مزاياي استفاده از كمد اداري

مجموعه آقاي مبلمان طراح و توليد كننده مبلمان اداري ، طراح و تجهيز كننده دكوراسيون اداري با بهترين كيفيت اعتماد شما افتخار ماست . از وبسايت آقاي مبلمان نيز ديدن فرماييد www.mrmobeman.com

مزاياي استفاده از كمد اداري

مزاياي استفاده از كمد اداري

مزاياي استفاده از كمد اداري و كتابخانه اداري براي محيط‌هاي كاري را در اين مقاله مورد بررسي قرار مي‌دهيم. اگر قصد خريد كمد اداري در انواع مختلف آن را داريد مي‌توانيد با مراجعه به بخش كاتالوگ كمد اداري مجموعه مبلمان اداري يكتا، مدل‌ها متعددي را مشاهده كنيد.

در همين ابتدا مزيت استفاده از كمد اداري را در سه مورد به شما مي‌گوييم:

  • آرشيو و بايگاني مدارك و اسناد فيزيكي مجموعه شما با حفظ امنيت؛
  • استفاده از فضاهاي پرت براي نگهداري از كتاب‌ها و كاتالوگ‌ها و يا ارائه لوح و تنديس‌ها براي مخاطبين شما؛
  • طرح زيباي كمد اداري مي‌تواند تأثير بسيار خوبي را روي محيط شما بگذارد.

  

انواع كمد و كتابخانه براي محيط اداري

كمد اداري

كمد اداري در چند مدل طراحي و توليد مي‌شود. اين كمدها در دو مدل به همراه درب و بدون درب وجود دارند كه بسته به نوع نياز مشتريان انتخاب مي‌شوند.

ابعاد كمد اداري مي‌تواند به صورت سفارشي باشد و كارفرما بسته به نوع كاربري كه دارد طبقه‌بندي‌ها و ابعاد كمد اداري را با كسب مشاوره از كارشناسان مجموعه، انتخاب كند.

كمد شلف اداري

 

در سبك مبلمان اداري مدرن، كمدها و قفسه‌هاي بزرگ اداري، امروزه جاي خود را به طبقه بندي‌هاي ديواري تحت عنوان شلف داده‌اند. اين شلف‌هاي طبقاتي با اعمال قابليت‌هايي نظير دكور و ويترين‌هايي در فضا، در تزئين و زيبا سازي مؤثر است. همچنين نصب چند عدد از اين شلف‌ها كمترين جاي ممكن را اشغال مي‌كند و نظم و هماهنگي را به محيط شما مي‌آورد.

كشو فايل اداري

در محيط‌هاي اداري نحوه كار و فعاليت به نحوي است كه تعداد پرونده‌ها و مدارك و اسناد فيزيكي بسيار زياد است. بدون شك با اين شرايط فايل‌هاي اداري كمك حال شما مي‌باشند. فايل اداري در ارتفاع‌هاي متفاوت معمولاً سه كشو يا چهار كشو طراحي و توليد مي‌شود.

ابعاد و اندازه فايل‌هاي اداري ميتواند به قدري باشد كه از آن‌ها در زير ميز هاي اداري هم استفاده كرد.

و همين‌طور به صورت جداگانه مي‌توانند با قرارگيري در بخشي از محيط، قابليت و كارايي خود را به نمايش گذارند.

 

امكان استفاده از قفل بر روي تك‌تك كشوها و همين‌طور قفل مركزي براي فايل اداري وجود دارد كه امنيت خوبي را براي كاربرانش رقم مي‌زند.

كتابخانه اداري بلند

كتابخانه‌هاي اداري يكي از محبوب‌ترين محصولات مبلمان اداري است. استفاده از كتابخانه اداري بلند براي شركت‌ها و مجموعه‌هاي متفاوت به سه دليل زير است:

  • نگهداري از اسناد و مدارك
  • نگهداري از كتاب‌ها، كاتالوگ‌ها و مجلات براي دسترسي سريع به آن‌ها
  • ارائه تنديس‌ها و لوح‌هاي مجموعه براي نمايش در معرض عموم

اين كتابخانه هاي اداري بلند معمولاً در محيط اصل مجموعه ظاهر مي‌شوند كه ارباب رجوع و مهمانان در بدو ورود و در زمان انتظار به آن توجه كنند.

 

كتابخانه اداري بلند در اتاق مديريت مجموعه نيز مورد استفاده قرار مي‌گيرد كه البته استفاده از آن نيازمند كارشناسي مي‌باشد؛ چرا كه ممكن است فضاي زيادي را از اتاق مديريت اشغال كند. با اين شرايط پيشنهاد ما كتابخانه مديريتي يا كردنزا است.

كردنزا يا كتابخانه مديريتي

 

بهترين انتخاب براي محيط‌هايي كه امكان استفاده از كتابخانه اداري بزرگ را ندارند، كردنزا (Credenza) مي‌باشد. اين نوع كمدهاي اداري با ارتفاع كوتاه‌تر در عين اشغال فضاي كمتري نسبت به ساير كتابخانه‌هاي اداري، بسيار شيك و زيبا بوده مناسب براي طرف‌داران سبك مدرنيته مي‌باشد.

كاربرد كمد اداري در محيط اداري

از كمد اداري و انواع آن جهت دسته بندي اسناد و مدارك و اوراق و پرونده‌هاي استفاده مي‌شود. بدون شك نبود كمدهاي اداري در هر محيط اداري ممكن است شلوغي و هرج‌ومرج را در مجموعه براي پرسنل به وجود بياورد.

