فايل اداري

مجموعه آقاي مبلمان طراح و توليد كننده مبلمان اداري ، طراح و تجهيز كننده دكوراسيون اداري با بهترين كيفيت اعتماد شما افتخار ماست . از وبسايت آقاي مبلمان نيز ديدن فرماييد www.mrmobeman.com

فايل اداري

فايل اداري

…………………………………………………………..

فايل اداري يا فايل كشويي يكي از انواع كمد اداري مي باشد كه يكي از پركاربردترين لوازم در محيط هاي كاري به شمار مي‌روند، با طراحي اصولي و درست علاوه بر ارائه يك كارايي بالا، زيبايي بسيار خوبي را نيز به محيط شما مي‌دهد. فايل اداري مي تواند به صورت جداگانه در هر گوشه اي از محيط كاري شما قرار گيرد. مي تواند در زير ميز هاي اداري براي استفاده شخصي يك كاربر مورد استفاده شوند. به طور كلي فايل هاي اداري بهترين انتخاب و رايج ترين گزينه براي حفظ و نگهداري اسناد و پرونده هاي متعدد است. در ادامه به طررح هاي فايل اداري (فايل كشويي) طراحي شده توسط مجموعه مبلمان اداري يكتا نگاهي بياندازيد.

  

همه چيز درباره فايل اداري يا فايل كشويي

فايل اداري يكي از تجهيزات مهم و مورد نياز براي تمامي شركت‌ها، ارگان‌ها و سازمان‌ها به شمار مي‌رود. اصلي‌ترين كاربرد فايل اداري نگهداري از اسناد. مدارك و همين‌طور اوراق و پرونده‌ها به راحتي است. فايل اداري در شركت‌ها باعث وجود نظم مي‌شود. استفاده از فايل اداري نه تنها موجب راحتي امور اداري مي‌شود، بلكه زيبايي خاصي را نيز به محيط شركت مي‌بخشد. طراحي‌هاي خاص و زيبا و حديد براي اين بخش از محصولات مبلمان اداري به همين دليل است. تعداد كشوهاي يك فايل كشويي به سفارش مشتري مي‌تواند باشد و طراحان و توليد كنندگان با تجربه مبلمان اداري يكتا اين سري محصولات نيز با بالاترين كيفيت و بهترين قيمت طراحي و توليدي كنند. معمولاً نيز اين فايل‌هاي بايگاني اداري دو، سه يا چهار كشو مي‌باشند كه به صورت ايستاده بسته به ارتفاع آن‌ها در زير ميز اداري يا در كنار ميز مديريتي برابر با سطح ميز مي‌باشند و يا ارتفاع 100 تا 150 سانتي متري را براي خود اختصاص مي‌دهند. اين تفاوت در ارتفاع را مي‌توان به دليل نحوه كاربرد متفاوت اين فايل كشويي اداري دانست. همچنين بازهم بسته به نوع و ميزان مصرف كاربر، در كشوها براي باز و بسته شدن از ريل‌هاي تمام باز شو و نيمه باز شو استفاده مي‌شود.

انواع فايل اداري يكتا فرنيچر

فايل اداري متحرك: اين نوع از فايل‌ها چرخ دارند و به راحتي جابه‌جا مي‌شوند.

فايل اداري پهن: براي نگهداري اسناد بزرگ‌تر به طور افقي استفاده مي‌شود كشو اين فايل‌ها كوتاه و بسيار جا دار مي‌باشد. بسته به نوع طراحي و توليد اين فايل‌ها به عنوان يك اِل كنار ميز اداري مورد استفاده قرار مي‌گيرند و يا مي‌توان آن‌ها را زير مجموعه از از كردنزا دانست.

فايل اداري عمودي: اين فايل‌هاي اداري عمق بيشتري دارند. و از نوع مرسوم آن‌ها مي‌باشند.

لازم به ذكر است كه امكان طراحي فايل اداري در ابعاد سفارشي توسط مجموعه مبلمان اداري يكتا امكان‌پذير است و مي‌توانيد فايل اداري يا فايل كشويي خود را با هر قابليتي از ما بخواهيد.

كاربرد فايلينگ اداري در محيط كاري

كاربرد فايل اداري در محيط‌هاي كاري براي نگهداري و حفظ مدارك و اسناد مهم يا غير مهم است. حجم پرونده‌ها در يك سازمان و شركت بسيار زياد است و دسته بندي كردن و سازماندهي آن‌ها نيز با يك فضاي مناسب امكان‌پذير است. يك فايل اداري همين كار را براي شما انجام مي‌دهد. در مدارس سازمان‌هاي بزرگ شركت‌هاي اسنادي و اكثر اين كسب و كارها فايلينگ اداري اهميت بسيار زيادي دارد.

