كانتر پذيرش مدرن

مجموعه آقاي مبلمان طراح و توليد كننده مبلمان اداري ، طراح و تجهيز كننده دكوراسيون اداري با بهترين كيفيت اعتماد شما افتخار ماست . از وبسايت آقاي مبلمان نيز ديدن فرماييد www.mrmobeman.com

كانتر پذيرش مدرن

كانتر پذيرش مدرن يا ميز منشي جزء پركاربرد ترين ميز هاي اداري در محيط اداري و هتل و ... است . تمامي هتل ها و فضا هاي اداري و مطب  و كلينيك ها نيازمند اين دسته از محصولات مبلمان اداري هستند . تيم تحريريه شركت مبلمان اداري آقاي مبلمان در مقاله كانتر پذيرش مدرن به بررسي انواع ميز هاي منشي و ميز رسپشن مي پردازد . اگر شما قصد خريد يك ميز پذيرش را داريد پيشنهاد ميكنيم كه مطالب مفيد اين مقاله ارزشمند را از دست ندهيد .

همراه ما باشيد 

تحريريه مبلمان اداري آقاي مبلمان

 

مشاوره و پاسخگويي به سوالات شما 

09123597854

  

 

ميز هاي اداري در سبك ها و مدل ها متفاوت مي باشند ميز هاي اداري به دو سبك كلاسيك و مدرن دسته بندي مي شوند كه هركدام ويژگي هاي خاص خود و طرفداران مختص به خود را دارند .

 ميز اداري مدرن از متريال متفاوت تر و تركيبات خلاقانه تري برخوردار است . تنوع رنگ بالاتري دارد و طراحي ها متفاوت تر از ساير مدل ها سبك هاي ديگر مي باشد.  ميز هاي اداري هم خود با توجه به كاربرد و ابعاد و اندازه تقسيم بندي مي شوند . در ادامه توضيحات مختصري در اين باره ي دهيم :

بيشتر بخوانيد : مبلمان اداري مدرن 

ميز مديريت : ميز هاي مديريت همانطور كه از اسم آن ها پيداست ، مختص مديران مي باشد . طول آن ها از 180 تا 220 سانتي متر متغير است و معمولا يك ال به ميز آن ها الحاق شده است .

مشاهده كاتالوگ ميز مديريت

 

بيشتر بخوانيد : ميز مديريت كلاسيك 

ميز كارشناسي / كارمندي ميز هاي كارشناسي يا ميز كارمندي ، ابعاد كوچكتر نسبت به ميز مديريت دارند ، گاها براي ميز هاي كارشناسي ال نيز در نظر گرفته مي شود ، براي ميز هاي كارمندي به فايل كشويي پسنده ميكنند .

مشاهده كاتالوگ ميز كارشناسي 

 

ميز پذيرش : ميز منشي ، ميز پذيرش ، كانتر منشي ، كانتر پذيرش و ميز رسپشن از اسامي معروف از دسته از ميز هاي اداري مي باشند . اين نوع ميز هاي اداري معمولا در بخش هايي كه نياز به منشي دارند ، در پذيرش ، اطلاعات و ... مورد استفاده است . ابعاد آن با توجه به تعداد كاربران و مدل انتخابي متفاوت است . ما در وبسايت شركت آقاي مبلمان انواع مختلفي از كانتر هاي پذيرش از يك نفره تا چند نفره را در اختيار شما عزيزان قرار داده ايم .

مشاهده كاتالوگ كانتر پذيرش

 

ميز كارگروهي ميز هاي كار تيمي مناسب براي محيط هايي كه بهترين استفاده را از فضا مي خواهند ببرند . استفاده همزمان چند كاربر به صورت جداگانه از يك محيط بدون ايجاد اختلال در كار ساير كاربران . مدل هاي متنوعي  در ابعاد و تعداد متفاوت براي اين سبك از ميز هاي اداري نيز وجود دارد.

مشاهده كاتالوگ ميزكارگروهي 

 

ميز كنفرانس از اسم اين ميز اداري پيداست كه كاربرد آن در اتاق كنفرانس يا اتاق جلسات يك مجموعه كاري مي باشد. انواع متفاوت ميز هاي كنفرانس موجود در بازار باعث شده تنوع اين دسته نيز بسيار بالا برود و از تعاد 4 نفر تا تعداد 100 نفر هم قابليت ساخت دارند .

مشاهده كاتالوگ ميز هاي كنفرانس

 

بيشتر بخوانيد : ميز كنفرانس بزرگ

ميز منشي مطب يا كانتر پذيرش مطب يكي از اصلي ترين تجهيزات يك مطب يا كلينيك مي باشد . كانتر پذيرش مدرن براي مطب يك انتخاب هوشمندانه است .

 استفاده از رنگ مناسب با دكوراسيون محيط با توجه به سليقه خودتان و نظر كارشناسانه ميتواند يك زيبايي بي نظير را براي مطب شما فراهم كند . معمولا از رنگ سفيد براي ميز پذيرش ممطب و كلينيك استفاده مي شود اما اين قانون نيست .

