خريد و انتخاب مبل اداري

مجموعه آقاي مبلمان طراح و توليد كننده مبلمان اداري ، طراح و تجهيز كننده دكوراسيون اداري با بهترين كيفيت اعتماد شما افتخار ماست . از وبسايت آقاي مبلمان نيز ديدن فرماييد www.mrmobeman.com

خريد و انتخاب مبل اداري

خريد و انتخاب مبل اداري

خريد و انتخاب مبل اداري و نيم‌ست اداري مناسب مي‌تواند تأثيرات خوبي را روي محيط كاري شما بگذارد. ممكن است شما به عنوان يك مشتري بسياري از نكات را براي ارزيابي با كيفيت بودن يك مبل اداري در نظر نگيريد و در نتيجه با نداشتن آگاهي، خريد نامناسبي را انجام خواهيد داد. ما در مجموعه مبلمان اداري يكتا خدمات مشاوره‌اي را توسط كارشناسان خبره به شما عرضه مي‌كنيم كه علاوه بر ارائه پيشنهادات خوب و كاربردي در انتخاب مبل و نيم‌ست اداري نيز كمك خوبي براي شماست. با اين حال در ادامه همراه تيم تحريريه مبلمان اداري يكتا باشيد كه به صورت خلاصه به بخشي از اين نكات جهت خريد و انتخاب مبل اداري اشاره‌اي داريم.



  

نحوه مصرف و ميزان مصرف را مشخص كنيد!

استفاده طولاني مدت و مداوم از مبل‌هاي اداري مانند محيط‌هاي پر تردد يا مطب‌ها كلينيك‌ها، در طراحي و توليد محصول بايد نكات ارگونوميكي و استاندارد رعايت شده باشد تا كاربر در نشستن طولاني مدت احساس ناراحتي نكند.

البته در نظر داشته باشيد كه شما هيچگاه قادر نخواهيد بود مبلماني را انتخاب كنيد كه همه افراد بر روي آن احساس راحتي كنند. زيرا فيزيك بدني افراد با يكديگر تفاوت دارد.

طراح و توليد كننده مبلمان اداري بهترين انتخاب براي خريد مي‌باشد

يكي از مشكلات مهم مبلمان امروزي كه باعث بروز مشكلات و آسيب‌هاي فيزيكي مي‌شود؛ داشتن نشيمن بسيار گود و پشتي كوتاه است در حالي كه يك مبل اداري استاندارد بايد ارتفاع پشتي آن دوبرابر عمق سطح نشيمنگاه آن باشد. طراحان مبلمان اداري در هنگام توليد اين نكته را در نظر دارند كه كاربرانشان ساعات طولاني‌تري را بر روي آنها مي‌نشينند، به ارگونومي و ساخت محصولات بيشتر دقت و توجه مي‌كنند. به همين دليل توصيه ما خريد از برندهاي معتبر حاضر در صنعت مبلمان و دكوراسيون اداري است.

بيشتر بخوانيد: اهميت مبل اداري

جنس متريال مورد استفاده و رفتار كاربران!

كاربران مبلمان اداري افراد متفاوتي هستند كه هر كدام رفتار متفاوتي نيز با مبل‌هاي اداري خواهند داشت. اغلب به نگهداري و مراقبت از آنها دقت نمي‌كنند. پس بايد جنسي را براي مبلمان انتخاب كنيم كه استحكام لازم و مقاومت بالا و كيفيت بسيار خوبي را داشته باشد. اگر مي‌خواهيد مبلمان شما دوام زيادي داشته باشد، بهتر است مبلماني را انتخاب كنيد كه با فوم تزريقي سرد در نشيمن ساخته شده باشد، اين موضوع باعث كند شدن عمليات فرسايش مي‌شود.

فضاي محيط خود را بررسي كنيد

فضا را بر حسب كاربرد و متراژ مورد بررسي قرار دهيد، كارشناسان مجموعه مبلمان اداري يكتا با نقشه برداري و اندازه گيري محيط شما مي‌توانند بهترين پيشنهادات را براي محيط شما ارائه دهند.

ارگونومي و استاندارد بودن را از ياد نبريد

به طور كلي مبلمان اداري مناسب ارگونوميك باعث كاهش فشار بر پرسنل شما، كاهش بيماري‌هاي آن‌ها و بهبود روحيه و بازدهي بالاتر خواهد شد.

انتخاب رنگ مبل و نيم‌ست اداري

انتخاب تم رنگي مناسب با كاربرد فضا بسيار مهم است. بهتر است تركيب رنگي خاصي براي محيط دفتر خود انتخاب كنيد و رنگ مبلمان را نيز با توجه به اين تركيب و كاربرد فضايي كه مبلمان قرار است در آن قرار گيرد، انتخاب كنيد.

كيفيت مهم‌ترين مسئله

شما براي سال‌ها از مبلمان اداري خود استفاده خواهيد كرد. مطمئن باشيد كه بهترين كيفيت را خريداري كنيد. چرا كه با خريد جنس بي كيفيت به دليل ارزاني هزينه‌هاي خود را دوبرابر مي‌كنيد. ما در مجموعه مبلمان اداري يكتا همواره بر اين موضوع تأكيد داريم كه بالاترين كيفيت ممكن را با بهترين قيمت به شما ارائه مي‌دهيم. به دنبال ضمانت و پشتيباني باشيد. خريد و انتخاب مبل و نيم‌ست اداري با كيفيت يك وظيفه مهم است.

