فايل اداري تنها راه است!

مجموعه آقاي مبلمان طراح و توليد كننده مبلمان اداري ، طراح و تجهيز كننده دكوراسيون اداري با بهترين كيفيت اعتماد شما افتخار ماست . از وبسايت آقاي مبلمان نيز ديدن فرماييد www.mrmobeman.com

فايل اداري تنها راه است!

فايل اداري تنها راه است!

انواع فايلينگ اداري

در بازار محصولات مبلمان اداري شما تنوع بسيار زيادي را براي انواع فايلينگ اداري مي‌بينيد كه اين تفاوت‌ها در قالب طرح‌هاي، رنگ‌ها، جنس متريال مصرفي و مدل‌هاي مختلف عرضه مي‌شوند. براي خريد فايل كشويي اداري هركس بايد مطابق با نياز خود و همين‌طور سليقه خود اقدام كند. بهتر است كه هنگام خريد فايلينگ اداري ابعاد و اندازه محيط، حجم پرونده‌هاي كاري و همچنين رنگ و طرح ساير مبلمان موجود در فضا را در نظر بگيريد.

 

 

بنابراين اگر فايلينگ اداري را بخواهيم تعريف كنيم بايد درباره جنس و رنگ و طرح و مدل آن اطلاعات داشته باشيم اما در كل به عنوان يك استراتژي بسيار خوب و مناسب براي محيط‌هاي كاري پر رفت و آمد به حساب مي‌آيد. فايل اداري مي‌تواند ابعاد متفاوتي را داشته باشد و از جنس‌هاي مختلف باشد. جهت انتخاب صحيح‌تر اين محصول بهتر است به موارد پيشنهادي كارشناسان مبلمان اداري توجه داشته باشيد.

فايل كشويي اداري از چه متريالي ساخته مي‌شود؟

اضافه كردن فايل كشويي براي ذخيره سازي پرونده‌هاي در محيط‌هاي اداري امري ضروري است. گفتيم يكي از دلايل تنوع اين محصولات متريال مصرفي در طراحي و توليد فايل اداري مي‌باشد. فايل اداري مي‌تواند از جنس چوب و ام دي اف باشد يا مي‌تواند فلزي باشد. انتخاب ميان اين دو نوع بسته به نوع كسب و كار شما، سليقه شما و دكوراسيون اداري محيط خودتان است. البته استحكام و مقاومت براي فايل اداري امري بسيار مهم است.

ما در مجموعه مبلمان اداري يكتا همواره محصولاتي با كيفيت و با بهترين قيمت به مشتريان خود ارائه مي‌دهيم.

 021-44620087

 0902-6262-002

فايل‌هاي كشويي فلزي مي‌توانند راه حلي ارزان قيمت براي جمع كردن شلوغي و به هم ريختگي در محيط شما باشند. اين نوع از كشوهاي اداري با هر ابعاد و اندازه‌اي قابل طراحي و توليد مي‌باشند.

 

فايل كشويي چوبي و ام دي اف يكي از محبوب‌ترين‌هاي محصولات فايل اداري مي‌باشند. طراحي و رنگ بندي زيبا و متنوعم دي اف و قابليت طراحي مدرن و كلاسيك براي آن‌ها است كه اين متريال را پر طرفدار تر كرده است. فايل كشويي‌ام دي اف ظاهري رسمي‌تر و ظريف‌تري را نسبت به فايل كشويي فلزي دارد.

نقش فايل اداري كشويي در مبلمان اداري يك محيط كاري

فايل‌هاي كشويي به طور كلي يكي از حرفه‌اي‌ترين سيستم‌ها جهت حفظ و نگهداري از اسناد و مدارك مي‌باشند. استفاده از آن‌ها در محيط‌هاي اداري هم فضا را شيك‌تر مي‌كند هم به بهره‌وري بيشتري را به همراه دارد.

مبلمان اداري بايد كارا باشد

در هنگام خريد مبلمان اداري بهتر است به كيفيت و كارايي محصولات دقت كنيد. در اين بحث تمركز ما بر روي سيستم فايلينگ اداري مي‌باشد؛ همان گونه كه گفتيم فايل اداري براي بازدهي بالاتر محيط شما مورد استفاده قرار مي‌گيرد و باعث افزايش راندمان كاري و جلوگيري از هرج و مرج مي‌شود. فايل اداري كشويي بايد كارايي لازم را داشته باشد. عمق، ارتفاع و عرض مناسب يكي از مواردي است كه باعث افزايش كارايي اين محصولات مي‌شود.

ويژگي‌هاي يك فايل اداري خوب چيست؟

فايل اداري مناسب و خوب بايد ويژگي‌هاي زير را داشته باشد:

زيبايي و طراحي منحصر به فرد

فايل اداري براي نگهداري از اسناد و مدارك در يك سازمان به كار گرفته مي‌شود. اما نبايد از نقش آن‌ها در زيبايي دكوراسيون اداري چشم پوشي كرد. اتفاقاً يكي از دلايل اهميت سيستم فايلينگ اداري همين امر زيبايي در طراحي آن است كه با ساير اجزاي دكوراسيون اداري باعث به نمايش گذاشتن يك محيط مرتب و منظم و زيبا مي‌شود. رنگ و سايز مناسب و متريال خوب مي‌تواند تأثيرات بسيار زياد بر ظاهر فايل كشويي پرونده خور داشته باشد.

سهولت حركت كشوها

كشوها بايد حركت ساده‌اي داشته باشند و طراحي آن‌ها بايد به گونه‌اي باشد كه به راحتي كشوها باز و بسته شوند. استفاده از ريل‌هاي استاندارد به دو صورت تمام باز شو و نيمه باز شو در كشوها از نكات مهم و پر اهميت در زمان ساخت كشوها مي‌باشند. نوع يراق مصرفي و ريل‌هاي به كار رفته در فايل‌هاي اداري مبلمان اداري يكتا از بهترين كيفيت‌ها بوده و به راحتي و بدون هيچ مشكلي فايل اداري كشويي براي كاربران تا سال‌هاي طولاني كارايي لازم را دارد. حتي مي‌توان بنا به درخواست مشتريان فايل اداري با قفل مركزي يا قفل‌هاي جداگانه طراحي و توليد كرد.

مقاومت بالاي فايل‌هاي اداري

 

مدارك و اسناد و پرونده‌ها وزن بسيار زيادي دارند و بايد فايل كشويي از وزن بالا را تحمل كند. استفاده از متريال‌هاي مقاوم در ساخت اين نوع محصولات يكي از ملزومات است. به همين دليل شركت مبلمان اداري يكتا در طراحي و توليد فايل‌هاي اداري اين مجموعه، از بهترين متريال و مقاوم‌ترين مواد اوليه استفاده مي‌كند.

استاندارد لازم را در ساخت فايل اداري

برخي نكات در هنگام ساخت فايل اداري اهميت ويژه‌اي دارند. البته كه فايل اداري كشويي با توجه به سليقه و درخواست مشتريان طراحي و توليد مي‌شود. اين نكات شامل موارد زير مي‌باشد كه با كسب مشاوره از كارشناسان ما مي‌توانيد انتخاب بهتري را داشته باشيد.

  • ارتفاع متناسب با ارتفاع ميز
  • دارا بودن قفل مركزي
  • استفاده از ريل‌هاي تمام بازشو در كشوهاي پاييني و نيمه باز شو در كشوهاي بالايي

از فوايد فايلينگ اداري

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.