ابتدا شما بايد تعداد كاربران را مشخص كنيد كه چه تعداد پشت ميز پذيرش مطب مي نشينند . سپس مدل ها متفاوت و گوناگون موجود در وبسايت آقاي مبلمان را مشاهده كرده و يكي از آن ها را انتخاب كنيد .

 

 

بيشتر بخوانيدخريد ميز اداري

ما در آقاي مبلمان هميشه براي رضايت مشتريان خود اهميت ويژه اي را در نظر ميگيريم . تمام طرح هاي پيشنهادي مطابق با متراژ محيط شما قابليت تغيير ابعاد را دارند و رنگبندي تماما بر حسب سليقه خودتان مي باشد .

 

كافيست با شماره 09123597854 تماس بگيريد تا بهترين محصولات اداري را براي خود سفارش دهيد.

ميز هاي رسپشن هتل ها معمولا طراحي خلاقانه اي دارند و متريال مصرفي در آن ها كمي خاص تر است چرا كه در هتل ها اولين جايي كه مراجعه كننده با آن سر و كار دارد همين ميز پذيرش است . 

زيبايي ان در كنار كارايي بالا مي تواند بهترين بازده را براي شما به ارمغان بياورد . ميز هاي رسپشن براي هتل ها مي تواند از رنگ خاص باشد يا مي تواند متريال مصرفي آن از سنگ هاي زيبا و يا تركيبي از سنگ و چوب و شيشه و فلز باشند . همه اينها بسته به نوع سليقه مشتري و همين طور محيط م نظر براي استفاده از آن است .

بيشتر بخوانيد : پارتيشن اداري كوتاه

نور پردازي و سبك دكوراسيون محيط اطراف در انتخاب مدل كانتر پذيرش بسيار تاثير گذار است و نبايد آن را ناديده گرفت .

 جداي از بحث ظاهري كه امر بسيار مهمي است به سراغ كارايي ميز رسپشن هتل مي  رويم براي بررسي كارايي ميز هاي پذيرش بايد به نوع كار مجموعه نگاهي بياندازيم در اينجا براي هتل بسيار مهم است كه كاربران پشت ميز فضا و حريم شحصي خود را داشته باشند و دسترسي آسان از سمت ديگر كانتر كه ارباب روجوع مي ايستد به طرف ديگر وجود نداشته باشد . پيشخوان اين نوع ميزهاي رسپشن عريض و بلند مي باشد .

 

بيشتر بخوانيدمبلمان اداري سفارشي

بارها در باره قيمت ميز هاي اداري صحبت كرده ايم . ميز پذيرش مدرن هم مانند تمام محصولات مبلمان اداري بسته به نوع متريال مصرفي ، مدل و طرح آن ، ابعاد و متراژ آن قيمت گذاري مي شود . 

در برخي از مدل ها با توجه به پيشنهاد كارشناسان و مشاوران زمينه مبلمان اداري يا طبق سليقه مشتريان ، نيازمند اضافه كردن امكانات مي باشند . استفاده از نور پردازي در فضاي مشخص شده رويميز يا استفاده از يراق آلات خاص و متريال خاص همه اين ها بر روي قيمت تاثير مستقيم مي گذارد . رنگ بندي در سبك مدرن تنوع بالا دارد پس رنگ هاي استفاده شده در كار هم مي تاند قيمت را تغيير دهد . اما در ادامه مطلب بسيار مهمي را با شما در ميان مي گذاريم .

بيشتر بخوانيد : خريد مبلمان اداري

احتمالا اكثر ما اين تجربه را داشتيه ايم كه خريد بي كيفيتي را انجام دهيم . گاها هزينه زيادي را براي خريد خدمات يا محصولات بي كيفيت پرداخت كرده اي و حس نه چندان جالبي دارد . احتياط در باره شركت هاي معتبر را مطرح مي كند .

 مجموعه هايي كه در ارائه خدمات خود با كيفيت كار مي  كنند و محصولات را به بهترين شكل به مشتريان ارائه مي دهند ، نتيجه ي همين احتياط هاي بسياري از ما است . در زمينه مبلمان اداري نيز همين مسئله پا برجاست ، شركت ها و مجموعه هاي حال حاضر در زمينه طراحي و توليد مبلمان اداري و تجهيز دكوراسيون اداري اعتبار خود را با مشتريان خود كسب كرده اند . 

ما نيز در شركت مبلمان اداري آقاي مبلمان نه تنها كانتر پذيرش بلكه تمام محصولات و پروژه هاي را به بهترين شكل ممكن به مشتريان خود تحويل داده ايم و خواهيم داد . كيفيت در تمام مراحل داخل مجموعه ما حرف اول را مي زند .

 طراحي  ساخت مبلمان اداري با بروز ترين ماشين آلات و همكاري با پرسنل و استاد كاران با تجربه و حرفه اي در اين زمينه است كه به مجموعه ما اعتبار بخشيده است . تفاوت را خودتان ببينيد و قضاوت كنيد كيفيت بالا با قيمت باور نكردني آقاي مبلمان .

مشاهده اينستاگرام آقاي مبلمان

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.