌ها به مشتريان عرضه مي‌شوند. ويژگي‌هاي محصولات متفاوت و متنوع ما را مي‌توانيد در ادامه بخوانيد.

ميز اداري

ميز مديريت

انواع ميزهاي مديريت با طراحي شيك و متريال‌هاي متفاوت، بالاترين كيفت را با ميزهاي مديريت مبلمان اداري يكتا تجربه كنيد.

ميز مديريت پايه استيل

ميز مديريت پايه استيل يا ميز مديريت پايه فلزي مجموعه به شدت مورد استقبال قرار گرفته است و اين ميزهاي اداري بخشي از كالكشن خاص ما در سال جديد هستند كه داراي متريال فلز و شيشه و ام دي اف مرغوب و با كيفيت با رنگ‌ها بي نقص و طرح‌هاي شيك مي‌باشند.

ميز مديريت وكيومي

طرفداران سبك كلاسيك با هزينه‌اي كمتر مي‌توانند ميز مديريت وكيومي خود را داشته باشند. طرح‌هاي شيك به همراه متريال و روكش بسيار باكيفيت براي ميز مديريت وكيومي از ويژگي‌هاي اين محصول مي‌باشند.

ميز مديريت شيشه‌اي

ميز مديريت شيشه‌اي از خانواده مبلمان اداري مدرن با طراحي‌هاي مستحكم مبلمان اداري يكتا، يكي از پرطرفدارترين انواع ميزهاي مديريتي مي‌باشند.

ميز مديريت ام دي اف

ميز مديريت ام دي اف در مجموعه مبلمان اداري يكتا، با بهترين نوع ام دي اف (ترك) طراحي و توليد مي‌شوند و تمام طرح‌هاي با مهندسي خاصي توليد خواهد شد كه بيشترين استحكام را براي استفاده طولاني مدت ارائه دهند.

ميز مديريت و كنفرانس

ميز مديريت و كنفرانس مجموعه ما طرفداران زيادي دارد آن هم به دليل استفاده از بهترين متريال زيباترين طرح‌ها كه مناسب‌ترين انتخاب براي شركت‌هاي كوچك است.

ميز كنفرانس

پرفروش‌ترين محصولات ما ميزهاي كنفرانس ما است. طراحي و توليد ميزهاي كنفرانس هنر و حرفه خاصي را مي‌طلبد كه تاكنون توانسته‌ايم بيش از صدها پروژه ميز كنفرانس بزرگ و كوچك را در سراسر كشور با رضايت 100 درصدي مجموعه مقابل تكميل كنيم.

ميز كنفرانس پايه فلزي

طرفداران سبك مدرينته مي‌توانند اين محصولات را با بهترين فلز و رنگ‌ها دلخواه به همراه شيشه يا ام دي اف يا چوب از مجموعه مبلمان اداري يكتا سفارش دهند.

ميز كنفرانس شيشه‌اي

شيك و زيبا مي‌باشند البته طراحي اين سبك از ميزهاي كنفرانس كار كاركسي نيست. ابزار و اداوات و علم خاص خود را مي‌خواهند كه مهندسين مجموعه مبلمان اداري يكتا بارها و بارها از امتحان ميز كنفرانس شيشه‌اي با موفقيت خارج شده‌اند.

ميز كنفرانس ام دي اف

بسياري از ميزهاي كنفرانس از همين جنس ام دي اف مي‌باشند. ما تمام ورق‌هاي ام دي اف خود را از بهترين برندهاي ايراني و خارجي تهيه مي‌كنيم تا هم محصول خروجي مجموعه را زيباتر مي‌كنند هم استحكام و كيفيت را بالا مي‌برند.

ميز كنفرانس U شكل

ميزهاي كنفرانس يو شكل بهترين انتخاب براي شركت‌هاي بزر و سازمان‌هاي مختلف مي‌باشند. تا كنون ده‌ها ميز كنفرانس بزرگ يو شكل را در پروژه‌هاي مختلف براي سازمان‌ها و وزارتخانه‌هاي متفاوتي همچون دانشگاه آزاد، نيروي دريايي، وزارت نيرو، وزارت ورزش و جوانان و … به خوبي طراحي و توليد كرده‌ايم.

ميز كنفراس كلاسيك

طرفداران سبك كلاسيك حتماً نياز به ميز كنفرانس كلاسيك دارد. بهترين چوب‌ها به علاوه رنگ آميزي دقيق و بي عيب محصول به همراه طرح‌ها و هنرهاي دستي روي چوب توسط مجموعه مبلمان اداري يكتا.

ميز كارمندي يا ميز كارشناسي

ميز كارمندي و ميز كارشناسي براي هر مجموعه كاري يك جزء مهم است. طراحي و توليد ميزهاي كارمندي و كارشناسي در مجموعه مبلمان اداري يكتا با بهترين متريال و زيباترين طراحي‌ها صورت مي‌گيرد. بيشتر تمركز ما براي ميز كارشناسي بر روي كاربرد و استاندارد بودن ميز اداري و مستحكم بودن ساختار آن مي‌باشد.

