ميز مديريت مدرن بخريد!

مجموعه آقاي مبلمان طراح و توليد كننده مبلمان اداري ، طراح و تجهيز كننده دكوراسيون اداري با بهترين كيفيت اعتماد شما افتخار ماست . از وبسايت آقاي مبلمان نيز ديدن فرماييد www.mrmobeman.com

ميز مديريت مدرن بخريد!

ميز مديريت مدرن بخريد!

ميز مديريت مدرن زيبا و جذاب با تنوع بسيار بالا بهترين انتخاب براي طرفداران سبك مدرنيته در دكوراسيون اداري مي‌باشد. اتاق مديريت در يك شركت يا اداره يكي از مهم‌ترين محيط‌هاي به شمار مي‌رود. ميزي كه براي اتاق مديريت انتهاب مي‌شود بايد رنگ و لعابي متفاوت داشته باشد و با ساير اجزاي محيط همساز باشد. ميز مديريت مدرن يكي از بهترين انتخاب‌هاي براي اتاق مديريت يك مجموعه مي‌باشد.

  

ميز مديريت  علاوه بر زيبايي بايد احساس راحتي را نيز براي مديران به همراه داشته باشد كه كاربران در طولاني مدت احساس خستگي نكنند. ما در مجموعه مبلمان اداري يكتا ميز مديريت مدرن را مناسب با اصول ارگونوميك طراحي و توليد مي‌كنيم و حتي بسته به نوع محيط مشتريان و كار مديران ميزهاي مديريتي مدرن و لوكس را به صورت سفارشي طراحي مي‌كنيم.

مطالب مرتبط:
ميز مديريت از جنس ام دي اف

ابعاد استاندارد ميز مديريت چقدر است؟

بهترين ميز مديريت را چگونه انتخاب كنيد؟

ميز مديريت لوكس و مدرن چه مشخصاتي دارد؟

پرطرفدارترين ميز مديريتي مدرن

ميز مديريتي امروزه با توجه به ميزان مقاومت و استحكام آن و همينطور زيبايي آن مورد قضاوت قرار مي‌گيرد. ميز مديريت مدرن و لوكس نيز به همين صورت است و شركت‌هاي توليدي اين سري محصولات تمام سعي خود را در  پاسخگويي درست به اين دو موضوع دارند. بالاترين كيفيت را در كنار بهترين قيمت‌ها را مي‌توانيد از مبلمان اداري يكتا بخواهيدو براي كسب اطلاعات بيشتر و ارتباط با مشاوران دكوراسيون اداري، با شماره زير تماس حاصل فرماييد:

 0902-6262-002

 021-44620087

چند سال پيش اگر صحبت از ميز مديريت پرطرفدار مي‌شد، بدون شك ميزهاي ام دي اف مديريتي بهترين بودند. استفاده از ام دي اف درجه يك و يراق آلات برتر و در نهايت طراحي بي نظير و توليد بي نقص، اين ميز مديريت  MDF را بسيار پرطرفدار كرده بود. اما در حال حاضر ميزهاي مديريت پايه استيل و ميز مديريت شيشه‌اي بيشترين ميزان استقبال را در بين طرفداران سبك مدرنيته داشته است. ميز مديريت پايه استيل يا ميز مديريت شيشه‌اي با طراحي خاص و شيك خود توانسته‌اند زيبايي بي نظيري را به بسياري از محيط‌هاي اداري ارائه دهند.

تفاوت ميزهاي مديريت مدرن مبلمان اداري يكتا با سايرين

ما در مجموعه مبلمان اداري يكتا براي تمام محصولات خود استانداردهاي لازم و اصول ارگونوميك را درر هنگام طراحي و توليد رعايت مي‌كنيم. مشاوران و كارشناسان ما در محل مشتريان حاضر شده و پس از بررسي محيط و اندازه گيري‌ها پيشنهادات خود را به مشتري ارائه مي‌دهند. دليل اين كارشناسي، ارائه محصولات مناسب‌تر برا محيط‌هاي مختلف است. يكي از مشائل مهم كارا بودن ميز اداري است. اگر شما ميز اداري مدرني را داشته باشيد كه براي اتاق شما بزرگ است رفت و آمد را براي شما مختل مي‌كند يا حتي برعكس ميز مديريت كوچك باعث مي‌شود شما استفاده لازم را از ميز خود نبريد.