 

اندازه و ابعاد استاندارد فايل اداري

به طور كلي همه اركان مبلمان اداري بايد اندازه و سايز استاندارد و مناسب داشته باشند كه هم زيبايي را به نمايش گذارند هم كارايي لازم را داشته باشند. فايل اداري نيز از اين موضوع مستثني نيست. فايل كشويي اداري بايد اندازه و سايز مناسبي را داشته باشد تا اسناد و مدارك را به راحتي بتوان در آن قرار داد. ارتفاع فايل اداري مي‌تواند بسته به تعداد كشوها و نوع كاربري متفاوت باشد. ارتفاع فايل اداري كشويي مي‌تواند كمتر از ميز اداري شما باشد و در زير آن قرار گيرد همان‌طور كه معمولاً ميزهاي كارمندي از آن استفاده مي‌كنند. يا مي‌توان سطح آن برابر با سطح ميز باشد و در كنار ميز قرار گيرند و همين‌طور مي‌تواند ارتفاعي بلند و بيشتر نيز داشته باشد. در تمام اين حالات كاربردي بودن فايل اداري بايد در نظر گرفته شود.

بيشتر بخوانيد: صندلي اداري مدرن

مزايا و فوايد استفاده از فايلينگ اداري

همان‌طور كه گفتيم هدف از به كارگيري فايلينگ اداري در محيط‌هاي كاري ايجاد نظم و جلوگيري از هرج و مرج در ادارات و سازمان‌هاي مختلف است. فايلينگ اداري با دسته بندي اطلاعات و نگهداري از آن‌ها از به‌هم‌ريختگي و ريخت و پاش در محيط اداري و كاري جلوگيري مي‌كند و اين موضوع باعث كمك به پرسنل جهت پيدا كردن پرونده‌ها مي‌شود و سرعت عمل آن‌ها را بالاتري مي‌برد. اين امكان باعث تمركز بيشتر و ايجاد احساس آرامش براي كاركنان و حتي مراجعين مي‌شود. در ادامه به برخي از مزاياي فايلينگ اداري مي‌پردازيم:

  • ايجاد نظم و انضباط در محيط كار
  • دسترسي سريع و آسان به پرونده‌ها و پوشه‌ها
  • افزايش سرعت و بهره‌وري كاركنان
  • كمك به حفظ زيبايي دكوراسيون داخلي محيط كار
  • رضايت مشتريان و مراجعين
  • كاهش هزينه و عدم استفاده از زونكن‌هاي پرحجم و گران‌قيمت

بيشتر بخوانيد: مزاياي استفاده از كمد اداري

نقش فايل اداري در افزايش بهره‌وري كاركنان

ارتباط بازدهي كاركنان در يك محيط با فايل اداري شايد براي شما جالب باشد. بالاتر در رابطه با اهميت فايلينگ اداري صحبت كرديم و از مزاياي آن با خبر شديم. يكي از مهم‌ترين فوايد فايل كشويي اداري جلوگيري از هرج و مرج و نظم ترتيب دادن به محيط مي‌باشد. فايل اداري و سيستم فايلينگ اداري مي‌توانند به اطلاعات بسيار زياد و درهم نظم و ترتيب بخشيده و سرعت دسترسي كاركنان به اطلاعات را افزايش دهد. همين موضوع باعث بهبود سرعت كار پرسنل و در نهايت بهره‌وري بيشتر و بهينه‌تر كاركنان مي‌شود. علاوه بر اين از گم شدن اطلاعات و پرونده‌ها و اسناد و صرف زمان بسيار زياد براي يافتن اطلاعات جلوگيري مي‌كند.

نكته ديگر اين است كه وجودي نظم و انضباط در كار شما مي‌تواند باعث ايجاد يك روحيه خوب در كاركنان و البته مشتريان مهمانان شما شود كه نتيجه آن اعتمادي است كه به شما مي‌كنند و در نهايت رونق كسب و كار شما را در پيش دارد. علاوه بر اين كارايي‌ها مي‌توان به زيباتر كردن محيط توسط فايل‌هاي اداري اشاره كرد. طراحي زيبا و مناسب يك فايل اداري با متريال خوب و رنگ مناسب مي‌تواند جلوه بسيار خوبي را به محيط بدهد.

براي مشاهده محصولات بيشتر به لينك زير مراجعه كنيد:

http://yektafurniture.com/%da%a9%d9%85%d8%af-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c/office-file-cabinet/

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.