كمد اداري براي محيط‌هاي كوچك

حالا كه با انواع كمد اداري آشنا شديم بايد به اين نكته توجه داشته بايد كه كمد اداري را انتخاب كنيد كه مناسب محيط شما باشد. ما در مجموعه مبلمان اداري يكتا اين موضوع را به خوبي حل كرده‌ايم.

 

طراحي و توليد سفارشي كمدهاي اداري و كتابخانه‌هاي اداري مناسب با فضاي شما. جهت ثبت سفارش و دريافت مشاوره از كارشناسان مجموعه مي‌توانيد با شماره‌هاي 44620087-021 و 002-6262-0902 در ارتباط باشيد.

 

آرشيو و بايگاني با كمد اداري

  • در محيط‌هاي مختلف از انواع مختلف كمد و كتابخانه و فايل اداري استفاده مي‌شود.
  • استفاده از كمدها و فايل‌هاي اداري براي مجموعه‌هاي بزرگ دانشگاهي، آموزشي، صنعتي با تعداد كارگران زياد و محيط‌هاي مشابه، مرسوم بوده كه به هر نفر يك كمد را براي نگهداري از وسايل شخصي اختصاص مي‌دهند.
  • برخي از كمدهاي اداري فلزي بوده و با طراحي و استفاده از متريال‌هاي خاص ضد حريق مي‌باشند كه مناسب براي نگهداري از اسناد و مدارك بسيار مهم است.
  • استفاده از قفل‌هاي هوشمند و پيشرفته براي انواع كمدهاي اداري جهت حفظ امنيت بيشتر امكان پذيراست.
  • براي ميزهاي اداري استفاده از فايل كشويي بسيار لازم است.
  • شلف‌هاي اداري با سبك‌هاي مدرن مي‌تواند علاوه بر كارايي كه به شما مي‌دهند زيبايي بسيار خوبي را به نمايش گذارند.
  • معمولاً براي مطب و كلينيك‌ها و همين‌طور بيمارستان‌ها، كمدها و كتابخانه‌هاي اداري براي استفاده پزشكان و همين‌طور منشي بسيار پراهميت است.
  • بايگاني و دسته بندي مدارك و پرونده‌ها در هر مجموعه‌اي بايد با نظم و ترتيب صورت گيرد كه كمد اداري و كتابخانه اداري اين امر را براي صاحبان مشاغل آسان كرده است.
  • باورها بر اين است كه با پيشرفت تكنولوژي و حذف اسناد كاغذي و فيزيكي كمدها و كتابخانه‌هاي اداري تا چند سال ديگر حذف مي‌شوند. اين مسئله تا دهه‌هاي آينده بسيار دور از ذهن است.

كمد و كتابخانه اداري چوبي با طراحي كلاسيك

شما هم حتي كتابخانه‌هاي بزرگ و كلاسيك را ديده‌ايد كه با طراحي بسيار شيك و زيبا و رنگ چوب چه نماي خوبي را به محيط مي‌دهند. اگر از مبلمان اداري كلاسيك استفاده مي‌كنيد، كتابخانه اداري بلند چوبي با طراحي كلاسيك زيبايي محيط شما را دو چندان مي‌كند. علاوه بر اين تأثيرات بسيار خوبي را روي مشتريان و مهمانان شما مي‌گذارد.

استفاده از فضاي پِرت براي طراحي كمد اداري

بهتر است از هر فضايي در مجموعه كاري بيشترين استفاده را ببريد. كسب مشاوره از كارشناسان هميشه مي‌تواند اين موضوع را براي شما حل و فصل كند چرا كه با ديد تخصصي مي‌توانند از محيط شما بيشترين و بهترين بازدهي را دريافت كنند.

بيشتر بخوانيد: كتابخانه اداري و فوايد ان براي سازمان

فضاي پِرت در پلان برخي از ساختمان‌ها وجود دارد كه نه مي‌توان ميز و صندلي در آن جا گذاشت نا آن قدر كوچك است كه با يك گلدان آن را پر كرد. در اين جا يكي از پيشنهادات كارشناسان استفاده از شلف و كمد اداري مي‌باشد كه با طراح زيبا علاوه بر ارائه نماي مناسب كارايي خوبي را هم به همراه خواهد داشت.

خريد كمد و كتابخانه اداري

براي خريد كمد و كتابخانه اداري بهتر است در وهله اول به محيطتان فكر كنيد. اين كمد اداري را در چه مكاني قرار مي‌دهيد و چه استفاده‌اي را از آن مي‌خواهيد. اگر تنها قصد نگهداري اسناد است بدون نشان دادن چيزي كمدهاي اداري درب دار بهترين است اما اگر در كنار اين موضوع نياز به نشان دادن بخشي از تنديس‌ها را داريد بهتر است از كتابخانه‌هاي اداري بلند و يا از كردنزا استفاده كند.

بيشتر بخوانيد: راهنماي خريد كتابخانه اداري

قيمت كمد اداري

كمد اداري نيز مانند ساير مبلمان اداري براي قيمت گذاري به مواردي همچون متريال مصرفي ، رنگ و ابعاد و نوع طراحي و توليد آن‌ها بستگي دارد. براي اطلاع از قيمت ها و كسب اطلاعات بيشتر و ثبت سفارش مي‌توانيد با كارشناسان مجموعه مبلمان اداري يكتا در ارتباط باشيد.

تلفن ثابت : 44620087-021   —– واتس اپ: 002-6262-0902

نتيجه گيري

 

در هر محيطي كه يك يا چند نفر در آن كار مي‌كنند نيازمند كمدهاي اداري براي حفظ و نگهداري اسناد و اوراق جهت جلوگيري از هرج‌ومرج در محيط مي‌باشند. سازمان دهي تجهيزات يك محيط اداري شرايط كاري و رواني افراد را بهتر و بازده كاري را بالاتر مي‌برد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.