ابعاد ميز منشي و كانتر پذيرش

مجموعه آقاي مبلمان طراح و توليد كننده مبلمان اداري ، طراح و تجهيز كننده دكوراسيون اداري با بهترين كيفيت اعتماد شما افتخار ماست . از وبسايت آقاي مبلمان نيز ديدن فرماييد www.mrmobeman.com

ابعاد ميز منشي و كانتر پذيرش

ابعاد ميز منشي و كانتر پذيرش


تعريف ميز منشي استاندارد

ابعاد ميز منشي و ابعاد كانتر پذيرش عنوان نوشته امروز ما در تيم تحريريه مبلمان اداري يكتا است. به طور كلي به ميز منشي استاندارد مي‌گويند كه موارد زير را شامل شده باشد:

  • طراحي زيبا و بي نقص
  • طراحي و توليد با اصول ارگونومي و استاندارد
  • طراحي و توليد با ابعاد مناسب
  • طراحي و توليد پر كاربرد
  • طراحي و توليد با متريال مناسب

  

 

اولين جايي كه مراجعين شما با آن برخورد مي‌كنند، محوطه پذيرش يا ميز منشي مجموعه شما است. طراحي و زيبايي اين ميز مخصوص منشي بسيار مهم پر اهميت است چرا كه اولين تصوير را از شما در ذهن مراجعين ثبت مي‌كند. ميز كانتر پذيرش از اجزاي مهم دكوراسيون اداري محسوب مي‌شود كه بايد با ساير اجزاي محيط نيز همخواني داشته باشد. نحوه طراحي، ابعاد، رنگ و جنس متريال مصرفي براي ميز پذيرش بسيار مهم است و با كسب مشاوره از كارشناسان مي‌توانيد اين فرايند را به خوبي انجام دهيد. ابعاد ميز منشي بايد به گونه‌اي باشد كه علاوه بر سهولت در برقراري ارتباط كاربر با ارباب رجوع، حريم شخصي ايشان نيز حفظ شود.

بيشتر بخوانيد: سفارش و خريد اينترنتي كانتر پذيرش

همان‌طور كه گفتيم ميز منشي يا كانتر پذيرش محل بسيار مهمي براي هر مجموعه كاري مي‌باشد. تنوع طرح‌هاي ميز منشي در سايت مبلمان اداري يكتا بسيار زياد است و شما مي‌توانيد اين سري محصولات را مشاهده كنيد. اين تنوع بالا براي تنوع دكوراسيون‌ها و محيط‌هاي گوناگون است. ابعاد ميز منشي بايد به نحوي باشد كه طرح و نقش آن به خوبي نايش داده شود و كارايي لازم را نيز داشته باشد. چرا كه معمولاً كانتر پذيرش و ميز منشي مطابق با متراژ فضا طراحي و توليد مي‌شوند.

براي مشاهده كاتالوگ ميز منشي روي دكمه زير كليك كنيد:

 

به طور كلي زماني شما يك ميز و صندلي با ابعاد استاندارد داريد كه كاربر هنگام استفاده از آن دچار مشكل نشود و با استفاده طولاني مدت دردي را احساس نكند. در مورد ميز منشي نيز اين موضوع صادق است. به عنوان مثال براي نداشتن حس خستگي و ضعف عضلاني بايد از صندلي اداري ارگونوميك استفاده شود.

براي مشاهده صندلي‌هاي اداري روي دكمه زير كليك كنيد:

طراحي سفارشي ميز منشي

طراحي سفارشي ميز منشي توسط مجموعه مبلمان اداري يكتا انجام مي‌گيرد. ابعاد ميز منشي و كانتر پذيرش بر حسب نوع طرح انتخابي كارفرما و متراژ فضاي ايشان محاسبه مي‌شود. از مزيت‌هاي طراحي سفارشي ميز منشي اين است كه شما مي‌توانيد هر مدلي را كه مد نظر داريد با ابعاد مناسب در محيط خود داشته باشيد. طراحي دقيق توسط طراحان مشركت مبلمان اداري يكتا و توليد باكيفيت و بي نقص كارخانه مبلمان اداري يكتا در نهايت يك محصول بي نظير را جهت كسب رضايت كامل به شما ارائه مي‌دهند.

براي ثبت سفارش و استفاده از خدمات كارشناسي مجموعه مبلمان اداري يكتا با ما در ارتباط باشيد:

 

44620087-021  و  002-6262-0902

ابعاد ميز منشي و ارتفاع استاندارد كانتر پذيرش چقدر است؟

ميز منشي ال كه يكي از پركاربردترين ميزهاي پذيرش به شمار مي‌رود، با ابعاد متناسب با محيط مشتريان طراحي و توليد مي‌شود اما يك ابعاد استاندارد و معمول براي آن به شكل زير است:

طول ميز منشي ال: 180 سانتي‌متر

عرض ميز منشي ال: 140 سانتي‌متر

ارتفاع ميز منشي ال: 75 سانتي‌متر

“توجه داشته باشيد كه ميزهاي منشي بر حسب تعداد كاربرانش و نوع طرح آن‌ها ابعاد و اندازه‌هاي متفاوتي را دارند.”

بهترين ابعاد ميز منشي چقدر است؟

امروزه استفاده از مبلمان اداري ارگونوميك و استاندارد يكي از اصلي‌ترين موارد در هر محيط كاري شده است. به همين دليل مسئولين هر فضاي اداري سعي مي‌نمايند تا بهترين مبلمان اداري و ميز اداري را براي اين فضا تهيه كنند تا علاوه بر هم خواني با ساير اجزا در اين محل، راحتي بيشتري براي كاربران و پرسنل به همراه داشته باشد. ميز منشي در ابعاد و اندازه‌هاي متفاوت متناسب با فضاي محل كار طراحي و توليد مي‌شود و علاوه بر كاربردي بودن بر حفظ زيبايي اين فضا نيز كمك زيادي مي‌كند.

 

ميز منشي يكي از مهم‌ترين اجزا از مبلمان اداري را تشكيل مي‌دهد. هر منشي مانند ساير پرسنل حدود نيمي از روز خود را در پشت ميز خود سپري مي‌كند. براي همين بهترين ابعاد ميز منشي بايد به گونه‌اي باشد كه اين فرد به راحتي روي آن به امور خود بپردازد و بتواند ارتباط مناسبي را با مراجعين برقرار كند در حالتي كه هيچ آسيبي به دليل طراحي نادرست نبايد متوجه او شود.

براي مشاهده ادامه اين مقاله به لينك زير مراجعه كنيد:

http://yektafurniture.com/dimension-reception-desk/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.