بهترين پايه براي مبل و نيم‌ست اداري

 

استفاده از مبل‌هاي اداري با پايه‌هاي فلزي كوتاه در محيط‌هاي اداري رايج‌تر است چرا كه خطر شكسته شدن پايه در هنگام ناگهاني نشستن بر روي آن يا در هنگام جابه‌جايي در داخل شركت وجود ندارد.

انواع مبل اداري

مبل‌هاي اداري در محيط‌هاي مختلف مورد استفاده قرار مي‌گيرند. اتاق مدير يك مجموعه، در اتاق پزشكان، اتاق و محل انتظار و استراحت يا حتي ميتينگ روم‌ها. كاربرد اين محصولات بسيار زياد است بنابراين تنوع مدل‌هاي آن نيز به همين نسبت زياد است.

مبل و نيم‌ست اداري در دو سبك وجود دارد، مبل اداري كلاسيك و مبل اداري مدرن. تفاوت اين دو در متريال مصرفي و سبك طراحي آن‌هاي است.

مبل اداري كلاسيك معمولاً با پايه چوب طراحي و توليد مي‌شود و روكش چرمي دارد. روي پايه‌هاي آن ممكن است نقش و نگاري باشد كه همه اين‌ها باعث مي‌شود كه بهترين انتخاب براي دكوراسيوني باتم كلاسيك باشد.

 

مبل اداري مدرن نيز معمولاً از پايه‌هاي فلزي براق و روكش چرم مصنوعي با رنگ‌هاي متنوع ساخته مي‌شود كه تنوع در طراحي و نوع اين سبك بيشتر از سبك كلاسيك است.

 

انتخاب مبل اداري براي اتاق مديريت

اتاق مديريت هميشه نيازمند يك است مبل اداري مي‌باشد. چرا كه مراجعين و مهمانان مدير يك مجموعه در آن اتاق حضور پيدا مي‌كنند. زيبايي و راحتي دو مسئله‌اي است كه بايد در انتخاب مبل اداري براي اتاق مديريت به آن‌ها توجه ويژه داشت.

اگر در اتاق مديريت از سبك مدرنيته استفاده كرده‌ايد و ميز مديريت پايه استيل يا ميز شيشه‌اي داريد، از مبل و نيم‌ست اداري مدرن با تنوع رنگ‌بندي زياد مي‌توانيد بيشترين بهره را ببريد.

اگر از ميز مديريت كلاسيك و اصطلاحاً سبك سلطنتي استفاده مي‌كنيد، مبل اداري كلاسيك با روكش چرمي مي‌تواند بهترين انتخاب براي شما باشد.

مبل اداري مناسب محل انتظار

براي تجهيز سالن انتظار يك مجموعه، گزينه‌هاي فراواني براي انتخاب نوع مبلمان داريد. حتماً به اين نكته دقت داشته باشيد مبلمان شما متناسب با اندازه فضا و ساير دكوراسيون شما باشد. انتخاب مبلماني با ابعاد كوچك براي يك فضاي بزرگ محيط را خالي نشان خواهد و جلوه خوبي نخواهد داشت. يا بر عكس انتخاب يك دست مبلمان بزرگ براي يك اتاق كوچك تمام فضا را اشغال كرده و زيبايي را به نمايش نمي‌گذارد.

انواع مختلف مبل‌ها اداري تك نفره دو نفره و سه نفره و همين‌طور صندلي‌هاي انتظار متصل به هم مواردي هستند كه با توجه به تعداد ارباب رجوع و اندازه فضا مي‌توان از هركدام براي محل انتظار يك مجموعه اداري يا كلينيك و مطب استفاده كرد. سعي كنيد از تركيب حداقل دو مدل مبل در فضا استفاده كنيد تا جذابيت بيشتري داشته باشد.

بيشتر بخوانيد: مبلمان مطب و كلينيك

به اين نكته توجه كنيد كه افراد در شركت معمولاً به تكيه‌گاهي براي نوشتن يا قرار دادن لوازم شخصي مانند لپ‌تاپ يا موبايل نياز دارند، ميزهاي جلو مبلي و عسلي را فراموش نكنيد.

مبل اداري با روكش چرمي يا پارچه‌اي

در انتخاب مبل و نيم‌ست اداري روكش مورد استفاده نيز بسيار مهم است. دو نوع روكش چرمي داريم كه يكي چرم طبيعي با كيفيت بسيار بالا و قيمت بالا مي‌باشد و ديگري چرم مصنوعي رايج با كيفيت مناسب و خوب و قيمت به نسبت ارزان‌تر، كه معمولاً چرم مصنوعي به دليل تنوع رنگي زياد طرف‌داران بسيار زيادي دارد.

روكش پارچه‌اي نيز براي مبل‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد اما به دليل لطافت پارچه و امكان آسيب‌ديدگي آن و كثيف شدن سريع، معمولاً در محيط‌هاي اداري از آن استفاده نمي‌شود.

 

بيشتر بخوانيد: مبلمان اداري با روكش چرمي بهتر است يا پارچه‌اي

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.