ميز كارگروهي

در ساير مقالات وبلاگ مبلمان اداري يكتا به شدت بر اهميت ميز كارگروهي در عصر نوين و دلايل استفاده از اين ميزهاي توسط شركت‌هاي استارتاپي و مدرن تأكيد و صحبت كرده‌ايم. به طور خلاصه ويژگي ميز كارگروهي مبلمان اداري يكتا استفاده از طرح‌هاي نو و مدرن، استفاده از رنگ‌بندي‌هاي شيك و جديد و ارگونومي اين محصولات مي‌باشد.

ميز منشي

ميز منشي يا كانتر پذيرش براي شركت‌ها و سازمان‌هاي بزرگ و كوچك بسيار مهم است. طراحي اين محصولات توسط تيم طراحي مجموعه ما به شكل‌هاي متفاوت صورت گرفته است كه به‌جرئت بيشترين تنوع ممكن را در ميان ساير برندهاي مبلمان اداري براي شما به ارمغان آورده‌ايم. توليد كانتر پذيرش با طرح خاص كار هر مجموعه كارگاهي نيست و ما با استفاده از ابزار آلات و علم مهندسي و همكاري با افراد متخصص و با تجربه هر نوع ميز منشي و كانتر پذيرشي را براي شما طراحي و توليد مي‌كنيم.

 ميز كانتر بانكي

پيشخوان بانكي يا ميزهاي كانتر بانكي نيز يكي ديگر از محصولات توليدي مجموعه ما مي‌باشند كه بيشتر براي بانك‌ها، صرافي‌ها، مراكز بيمه و مراكز ارائه خدمات دولتي مانند پيشخوان‌ها آن‌ها را طراحي و توليد كرده‌ايم.

صندلي اداري

به طور كلي صندلي‌هاي اداري ارائه شده در مجموعه مبلمان اداري يكتا اصول و استاندارد طراحي و توليد را تماماً دارا مي‌باشند و به هيچ عنوان صندلي اداري بي كيفيت را ارائه نمي‌كنيم. تمام صندلي‌هاي اداري ارگونومي بوده و قابليت‌ها و امكانات مناسبي را براي راحت‌تر نشستن كاربر روي آن فراهم مي‌كند. صندلي‌هاي ارائه شده با برند مبلمان اداري يكتا و برند مبلمان اداري آدينا تماماً داراي گارانتي مي‌باشند. صندلي‌هاي ارائه شده در مجموعه ما عبارت‌اند از:

براي مشاهده كاتالوگ هركدام از صندلي‌هاي اداري روي نام آن كليك كنيد.

صندلي مديريت
صندلي اداري مدرن
صندلي كلاسيك
صندلي كارمندي
صندلي كنفرانس
صندلي آموزشي
صندلي انتظار

مبل اداري

مبل اداري بايد از روكش چرمي يا پارچه‌اي مرغوب طراحي و توليد شود. بهترين مبل‌هاي اداري ارائه شده در ميان تمام برندها را مجموعه شركت‌هاي تجهيز دفتر يكتا با بيشترين تنوع به مشتريان دارد. طراحي شيك و استاندارد و تنوع طرح‌هاي براي محيط‌هاي متفاوت با دكوراسيون‌هاي مختلف.

پارتيشن اداري

پارتيشن‌هاي اداري انواع متفاوتي دارند كه در ادامه آن‌ها را نام مي‌بريم. طراحي و توليد پارتيشن اداري نبايد توسط افراد يا تيم‌هاي نا متخصص انجام شود. اين ديواره‌ها بايد به دقت و با بهترين كيفيت متريال براي شركت‌هاي مختلف با متراژ متفاوت طراحي و توليد شوند.

پارتيشن ام دي اف
پارتيشن شيشه اي
پارتيشن آلومينيومي


كمد اداري

انواع كمد و كتابخانه اداري، فايل اداري، شلف و قفسه اداري و همين‌طور كردنزا اداري، با طرح‌ها و رنگ‌هاي متفاوت و به روز و طراحي مهندسي شده با ابعاد و اندازه مناسب محيط شما توسط شركت مبلمان اداري يكتا صورت مي‌گيرد.

كمد اداري
كتابخانه اداري
فايل اداري
شلف و قفسه اداري
كردنزا اداري

معرفي بهترين برند مبلمان اداري

حالا كه از ويژگي‌ها و خدمات و محصولات يك برند مبلمان اداري خوب با خبر شديم بايد دو برند نام آشنا را به شما معرفي كنيم. يكي از شركت‌هاي بزرگ حاضر در صنعت مبلمان اداري، مجموعه شركت‌هاي تجهيز دفتر يكتا مي‌باشند كه تمام خدمات ساختماني اعم از ديوار كشي‌ها و تجهيز دكوراسيون‌هاي متفاوت را انجام داده‌اند. اين مجموعه شركت‌ها شمال دو برند زيرمجموعه با نام‌هاي مبلمان اداري يكتا و مبلمان اداري آدينا مي‌باشند كه تا كنون بسيار بيشتر از صدها پروژه مختلف را براي اشخاص، شركت‌هاي خصوصي و دولتي و كوچك و بزرگ، سازمان‌ها و وزارتخانه‌هاي، سالن‌هاي كنفرانس، مطب و داروخانه‌ها، كافي‌شاپ و رستوران‌ها و بسياري محيط‌هاي كاري متفاوت را تجهيز كرده‌اند كه تمام آن با رضايت صد در صدي كارفرما و مجموعه مقابل به اتمام رسيده‌اند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.