استفاده از لوگو در دكوراسيون اداري

مجموعه آقاي مبلمان طراح و توليد كننده مبلمان اداري ، طراح و تجهيز كننده دكوراسيون اداري با بهترين كيفيت اعتماد شما افتخار ماست . از وبسايت آقاي مبلمان نيز ديدن فرماييد www.mrmobeman.com

استفاده از لوگو در دكوراسيون اداري

استفاده از لوگو در دكوراسيون اداري شما يك جلوه بسيار خوبي را دارد . ما در شركت مبلمان اداري يكتا هميشه سعي داشتيم خلاقيت را به هر نحوي به دفاتر و شركت ها و سازمان ها ببريم چرا كه تاثيرات بسيار خوبي را روي محيط و همينطور روي افراد حاضر در آن جا مي كذارد خلاقيت در استفاده از لوگو بسيار زياد است . مي توانيد برند و لوگوي خود را روي ميز هاي اداري خود حك كنيد يا روي ديوار كوب و پارتيشن اداري اين كار را انجام دهيد . كمي مدرن تر باشيد و از نئون ها و تابلو هاي شيك استفاده كنيد . در ادامه همراه ما باشيد .

  

مدل هاي طراحي داخلي مدرن و خلاقانه متنوعي ظهور كرده است و طراحي منازل را هم دستخوش تغييرات و تحولاتي كرده  و اما دفاتر، مجموعه ها و شركت ها و فضاهاي اداري نيز از همين تغييرات ذكر شده بي نصب نمانده اند ؛ تغييراتي كه البته مثبت بوده و كاربردي هستند و بر اساس روانشناسي محيط هاي كاري بدست آمده اند. بسياري از ما نيمي از زمان روز خود را در محيط اداري مي گذرانيم . به همين دليل است جديدا طراحي دكوراسيون و تجهيز مبلمان اداري فضاي اين محيط ها كه كم كم به خانه ي دوم ما تبديل شده اند ، داراي اهميت زيادي مي باشند . اين تغييرات اثرات مثبتي بر ميزان فعاليت ها ،انگيزه براي كار ، بازدهي پرسنل و راندمان كلي شركت و كاركنان آن مي گذارد ، همچنين شركت هايي كه فضاي آن توسط متخصصان و كارشناسان اين عرصه طراحي شده است و اصول و نكات لازم را رعايت كرده است تاثير مثبتي بر ارباب رجوع ها و مهمانان شما خواهد داشت.

بيشتر بخوانيد : ميز مديريت پايه استيل

ابتدايي ترين نكته و همچنين مهمترين نكته توجه به ابعاد و متراژ محيط و فضاي كاري شماست .  همچنين ميزان ارتباط و تعامل كارمندان با يكديگر و اهميت اين ارتباط  ها هم نكته ديگريست كه جزئي از عوامل تعيين كننده براي مديريت فضا مي باشد . به همين دليل و در راستاي رسيدن به حداكثر ميزان بازدهي ، لازم است با حفظ حريم شخصي پرسنل ، آرامش و تمركز آن ها تامين بشود.

بيشتر بخوانيد : خلاقيت در دكوراسيون اداري

طراحي دفتركار  WIX.COM

اين مجموعه در حوزه ي امور مرتبط با توسعه وب در ميامي فعاليت دارد  . دفتر كار به خوبي طراحي و اجرا شده است . مجموعه سعي داشت در طراحي خود مسائلي همچون بازدهي كاركنان را در نظر بگيرد .  مي بينيد كه در محيط هاي كاري و اتاق ها ، با استفاده از نيمكت هاي مدرن و الكترونيك كه نزديك پنجره ها قرار داده شده اند كاركنان مي توانند از فضاي بيروني و منظره طبيعي بسيار زيبا شهر لذت ببرند و همچنين به نور طبيعي كه عامل بسيار بسيار مهمي براي شادابي و نشاط افراد است دسترسي داشته باشند . جالب است بدانيد كه سالن هايي براي پرسنل طراحي شده اند كه مي توانند در آن استراحت كنند و جالب تر اينكه مي توانند سوالات و درخواست هاي فني را روزانه يك به يك پاسخ بدهند.

 

بيشتر بخوانيد : ابعاد استاندارد ميز مديريت

 

از جذابيت هاي اين مجموعه به سالني كه بالتر از آن صحبت كرديم برمي گرديم . اين مجموعه داراي سالن بزرگيست كه پرسنل در آنجا جهت صرف صبحانه و نهار و شام و همينطور تعامل در كنار هم وقت مي گذارنند .  اتاق چند منظوره نيز امكاناتي همچون كلاس يوگا ، شنا ، استراحت و بازي و فيلم ديدن را دراختيار پرسنل مي گذارد و دليل آن هم ايجاد حس راحتي براي كاركنان است كه بازده كاري آن ها را به شدت بالا مي برد .

 

بيشتر بخوانيد : بامبو در دكوراسيون داخلي

اهميت رنگ و روشنايي در محيط اداري

نكته بسيار مهم ديگري كه نبايد از آن غافل شد، تامين روشنايي كافي براي محيط كار است. فضا هايي كه از روشنايي كافي برخوردار نيستند و نور كمي  دارند منجر به ايجاد حس خستگي در كارمندان شده  كه نتيجه آن باز هم بر ميگردد به بحث بازدهي كه به شدت افت مي كند .  يكي ديگر از جذابيت هاي دكوراسيون سبك مدرن استفاده از نور پردازه هاي شيك و مخفي است و  اين كار زيبايي فضا شما را هم بيشتر مي كند.

موضوع مهم  ديگر، بحث رنگ و اهميت آن در يك محيط اداري است . رنگ ها با طيف هاي گوناگون تاثيرات متفاوتي بر روي احساسات ما مي گذارد و اين موضوع كاملا تاييد شده است . استفاده از رنگ هاي مناسب در محيط كار شما مي تواند علاوه بر زيبايي تعريفي از برندتان باشد . رنگ ها را با حساسيت بالا انتخاب كنيد و اجازه دهيد كارشناسان در اين مسئله كمك شما باشند . استفاده از رنگ هاي خاص در مبلمان اداري فضاي كار شما را شيك و جذاب مي كند و هيچ كسي از كار كردن در آن فضا خسته نمي شود .

بيشتر بخوانيد : صندلي جذاب و بسيار راحت

در كنار تمام اين توضيحات به طور خلاصه بگوييم كه از هر چيزي مي توانيد خلاقيت را استخراج كنيد . ايجاد خلاقيت در بحث مبلمان اداري شما مي تواند تاثييرات بسيار خوبي بر روي كسب و كار شما بگذارد حالا يا با استفاده از نور پردازي مدرن و حساب شده يا با استفاده از لوازم و محصولات جديد و رنگ هاي خاص . تمام اين ها مي تواند جلوه اي از خلاقيت را در محيط شما بياورد . ما در مجموعه مبلمان اداري يكتا با كمك مشتريان عزيز خود توانسته ايم اعتباري را براي خودمان كسب كنيم . بخشي از اين اعتبار پياده سازي ايده هاي خلاقانه و جديدي است كه در زمان خود تواسته رضايت مشتري خود را جلب كند .

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.