دكوراسيون داخلي اتاق مديران در يك محيط اداري مدرن

اگر محيط كاري شما و سبك كارتان با سبك دكوراسيون و مبلمان اداري مدرن شباهت دارد بهتر است اتاق  مديريت را به صورت مدرن تجهيز كنيد. بسته به نوع كار ممكن است رفت و آمد در اتاق مديران كم باشد اما اين دليلي بر اين نيست كه نبايد به دكوراسيون آن توجه كنيم. ميز مديريت مدرن مي‌تواند از  بسياري جهات بهترين انتخاب براي هر مديري باشد در ادامه به اين نكات اشاره مي‌كنيم:

  • تغيير سليقه عمومي به سبك مدرن
  • استاندارد بييشتر و ارگونومي در ميز و صندلي مديريتي مدرن
  • زيبايي و نماي مناسب با طراحي شيك
  • كارايي بالاتر به دليل طراحي و توليد مهندسي شده

تجهيز دكوراسيون يك اتاق هم كار بسيار مهمي است. اگر اتاق مديريت باشد كه اين موضوع اهميت بيشتري را هم پيدا مي‌كند. اگر شما يك سازمان و اداره بزرگي را مديريت مي‌كنيد پس يك اتاق مديريتي بزرگي را داريد كه به راحتي مي‌توانيد از ميز مديريت مدرن به همراه مبل و نيم‌ست اداري، كتابخانه اداري مديريتي و ميز كنفرانس در اتاق خود استفاده كنيد. اما اگر شما از يك اتاق كوچك بهره مي‌بريد و مدير يك شركت خصوصي هستيد بهتر است در ادامه اين مطلب همرا ما باشيد.

مطالب مرتبط
مشخصات ميز مديريت ام دي اف چيست؟

ويژگي هاي يك ميز مديريتي خوب چيست؟

تفاوت ميز مديريت و ميز كارشناسي

چگونگي تعيين قيمت ميز مديريت

مديران يك شركت خصوصي و جمع و جور اتاق بزرگي را ندارند. اين اتاق‌ها بايد به خوبي تجهيز و تكميل شوند. استفاده از ميز مديريتي مدرن تنها راه براي اين سبك از محيط‌هاي مي‌باشد. صندلي اداري مدرن در كنار ميز مديريت مدرن مي‌تواند زيبايي بسيار خوبي را به فضاي كاري شما بدهند اما موضوع فقط زيبايي نيست. مديريت بايد بتواند امور روزانه خود را به راحتي پشت ميز و صندلي خود انجام دهد و بدون احساس خستگي به كار خود ادامه دهد. اين مسئله تنها با خريد ميز مديريت مدرن از مبلمان اداري يكتا امكان پذير است چراكه طراحي استاندارد و توليد بي نقص ميزهاي مديريتي ما و همينطور استفاده از بهترين متريال جهت توليد محصولات باعث ايجاد نماي زيبا در محيط مشتريان و كارايي بالا براي كاربران مي‌شود.

ارتفاع مناسب ميز مديريت مدرن چقدر  است؟

ارتفاع ميزهاي مديريت مدرن مبلمان اداري يكتا مي‌تواند بسته به فيزيك كاربرش تغيير پيدا كند اما آيا هر تغييري در ابعاد يك ميز مديريت امكان پذير است؟ در جواب بايد گفت كه تغييرات امكان پذيرند اما به شرطي كه ابعاد به نسبت مناسب يكديگر تغيير كنند كه ميز مديريت از شكل و فرم اصلي خود نيافتد. ميز مديريت مدرن نيز مانند ساير ميزهاي اداري مديريتي از ارتفاعي حدود ۷۲ الي ۷۵ سانتي متر بهره مي‌برند كه اين اعداد قابل تغييرند.

خريد ميز مديريت مدرن

براي خريد هر نوع ميز اداري بهتر است ابتدا چند مورد را بررسي كنيد:

  • ابتدا متراژ محيط خود را تخمين بزنيد؛
  • در قدم دوم تعداد ميزهاي مد نظر را بررسي كنيد؛
  • طرح‌هاي مختلف ميز مديريت را ديده و باتوجه به سبك كارتان جند نمونه را انتخاب كنيد؛
  • ابعاد ميز مديريت مد نظر خود را تخمين بزنيد؛
  • رنگ و طرح‌هاي نهايي را با جندين نفر مورد بررسي قرار دهيد.

بعد از انجام اين كارها مي‌توانيد با مشاوران و كارشناسان اين زمينه صحبت كنيد تا بهترين پيشنهادات را از روي تجربه و تخصصشان به شما بدهند.

 

براي خريد ميز مديريت مدرن، بودجه نيز بسيار مهم است. قيمت ميز مديريت مدرن در قيمتي به صرفه است چرا كه طراحي و توليد مناسب و استفاده از متريال با كيفيت با استحكام و مقاومت بالا اين نوع ميزهاي مديريتي را براي چندين سال تضمين مي‌كنند.

براي مشاهده محصولات ميز مديريت مبلمان اداري يكتا به لينك زير مراجعه كنيد

ميز مديريت <

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.