پارتيشن اداري كوتاه

مجموعه آقاي مبلمان طراح و توليد كننده مبلمان اداري ، طراح و تجهيز كننده دكوراسيون اداري با بهترين كيفيت اعتماد شما افتخار ماست . از وبسايت آقاي مبلمان نيز ديدن فرماييد www.mrmobeman.com

پارتيشن اداري كوتاه

پارتيشن اداري كوتاه چيست و در مجموعه هاي چه كاربردي دارد ؟ پارتيشن اداري كوتاه در چه ابعادي طراحي و توليد مي شود ؟ بهترين توليد كننده پارتيشن هاي اداري كدام اند ؟ اينها سوالاتي است كه در اين مقاله توسط تيم تحريريه شركت مبلمان اداري آقاي مبلمان براي خوانندگان آن جمع اوري شده اند . در ادامه همراه ما باشيد تا نكات ارزشمندي را در رابطه با خريد پارتيشن اداري كوتاه بدست آوريد ، انواع مختلف پارتيشن هاي اداري كوتاه را نيز ببنيد.

همراه ما باشيد  

تحريريه مبلمان اداري آقاي مبلمان 

 

  

 

 

پارتيشن هاي اداري به دو  دسته كوتاه و بلند تقسيم بندي مي شوند . همين دو دسته نيز به بخش هاي گوناگوني از لحاظ متريال مصرفي تفكيك شده اند . انواع آن ها عبارتند از :  پارتيشن اداري ام دي اف ، پارتيشن اداري شيشه اي ، پارتيشن اداري آلومينيومي ، پارتيشن اداري فلز و شيشه ، پارتيشن اداري ام دي اف و شيشه ، پارتيشن اداري ام دي اف و فلز  ، پارتيشن اداري شيشه اي فريم لس و ... . اينها تمام مدل هاي پارتيشن اداري موجود در بازار است كه با طراحي ها و روش  توليد متفاوت  تنوع را بسيار بسيار بيشتر ميكنند .

 

بيشتر بخوانيد : خلاقيت در مبلمان اداري

پارتيشن هاي اداري كوتاه صرفا براي جلوگيري از بروز مزاحمت براي پرسنل و ايجاد يك فضاي كاري متمركز براي كاربرش مي باشد . ارتفاع معمول آن بين 120 تا 160 سانتي متر متغير است .

در اين مدل از پارتيشن هاي اداري از درب استفاده نمي شود و قسمتي از پارتيشن را خالي  مي گذاريم تا محل عبور براي پرسنل داشته باشد . پارتيشن هاي اداري كوتاه آقاي مبلمان بهترين انتخاب براي مجموعه ها و سازمان هايي است كه پرسنل زياد دارند و نيازمند تقسيم بندي فضا نيز مي باشند . از لحاظ قيمت پايينتر از پارتيش اداري بلند براي شما هزينه دارد . اين نوع پارتيشن هاي اداري به هر حال مزيت هايي را در كنار معايب خود دارند .

 

بيشتر بخوانيد : ميز مديريت كلاسيك

ارتفاع آن به گونه اي است كه كاربر در حالت نششسته ديد به بيرون از اتاقك خود ندارد و ديگران نيز امكان مشاهده آن را نيز نخواهند داشت .

 

بيشتر بخوانيد : ميز كنفرانس

از قسمت 80 سانتي متر از كف اين نوع پارتيشن هاي اداري كوتاه به بالا ، مي توان شيشه كار كرد ، استفاده از شيشه تك جداره سند بلاست با طرح دلخواه شما مي تواند زيبايي خوبي را به محيط كاري مجموعه ببخشد . علاوه بر اين مي توانيد لوگو خود را روي اين شيشه هاي درج كنيد .

 

بيشتر بخوانيد : ميز كنفرانس بزرگ

اين نوع از پارتيشن ها نيز مانند ساير جدا كننده هاي فضا امكان نصب آسان را نيز دارند . كابل  ها و سيم ها را مي توان از آ نها رد كرد تا محيط را زيبا تر نشان دهد و همينطور در صور لزوم مي توان ميزها و فايل ها را نيز به ان ها پيچ كرد .

استفاده از سبك كوتاه ، بيشتر در مجموعه هاي و سازمان هايي با اپراتور هاي بسيار زياد و پرسنل بسيار زياد مرسوم است ، محيط بزرگ و خالي خود را با اينكار ساماندهي مي كنند و به هر شخص يك اتاقك با ابعاد مناسب مي دهند .

پارتيشن اداري به طور كلي جز آن دسته از محصولات مدرن به شمار مي رود . زيبايي آن در كنار كارايي بسيار بالايي كه دارد اين بخش از مبلمان اداري را نيز به سبك مدرن نزديك تر كرده است . در حال حاضر كه استفاده بهينه از فضا بسيار مهم است اين پارتيشن هاي جدا كننده مي باشند كه محيط را به بهترين شكل تقسيم بندي مي كنند . پارتيشن هاي اداري چه كوتاه و چه بلند امكان به كار گيري شيشه و پنجره را دارند ، تمام كابل ها و سيم ها مي تواند از داخل آن ها رد كرد و امكانات اين چنين . در برخي از مدل ها نيز كمد ها و شلف هايي روي پارتيشن اداري تعبيه شده اند كه به شما كمك مي كنند كه از فضاي خود استفاده بهتري داشته باشيد .

بيشتر بخوانيد : كانتر پذيرش

پارتيشن اداري بسته به نوع طراحي و روش توليد آن و كاربردش به دو دسته كلاسيك و مدرن تقسيم بندي مي شوند . پارتيشن اداري كلاسيك مناسب براي مجموعه ها و شركت هايي است كه از سبك مبلمان اداري كلاسيك استفاده مي كنند

 

قيمت پارتيشن اداري بسته به نوع متريال مصرفي ، طرح انتخابي مشتري ، متراژ خواسته شده و يراق و تعداد درب ها به صورت متر مكعبي محاسبه مي شود .

 پارتيشن هاي اداري كوتاه به طبع اينكه ارتفاع كمتري دارند نسبت به پارتيشن هاي اداري بلند هزينه كمتري را روي دست مشتري خود مي گذارد . همان طرح به همان متراژ اگر تا سقف پارتيشن شود طبيعتا قيمت بالاتري را بايد بپردازيد .

بيشتر بخوانيد : خريد ميز اداري

 

ما در شركت آقاي مبلمان با همكاري بهترين طراحان و توليد كنندگان برتر و با تجربه تا كنون با كيفيت ترين محصولات را به مشتريان خود ارائه كرده ايم . آقاي مبلمان تا اين لحظه تحسين مشتريان خود را از بابت كيفيت كار ، قيمت مناسب ، نحوه تحيول و زمان تحويل  و ... را دريافت كرده و اين افتخار ما است كه تجربه همكاري چندين و چند باره با شركت ها را داشته ايم و براي شعب و يا محيط ها مختلف خود باز هم به آقاي مبلمان مراجعه كرده اند .

بيشتر بخوانيد : مبلمان اداري كلاسيك

 

پارتيشن هاي اداري آقاي مبلمان بالاترين كيفيت را در كنار زيابيي به شما عرضه مي كند .

مزايا و معايب پارتيشن اداري كوتاه عنوان اين قسمت مقاله ما مي باشد . در ادامه با جدول زير مي توانيد به صورت دسته بندي شده اين مزايا و معايب را ببنيد .

ارائه اين جدول و بازگو كردن مزايا و معايب اين نوع پارتيشن اداري به مشتريان كمك مي كند تا انتخاب بهتري را نسبت به محيط و كارايي خود داشته باشند . كارشناسان آقاي مبلمان براي راهنمايي شما مي باشند . اگر نياز به مشورت با يك كارشناس عرصه مبلمان اداري داشتيد فقط كافيست با شماره 09123597854 ارتباط برقرار كنيد .

مجموعه هاي و شركت هاي حاضر در عرصه مبلمان اداري معمولا وارد پارتيشن هاي اداري نيز مي شوند . طراحان و توليد كنندگان زيادي در اين زمينه مشغول به ارائه اين خدمات مي باشند .

بيشتر بخوانيدمبلمان اداري سفارشي

گروهي از اين ها انحصارا فقط توليد كننده پارتيشن هاي اداري مي باشند و گروهي ديگر در زمينه تجهيز مبلمان اداري مطرح اند . شما به عنوان خريدار و مشتري پارتيشن اداري بهتر است به دنبال فروشنده معتبر بگرديد ، كيفيت كار ها را از رزومه و اعتبار آن ها بسنجيد و قيمت مناسب را برگزينيد . همه اين ها جمع يك انتخاب خوب مي باشند . آقاي مبلمان با ارائه بهترين طرح ها براي پارتيشن هاي اداري و بالاترين كيفيت ممكن ، سعي دارد نظر مشتريان را به خود جلب كند .

ادعا مي كنيم بهترينيم چرا كه بهترين ها ما را برگزيدند

سپاس از همراهي شما

مبلمان اداري آقاي مبلمان

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.